با جدایی روبرتو فیرمینو از لیورپول فصل آینده پیراهن شماره 9 این تیم در اختیار داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای، قرار خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال ۱۳۴۰ دو سیخ کباب، نان و گوجه و ریحان ۲ ریال بود و تا مدت‌ها که قیمت گوشت ثابت بود، قیمت کباب هم تغییری نمی‌کرد. اما از چند سال گذشته کباب از سیخی ۳۰۰ تومان به ۵۰۰ تومان، هزار و ۲۰۰ تومان، ۲ هزار تومان و ۳ هزار تومان افزایش یافته است.
جیمز مدیسون، بازیکن تازه وارد تاتنهام، در فصل جدید شماره هری کین را می‌پوشد.
سون هیونگ مین به عنوان کاپیتان جدید تاتنهام معرفی شد.
الاهلی با درخشش ستاره سابق لیورپول موفق به کسب پیروزی پُر گل در نخستین بازی لیگ عربستان شد.
ادینسون کاوانی در ورزشگاه لابومبونرا به عنوان بازیکن جدید بوکاجونیورز به طرفداران معرفی شد.
شاید گونسالو مونتیل نمی‌دانست اما وقتی که برای آخرین ضربه پنالتی فینال جام جهانی 2022 قدم برداشت، او برای تکمیل میراث یک ستاره تلاش می‌کرد.
قرار است در فصل پیش رو وینیسیوس پنالتی زن اول رئال مادرید باشد و وارث کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس شود.
لیورپول تایید کرد که داروین نونیز در فصل پیش رو شماره 9 را بر تن خواهد کرد. شماره‌ای که سال‌ها در اختیار روبرتو فیرمینو بود.
باشگاه لیورپول به صورت رسمی اعلام کرد شماره 7 قرمزها به لوئیس دیاز رسیده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، قصد دارد پیراهن نمادین و جذاب شماره 7 این تیم را به یکی از بازیکنان فعلی اهدا کند.
آسیاب «والی» حوالی پل چوبی در خیابان امامی قرار دارد. تنها آثار به‌جای مانده از این آسیاب دیوار آجری بلندی است که دری ندارد و آن سویش پیدا نیست. آسیاب والی پشت همین دیوار است، اما حتی اگر پشت دیوار را هم می‌دیدید، از آسیاب خبری نبود. عمارت ساختمان مربوط به دوره قاجار است که در پایان دهه ۷۰جزو آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است.
جود بلینگام، ستاره جدید رئال مادرید، با پیراهن شماره پنج برای این تیم به میدان خواهد رفت.
شماره هفت رئال مادرید از فصل پیش رو در اختیار وینیسیوس خواهد بود و او وارث وارث پیراهن رونالدو شد.
مدتی است که یک خودروی اسپرت RX از کارخانه مزدا ظهور کرده است، مشهورترین آنها RX-7 است و پس از عرضه RX-8 زمزمه ها از عرضه RX-9 خبر می‌دهند.
جود بلینگهام بازیکنی خواهد بود که پس از هازارد شماره 7 رئال مادید را بر تن خواهد کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه این دولت وارث ناترازی‌های گسترده در زمینه انرژی از جمله در بخش برق و گاز و بنزین است، دستگاه‌های مسئول را مکلف کرد برای رفع این ناترازی‌ها اقدام جهادی کنند.
مهاجم برزیلی لیورپولی‌ها در شب درخشان مقابل منچستر یونایتد، یک گل وارد دروازه دخیا کرد تا او هم سهمی از نمایش فوق‌العاده داشته باشد.
نیشابور ـ وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت سیزدهم وارث عقب ماندگی دهه‌های گذشته است چراکه نباید درآمدهای ما در این وضعیت نامناسب باشد.
فردی به نام بابک میرزای قاجار ادعا می‌کند از نوادگان قاجار بوده و وارث تاج و تخت پادشاهی ایران است و قصد احیای این سلسله را دارد! البته که این حرف‌ها بیشتر مایه تمسخر مردم قرار گرفته.
رافائلا پیمنتا، وارث امپراتوری مینو رایولا، حالا یکی از پرقدرت‌ترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال به حساب می‌آید و از او به عنوان قدرتمندترین زن در این ورزش یاد می‌شود.
رافائلا پیمنتا، وارث امپراتوری مینو رایولا، حالا یکی از پرقدرت‌ترین مدیربرنامه‌های دنیای فوتبال به حساب می‌آید و از او به عنوان قدرتمندترین زن در این ورزش یاد می‌شود.
ماتیوش ویدووشک، دروازه‌بان 22ساله اهل اسلوونی با درخشش در لیگ فوتبال این کشور نام خود را به عنوان یان اوبلاک بعدی مطرح کرده است.
مدیرعامل پرسپولیس از دو پیشنهاد خارجی برای اردوی نیم فصل این تیم خبر داد.
یک زن از برزیل وارث امپراتوری فوتبالی‌ای شده که زمانی توسط مشهورترین مدیر برنامه‌های دنیا اداره می‌شد. او حالا قدرتمندترین زن در دنیای فوتبال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ