در آخرین برنامه سفر رئیس‌جمهور کشورمان به سه کشور آمریکای لاتین، آیت الله رئیسی و رائول کاسترو رهبر معنوی کوبا با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. در جریان این دیدار امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز حضور داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضائیه بیان کردند: اگر کسی که به دادگستری مراجعه میکند با اخم شما مواجه شود، ولو به کارش هم رسیدگی شود، با دل‌شکستگی از آنجا بیرون میرود و اثر سوء دارد.
فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان بعد از دیدار با همتای ایرانی در محل وزارت خارجه، برای ملاقات با رئیسی راهی پاستور شد./منبع: عصرایران
رئیس واگنر، پریگوژین بر سر مزار یکی از مزدوران واگنر که در اوکراین کشته شده با همسر و فرزند طرف دیدار کرد و اتومبیلش را در اختیار آن ها قرار داد و خودش با تاکسی محل را ترک کرد./وقایع الاتفاقیه نظامی
خبرگزاری دولت سعودی (واس)‌ نوشت که نیکلاس مادورو نيز از این سفر و دیدار با ولیعهد ابراز خوشحالی کرد.
رییس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه خود به استان سیستان و بلوچستان، پس از مراسم افتتاح بازارچه مرزی‌مند - پیشین، با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مسکو با لی شانگفو وزیر دفاع چین دیدار کرد و طرفین از همکاری نظامی بین دو کشور با عنوان شراکت «بدون محدودیت» ابراز خرسندی کردند. رئیس جمهور چین شی جین پینگ ماه گذشته در مسکو با پوتین دیدار کرد. سطح همکاری روسیه و چین از زمانی که مسکو در فوریه ۲۰۲۲ ده‌ها هزار نیروی نظامی به اوکراین فرستاد، در زمینه روابط اقتصادی، سیاسی و نظامی افزایش یافت.
مایکل دی هیگینز، رئیس‌جمهوری ایرلند در جریان دیدار با جو بایدن در حال نشان دادن باغ در اقامتگاه رسمی خود به رئیس جمهور آمریکا بود که یکی از سگ‌های رئیس جمهور ایرلند بلافاصله با نزدیک شدن جو بایدن شروع به پارس کرد و باعث عقب نشینی او شد. مایکل دی هیگینز سعی کرد این سگ را به داخل باغ ببرد، اما او دوباره بازگشت.
یک هیئت سعودی به ریاست محمد آل جابر در سفری نادر وارد صنعا پایتخت یمن که تحت کنترل انصارالله شد و با رئیس شورای عالی سیاسی یمن دیدار کرد.
عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق نیز در این دیدار ضمن تشکر از دعوت رئیسی، روابط دو کشور ایران و عراق را روابطی همه جانبه و عمیق دانسته و بر عزم کشورش جهت توسعه همه جانبه روابط تاکید نمود.
رئیس جمهور صبح امروز ضمن حضور در دانشگاه پکن، با اساتید و دانشجویان این دانشگاه دیدار کرد.
ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مدیر عامل توییتر در حاشیه فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه لوسیل با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه دیدار و گفتگو کرد.
کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اخیرا رئیس‌جمهور محترم چین از منطقه دیدار کردند. ما از این دیدار‌ها که در راستای طرح جاده و کمربند و سرمایه‌گذاری بیشتری در این منطقه انجام بگیرد استقبال می‌کنیم. /خطایی که رخ داد ورود به مسائل سیاسی بود، ولی این خطا به مثابه این بود که ما هم درباره تایوان که جزو خاک آن‌ها است اظهارنظری کنیم که برای چین موجب خرسندی نشود. / امیدواریم چنین خطا‌هایی دیگر رخ ندهد و جبران شود.
در حاشیه دیدار جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه برای یک دقیقه جو بایدن فراموش کرد دست مکرون را رها کند.
ابراهیم رئیسی که به استان کردستان سفر کرده با بازاری ها و کسبه شهر سنندج دیدار کرد.
ما‌ها واجیرالونگکورن پادشاه تایلند با رهبران جهان که در نشست رهبران اقتصادی آسیا و اقیانوسیه (APEC) در بانکوک شرکت می‌کنند ملاقات کرد. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانس، شی جین پینگ رئیس جمهور چین، کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، جاسیندا آردن نخست وزیر نیوزیلند، جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان ازجمله شخصیت‌هایی هستند که با پادشاه تایلند دیدار کردند.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) دیدار کرد. اینفانتینو در این دیدار توپ جام جهانی قطر ۲۰۲۲ که نام رجب طیب اردوغان روی آن حک شده بود را تقدیم کرد. اینفانتینو اظهار داشت: تنها یک عدد از این توپ‌ها تولید شده است. اردوغان نیز پس از تحویل گرفتن توپ اهدایی با آن هد زد.
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس بسیج گفت: یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به شکل تماس تصویری و ویدئو کنفرانسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره‌مند خواهند شد.
دست و پنجه نرم کردن نخست وزیر پاکستان با هدفون مترجم در دیدار با رئیس جمهور روسیه در شبکه های اجتماعی پاکستان جنجالی شده است.
رییس جمهور اسلامی ایران در حاشیه نشست سازمان همکاری‌های شانگ‌های با شی جین‌پینگ همتای چینی خود دیدار کرد.
سید ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با هم دیدار کردند. رئیسی که به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، برای دیدار رسمی دوجانبه و نیز حضور در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، به سمرقند سفر کرده بود، روز چهارشنبه مورد استقبال شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان قرار گرفت.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه هام بازدید از کامچاتکا در خاور دور روسیه با چند پرورش دهنده شاهین شکاری نیز دیدار کرد. وی مهارت‌های شاهین بازی خود را نشان داد و در گفتگو با به یک دختر جوان پرورش دهنده شاهین وقتی نام پرنده‌اش را پرسید او شاهین خود را طوفان معرفی کرد. پوتین هم گفت که طوفان نام یک یگان ویژه ارتش روسیه ایت که در شرق اوکراین می‌جنگید.
8 محوری که رهبر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت آنها را از جمله مسائلی خواندند که یاد آنها باید دائم در ذهن جامعه زنده باشد
رئیس جمهور اوکراین در دیدار با بازیگر زن آمریکایی و برنده اسکار از حمایت او تشکر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ