طبق اعلام برخی از خبرنگاران ایتالیایی، وینچنزو مونتلا به عنوان سرمربی فنرباغچه انتخاب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره سابق رئال آماده اولین بازی خود در ال کلاسیکوی عربستان است.
اردلان: می‌خواستم در پیکان بمانم اما آن‌ها نسبت به سال قبل افزایش بودجه نداشتند.
سرمربی سابق استقلال در دومین فصل حضور در باشگاه الاتحاد کلبا به دنبال ارتقای جایگاه تیمی است که مدیرانش به عملکرد او اعتقاد کاملی دارند.
باشگاه الخلیج با انتشار پوستری که در آن لیساندرو لوپز با پیراهن این باشگاه دیده می‌شود، از جذب او خبر داده و به ستاره جدیدش خوش آمد گفت.
دروازه بان ملی پوش ایرانی احتمالا فصل آینده هم در اسپانیا حضور خواهد داشت و به نظر اخبار بازگشتش به ایران صحت نداشته باشد.
رسانه ایتالیایی خبر داد فابیو کاناوارو به عنوان سرمربی جدید تیم ترکیه‌ای فاتح کاراگومروک انتخاب شده است.
لئوناردو ژاردیم تصمیم گرفت تا تیم آسیایی شباب الاهلی را به مقصد نشستن روی نمیکت الریان ترک کند.
تیم ملی والیبال زنان ایران پس از پایان اردوی برون مرزی خود در بانکوک برای شرکت در رقابت‌های چلنجر کاپ آسیا راهی اندونزی شد.
به زودی ماجرای یحیی و پرسپولیس هم به سرانجام خواهد رسید و طرفین با حل چالش به دنبال آماده‌سازی تیم برای فصل آتی خواهند بود.
ریکاردو ساپینتو به صورت رسمی سرمربی تیم آپوئل قبرس شد.
خبرگزاری دولتی ژاپن ساعاتی پیش از شکست پروژه موشکی کره شمالی در مرحله دوم پرتاب خبر داد؛ روشن شدن غیرعادی پیشرانه ماهواره و به دنبال آن کاهش نیروی محرکه‌ به سقوط آن در دریای زرد انجامید.
آنتونیو کونته، مربی ایتالیایی، در میان شایعات مربوط به حضورش روی نیمکت پاری سن ژرمن به پاریس سفر کرد.
تیم‌ملی واترپلوی مردان ایران امروز عازم برلین می‌شود تا ماجراجویی خود را بدون حضور الکساندر چیریچ صربستانی در لیگ جهانی واترپلو با صف‌آرایی مقابل رومانی، نیوزلند و قزاقستان آغاز کند.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
در سال ۲۰۱۸، سوفیا در یک سفر ماجراجویانه ابوظبی را کاوش کرد. او در پیست یاس مارینا مسابقه داد، سریع‌ترین ترن هوایی جهان در شهربازی «فراری ورلد ابوظبی» را سوار شد و زیبایی موزه لوور ابوظبی را تجربه کرد.
از این به بعد شاهد حضور کریستیانو رونالدو در فوتبال آسیا و باشگاه النصر عربستان خواهیم بود.
هواداری‌ها در این فصل یک اسکواد پر از بازیکنان جوان و ناشناخته را دارند.
مربی جوان تیم والیبال کالسیت اسلوونی همانند سال‌های پیش در لیگ والیبال اروپا حضور خواهد داشت.
تیم فوتبال دیناموزاگرب برای ادامه دادن به ماجراجویی اروپایی‌اش به سه امتیاز دیدار امشب برابر ردبول سالزبورگ احتیاج مبرم دارد.
نیمیر عبدالعزیز، فوق ستاره هلندی دنیای والیبال با عقد قراردادی به عضویت باشگاه هالک بانک ترکیه در آمد.
مرد گروگانگیر از انگیزه عجیبش برای گروگانگیری گفت. او مدعی شد که قصد داشته پول‌های ثروتمندان را بگیرد و به نیازمندان بدهد تا تعادل اقتصادی به‌ وجود بیاید و مشکلات مالی از بین برود. او همچنین ادعا کرد که می‌خواسته جامعه را اصلاح کند و به سراغ مفسدان اقتصادی برود و از آن‌ها اعتراف بگیرد و با پخش اعترافات‌شان، آن‌ها را نزد مردم رسوا کند.
مرد گروگانگیر از انگیزه عجیبش برای گروگانگیری گفت. او مدعی شد که قصد داشته پول‌های ثروتمندان را بگیرد و به نیازمندان بدهد تا تعادل اقتصادی به‌ وجود بیاید و مشکلات مالی از بین برود. او همچنین ادعا کرد که می‌خواسته جامعه را اصلاح کند و به سراغ مفسدان اقتصادی برود و از آن‌ها اعتراف بگیرد و با پخش اعترافات‌شان، آن‌ها را نزد مردم رسوا کند.
همه چیز برای عقد قرارداد رسمی مائورو ایکاردی بازیکن پاریس سن ژرمن با گالاتاسرای آماده است.
یکی دیگر از اعضای کنگره آمریکا روز پنجشنبه وارد تایوان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ