رئیس جمهور جبران عقب‌ماندگی ها در توسعه منطقه مکران را از جمله اهداف مهم سازمان توسعه سواحل مکران برشمرد و بر ضرورت تدوین برنامه پنج‌ساله برای تسریع در توسعه این منطقه تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، از تدوین برنامه فراگیر پرورشی فرهنگی خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید شاهد ارزیابی مدارس سراسر کشور بر اساس اهداف پنج‌گانه خواهیم بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد می‌کند تدوین برنامه راهبردی ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰ این سازمان در دستور کار قرار گیرد.
برنامه اقدام مشترک برای توسعه حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) و بافت فرسوده شهری اطراف حرم با همکاری بنیاد مسکن، شهرداری تهران،آستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، مجلس شورای اسلامی و دولت تدوین میشود.
شاه میرزایی گفت:صنعت پتروشیمی ایران از بالنده‌ترین صنایع پتروشیمی جهان است و اصول و استانداردهای علمی و ایمنی در سطح جهانی در این صنعت رعایت می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: با استفاده از امکانات موجود باید برنامه‌ای برای بازگشت به خانواده فرد آسیب دیده وجود داشته باشد تا پس از ترک اعتیاد دوباره به سمت مواد مخدر نرود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه واقع‌بینانه تدوین شده و در آن مسئولیت و تکلیف یکایک دستگاه‌های اجرایی به‌طور شفاف مشخص گردیده که امکان فرافکنی برای هیچ دستگاهی وجود نداشته باشد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از تدوین برنامه توسعه حمل‌ونقل هوایی به عنوان یکی از خروجی‏‌های فاز دوم طرح جامع حمل‌ونقل کشور خبر داد.
وزارت راه و شهرسازی براساس آیین‌نامه پیشنهادی خود، که در هیأت وزیران مصوب شد برنامه اجرایی بستر سازی، ایجاد و توسعه زیست بوم نوآوری،فناوری و کارآفرینی را تدوین و اجرایی می کند.
جلسه ارزیابی و بررسی برنامه های تحولی دفتر توانمندسازی معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی صبح امروز در ساختمان ستاد سازمان برگزار شد.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: برنامه‌های توانمندی برای کارکنان مدارس برگزار شده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت:در برنامه چهارم توسعه شهری درباره ۵ موضوع اصلی شهر جمع بندی‌هایی را انجام داده‌ایم.
عضو هیات علمی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: در این موسسه توانستیم برنامه ۵ ساله در زمینه امنیت غذایی را در ۴ محور تدوین کنیم.
با حضور دکتر مصطفی طاهری رییس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در گفتگوی ویژه خبری ساعت 22 شبکه یک سیما ( 11 دی 1401) پتانسیل‌های صنعت مس و تدوین برنامه تحول صنعت مس ایران بررسی شد.
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه مجموعه دولت پیشنهادهای نمایندگان مجلس را برای تامین منابع مالی اجرای طرح‌های مسکن بررسی می‌کند بر اصلاح قانون شهرهای جدید تاکید کرد.
سخنگوی دولت بیان کرد: برنامه هفتم توسعه در حال تدوین است و به محض نهایی شدن در سازمان برنامه و بودجه در دستور کار هیئت دولت قرار می‌گیرد و جلسات آن نیز فوق العاده برگزار خواهد شد.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی تدوین برنامه ملی گردشگری را یکی از مهم‌ترین مواردی دانست که پژوهشگاه میراث فرهنگی می‌تواند نقش مهمی در آن ایفا کند .
رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه درحال تدوین برنامه توسعه کشور هستیم، گفت: همکاری‌هایی که میان شورای عالی استان‌ها با قوای ۳ گانه وجود دارد می‌تواند مشکلات بسیاری حل کند.
سرپرست معاونت امور مجلس، حقوقی و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: به دنبال ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه، رئیس جمهور دستور آغاز رسمی تدوین آن را صادر کرد.
رئیس جمهور، سازمان برنامه را مکلف کرد هر چه سریع‌تر برنامه هفتم توسعه را متناسب با سیاست‌های کلی این برنامه که امروز از سوی رهبری ابلاغ شد،تدوین و جهت بررسی و تصویب به هیئت وزیران ارائه کند.
اراک - استاندار مرکزی با گلایه از فقدان برنامه عملیاتی اقدام مشترک ستاد بازآفرینی شهری در استان گفت: این برنامه باید تدوین و با امضای تمامی اعضا در جلسه آتی ستاد ارائه شود.
هیچ‌گاه دیده نشد که هنگام تدوین برنامه بعدی به این پرسش ساده بپردازند که برنامه قبلی چه بود؟ و در عمل چه اندازه اجرا شد؟ و آیا اهداف آن تامین شد یا خیر؟ و اگر نشد، چرا؟ به‌طور کلی هیچ‌گاه برنامه‌های پنج‌ساله توسعه ایران مورد بحث و گفت‌وگوی جدی در عرصه عمومی قرار نگرفت، جز برنامه سوم توسعه که بهترین آن‌ها بود.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفـت: باید برنامه چهارساله ای را تدوین کنیم که در عین دارا بودن نگاه راهبردی، قابلیت اجرایی بالایی نیز داشته باشد.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به تحلیل راهبردی وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور در آستانه برنامه هفتم توسعه کشور به همراه ارائه راهبردها و رویکردهای اصلاحی پرداخت.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از ابلاغ وزارت کشور برای انطباق برنامه‌های توسعه‌ای شهرداری‌ها با دوره‌های مدیریت شهری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ