دبهادری جهرمی اظهار داشت: ما هر سال قیمت تمام شده میانگین محصولاتمان ۳۷ درصد از سال قبل گران تر است، یعنی هر سال ۳۷ درصد سفره مردم کوچک تر می شود، آمارها هم همین را می گوید اما می گوییم در ابتدای دولت هر سال ۸۰ درصد سفره کوچک تر می شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت درباره این جمله‌اش که «رییسی وقتی کالایی گران می‌شود شب خوابش نمی‌برد»، گفت: من یکی از شب‌های محرم در یکی از کوره‌های آجر پزی جنوب تهران به هیاتی محلی در آنجا رفتم. یک شب میهمان آنجا بودم. بعد از مراسم اصرار کردند که درباره مسائل و مشکلات معیشتی صحبت کنیم. می‌گفتند شما مشکلات ما را که می‌بینید، به دولت خبر بدهید. من که در پاسخ به این مساله صحبت کردم و گفتم که «الحمدلله امروز فردی رییس جمهور و نفر دوم کشور و رییس قوه مجریه است که با درد یتیمی بزرگ شده است و تصور نکنید نمی‌دانند.
سخنگوی دولت گفت: ما حامی و موافق هرگونه روش، سازوکار و فرایندی هستیم که به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کمک کند.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: ما در مجلس همچنان منتظریم که لایحه از سوی دولت به مجلس تقدیم شود و بلافاصله پس از این کمیسیون تلفیق برنامه در گام اول تشکیل خواهد شد اما هنوز زمان قطعی تقدیم برنامه هفتم به مجلس اعلام نشده است.
سخنگوی دولت گفت: یکی از گلایه‌های متداول و رایج این است که چرا برخی مدیران که سلیقه سیاسی دولت قبل بودند همچنان در این دولت هستند و ما متهم هستیم به این‌که چرا دولت فراجناحی است.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: ما باید نگران تامین ارز مصارف قانونی و واقعی کشور باشیم که با نرخ‌های روشن در بازارهای مبادله و نیما تامین می‌شود.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در نشست اقتصادی گفت: در خصوص افزایش قیمت خودرو و مسکن، ما با یک انباشت چند ساله در کم عرضه کردن این کالاها مواجه بودیم.
سخنگوی دولت هدف از التهابات ارزی را ایجاد ناامنی در اقتصاد و فرار سرمایه‌گذاری و توقف رشد اقتصادی اعلام کرد و ادامه داد: در ماه‌های اخیر هم فروش نفت افزایش پیدا کرده و هم درآمد آن به داخل کشور می‌آید. در حوزه غیر نفتی و تجارت خارجی هم از فروردین امسال تراز تجاری ما مثبت شد و اکنون صادرات ما بیش از واردات ما است و اگر نفت نفروشیم هم نیاز ارز کشور تأمین می‌شود.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری روزانه با خبرنگاران بار دیگر تأکید کرد که برجام در دستور کار دولت آمریکا قرار ندارد.
سخنگوی دولت گفت: حضور باشکوه مردم همیشه انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نشان داد که همیشه محاسبات دشمن علیه کشور ما غلط بوده است.
سخنگوی دولت گفت: بسیاری از امتیازاتی که از جانب قدرت‌های غربی به خیلی از کشورهای رقیب ما در منطقه داده شده، به دلیل دستاوردهای جمهوری اسلامی بوده است.
سخنگوی دولت افزود: این نمونه سخن خداوند است که می‌فرماید شهدا زنده هستند و ما می‌بینیم که مسیرشان ادامه دارد و نقش‌آفرینی که در دوران حیات‌ مادی‌شان داشتند، امروز همچنان پابرجاست و این به برکت اخلاص در راه خدا است.
سخنگوی دولت گفت: فروش نفت ما در مقایسه با ابتدای دولت، حدوداً ۲,۵ برابر شده است و این درحالی است که دشمنان وعده تحریم فلج کننده ایران را می‌دادند.
به گفته بهادری جهرمی، امثال این مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی، مرجع خوبی هستند که تمرین کنیم و به پاسخ سوالات در مورد مسائل کشور برسیم، آن‌ها را امتحان و ارزیابی کنیم و یا برای اجرایی شدن آن پیگیری کنیم.
سخنگوی دولت در واکنش به پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ولز در صفحه شخصی خود، نوشت: این شروع جام‌جهانی فوتبال برای تیم باغیرت ایران است.
بهادری جهرمی با اشاره به اینکه قطعا منتقدان نقشی سازنده دارند، بیان کرد: ما باید هم از منتقدان استفاده کنیم و هم از کسانی که معتقد به شرایط فعلی‌اند. کسانی که سنگ می‌اندازند و با خودرو دیگران را زیر می‌گیرند، در اقلیتند و حتی معترضان هم این رفتار‌ها را قبول ندارند.
بهادری جهرمی تاکید کرد: اینکه چرا در اینستاگرام صدای دشمن بیشتر به گوش می‌رسد به خاطر این است که اینستاگرام مال دشمن است. البته در آن فضا هم ما اعتقاد داریم که باید صدای ما بیشتر شنیده شود ولی اول زمین بازی را بشناسیم بعد درباره امکان‌ها صحبت کنیم.
سخنگوی دولت در واکنش به شعار «مرگ بر دیکتاتور» برخی دانشجویان با بیان این‌که «یکی از ویژگی‌های دیکتاتور که همه‌مان دوستش نداریم، این است که اجازه شنیده شدن حرف مخالفش را نمی‌دهد» گفت: ما عرض می‌کنیم هرکسی با هر سلیقه‌ای صحبتش را مطرح کند، ما هم صحبت‌مان را مطرح می‌کنیم.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: آمریکا مانع به رسمیت شناختن ما است.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: آمریکا مانع به رسمیت شناختن ما است.
خاندوزی درباره چرایی قطع شدن دستگاه‌های پوز از سوی نانوایان و افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان به بهانه افزایش مالیات، گفت: ما هیچ برنامه‌ای برای افزایش مالیات خباز‌ها نداریم و نباید چنین تخلفی انجام شود و در صورت مواجهه با چنین تخلفی، وزارت کشور، استانداری‌ها و سازمان غله پیگیری لازم را انجام خواهند داد.
سخنگوی دولت موقت طالبان در سخنانی آمریکا را مانع به‌ رسمیت شناخته شدن دولت موقت در افغانستان خواند.
سخنگوی دولت گفت: باید پیشنهاد افزایش حقوق مراحل نهایی خود را طی کند تا امکان اجرایی شدن آن فراهم شود؛ پیش‌بینی ما این است تا پایان ماه آینده این موضوع فراهم شود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفته است که واشنگتن نتوانسته روسیه را منزوی کند و به دنبال برچسب زدن علیه روسیه به عنوان دولت حامی تروریسم است.
سخنگوی دولت روسیه امروز در جمع خبرنگاران با انتقاد از اقدامات "غیردوستانه" کشورهای غربی گفت که روسیه از احیای توافق هسته‌ای در سریع‌ترین زمان ممکن حمایت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ