بورس این روزها با شدت کم پول هوشمند مواجه شده و این نشان می دهد امکان رفتار هیجانی در بازار سرمایه وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
برای بازدهی نمادهای بازار هم می‌توان تک سهم‌ها را مدنظر قرار داد و نمی‌توان یک صنعت خاص را به طور کل در بازدهی‌های مثبت روز آتی در نظر گرفت.
امروز مطالبی همچون نظر تحلیلگر طلا برای رکورد جدید، اخبار مهم بورس فردا شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ کدامند؟، افزایش سرمایه سنگین ۹۶۹۹۳ درصدی یک نماد، در عرضه اولیه بمولد به هر کد چند سهم رسید؟، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی مهم قیمت طلا فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ، شرط بندی هلدینگ وارن بافت روی بازار مسکن، خبرهای مهم برای سهامداران تاپیکو، شرانل و وکبهمن؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس در روز سه شنبه با عرضه ۱۸ هزار واحدی روبرو شد اما انتظار می رود وضعیت معاملات روز چهارشنبه بهتر از روز سه شنبه باشد.
احتمال افزایش مجدد عرضه در معاملات روز سه شنبه وجود خواهد داشت.
پیش بینی می شود فردا معاملات بازار سرمایه با وضعیت مثبت در صنعت خودرویی آغاز شود.
پیش بینی می شود بازار سرمایه در روز یکشنبه با کاهش عرضه سنگین مواجه شود.
در معاملات روز سه‌شنبه هفدهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۳ هزار و ۲۰۸ واحد افت و به سطح ۲ میلیون و ۳۷ هزار و ۸۶۳ واحد رسید و خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای سومین روز متوالی منفی شد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص بورس سبزپوش می‌شود؟
در معاملات امروز یکشنبه پانزدهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۶ هزار و ۹۹۳ واحدرشد کرد و به سطح ۲ میلیون و ۴۰ هزار و ۴۱ واحد رسید. فردا بورس چه خواهد شد؟
بورس امروز با افت قابل توجه ۲۹ هزار واحدی به سطح یک میلیون ۹۶۷ هزار واحدی رسید و افت ۱.۵ درصدی را تجربه کرد. شاخص هم وزن نیز با افت ۱۳ هزار ۷۷۶ واحدی به ۶۹۷ هزار واحد رسید. با توجه به افزایش عرضه‌ها در پایان معاملات امروز بازار فردا چگونه خواهد بود؟
احتمال می رود بازار در روز دوشنبه نیز با عرضه قوی کار خود را آغاز کند کنترل هیجان توسط بازارساز در معاملات فردا بسیار حیاتی است.
شاخص بورس تهران روز چهارشنبه با ریزش ۲۸ هزار و ۹۲ واحدی تا کانال ۲ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۷۴۶ واحدی پایین آمد تا همچنان سهامداران نگران ریزش بازار سرمایه باشند. در هفته جدید بازار به کدام سمت خواهد رفت؟
شاخص بورس امروز رشد ۰.۳۸ درصدی را به ثبت رساند و در محدوده ۱.۶۸۷ میلیون واحدی قرار گرفت و نزدیک به مقاومت ۱.۷ میلیونی شد. با این وجود آیا می‌توان برای بورس فردا هم انتظار روند صعودی را داشت؟ یا بازار در آخرین روز هفته نزولی می‌شود؟
معاملات روز دوشنبه بازار سهام برخلاف دو روز ابتدایی هفته مثبت پایان یافت و شاخص کل بورس ۲۸ هزار و ۹۰۰ واحد رشد کرد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام پالایشی یکم به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد پالایشی یکم در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام دارایکم به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد دارایکم در روزهای آینده بورس است.
مراسم رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی ورزش ایران برگزار شد.
تیم ملی شطرنج ایران که در مسابقات المپیاد جهانی شرکت کرده است، در بخش بانوان به پیروزی رسید درحالی که مردان شطرنج ایران مقابل کانادا به تساوی رضایت دادند.
کمبود شدید پتاسیم می‌تواند زمینه‌ساز اختلالات ریتم قلب شود که بر شدت انقباضات و تنظیم آن‌ها تاثیر می‌گذارد. این اختلال در عملکرد قلب منجر به آریتمی می‌شود که ممکن است با تپش قلب، سرگیجه، نبض خیلی آهسته یا خیلی سریع، افت فشار خون، تنگی‌نفس یا درد قفسه سینه همراه باشد.
سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده است که مصوبه ۱۰ بندی ستاد اقتصادی که از سوی دولت برای ساماندهی بازار سرمایه در نظر گرفته شده بود، اجرایی خواهد شد:«مقدمات کار در حالی پیگیری است.»
بیش از ۱۳۵۲میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان دیماه، طی ۲۰۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.
باشگاه پرسپولیس در سامانه کدال ارقام قراردادهای بازیکنان و رقم اجاره مسکن ماهانه ۲۵ میلیون تومانی ۳ بازیکن خارجی تیم را منتشر کرد.
امروز ۱۴ اسفند اطلاعیه‌های متعددی از سوی ناشران بورسی در سامانه کدال منتشر شد که برخی از این آن‌ها به فرآیند افزایش سرمایه شرکت‌ها اختصاص داشت. از جمله این اطلاعیه‌ها افزایش سرمایه سرخابی‌ها بود که در مطلب زیر به جزییات آن‌ها می‌پردازیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ