اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک اتفاق تلخ و سانحه تصادف باعث مرگ یکی از بازیکنان جوان ذوب آهن شد.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
رییس پلیس راه گفت: محور قم _گرمسار فعلا مسدود است و رانندگان تا اطلاع بعدی از حرکت به سمت این محور خودداری کنند.
سـ‌انحه تصادف شدید بین پراید و پژو در جاده راژان ارومیه منجر به مرگ دو زن و زخمی شدن چند سرنشین شد.
تصادف و خانه‌نشینی رقیب رکورددار کیانوش رستمی
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از تصادف بین کامیون و اتوبوس در محور آرادان به سمت سرخه خبر داد و گفت: این حادثه ۱۲ مصدوم بر جای گذاشته است.
ماجرای دختری که بعد از یک تصادف شدید و ضربه مغزی به کما رفت و وقتی به هوش آمد شخصیتی دیگر شده بود فقط برای روانشناسان و پزشکان جالب نیست بلکه هر کسی می تواند با کنجکاوی آن را بخواند و ببینید قصه چیست و آخرش چه می شود.
کاپیتان لاتزیو گفته من کمی به سمت چپ پیچیدم و به همین دلیل، همان طوری که می‌بینید، ماشین فقط از یک سمت ضربه خورده است. تراموا ناگهان از پشت چراغ قرمز بیرون پرید،
تصادف مرگبار در حین تعقیب و گریز با پلیس باعث کشته‌شدن یک نفر و فرو ریختن ساختمان در شرق بالتیمور شد.
کاربران آیفون می‌توانند با باز کردن برنامه، انتخاب «Recents» و سپس ضربه زدن روی نماد «i» بررسی کنند که تماس‌های FaceTime چقدر داده مصرف می‌کند. این مقدار داده تلفن همراه استفاده شده توسط هر تماس را نشان می‌دهد.
اخیر فیلمی در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است که در آن یک دستگاه آئودی ئی-ترون تصادف می کند و می بینیم که بسته باتری بزرگ و بسیار سنگین آن از کف کنده شده و به هوا پرتاب می شود!
این حادثه در اثر برخورد اتوبوس ولو و کامیون ایسوزو در گردنه نقره‌کمر تفرش روی داد که ۴ کشته و ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.
مه غلیظ در شهر ژنگ‌ژو چین به تصادف زنجیره‌ای گسترده خودروها روی یک پل منجر شد.
مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی از انحراف اتوبوس و تصادف با گاردریل در شیروان با ۲۵ سرنشین خبر داد.
فوتبالیست و مربی معروف سابق پارتیزان در برخورد وحشتناک با کامیون کشته شد!
تصادف مرگبار تریلی کمرشکن و ۷ خودرو در جنوب تهران
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: گاهی اوقات تصادفاتی اتفاق می‌افتد و فردی بر اثر این تصادف فوت می‌کند یا کسی در اثر حادثه دیگری فوت می‌کند، دشمن در فضای مجازی تلاش می‌کند این فوت را به بازداشت و نیروی انتظامی و ضرب و جرح ربط بدهد.
کرمان - رئیس اورژانس سیرجان گفت: واژگونی یک خودرو سواری در جاده سیرجان - کرمان ۱۱ مصدوم و یک کشته به همراه داشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد: ساعت ۱۱:۳۴ امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، روبروی شهرک صنعتی توتک، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد. بلافاصله پس از اعلام این حادثه دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.
سرنشینان خودروی پراید زن و مرد و چهار فرزند خانواده به همراه مادربزرگ خانواده بودند که متأسفانه همگی در محل حادثه جان خود را از دست دادند.
رئیس پلیس راهور گفت: ۶۲ درصد موتورسیکلت سواران به دلیل ضربه به سر در صحنه تصادف فوت می‌کنند.
متهم به قتل ۲۰ ساله پس از آن که صحنه جنایت را در حضور قاضی دکتر صفری بازسازی کرد و جزئیات این ماجرا را شرح داد، در آخرین جلسه بازپرسی نیز گفت: راننده پراید را می‌شناختم. آن روز عصر دوستم حامد رانندگی پراید هاچ بک آبی رنگ را به عهده داشت و من هم در حالی روی صندلی جلو نشسته بودم که دو دوست دیگرم مجید و محمدرضا هم در صندلی عقب بودند. در این هنگام حامد به صورت دنده عقب حرکت کرد که از پارک بیرون بیاییم، ولی سپر خودرو به سپر پراید مرحوم (محمد – پ) برخورد کرد.
اصفهان – رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: علت وقوع تصادف پژو ۲۰۶ و با هیئت عزاداری در اردستان ۵۰ درصد راننده پژو و ۵۰ درصد مسئول هیئت بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ