رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم هم افزایی دولت و مجلس و اتحاد نیروهای انقلاب، گفت: ما باید همه تلاش مان برای را حل مشکلات مردم و نشان دادن عملکرد صحیح نیروهای انقلابی انجام بدهیم و با کمک به هم افزایی سه قوه وظیفه خودمان را در راه خدمت رسانی به مردم به درستی انجام دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در شرایط امروز مهترین وظیفه تشکل‌های سیاسی، کادرسازی و فراهم کردن بستر مناسب برای تربیت و رشد جوانان است تا آنها را برای پذیرش مسئولیت‌ها آموزش دهیم.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تلخ‌ترین دوران ۴ ساله‌ام دوران مجلس ششم بود که مسلمان نشنود کافر مبیناد.
حالا جریان خالص‌سازی به طیف بعدی جریان راست یعنی شورای ائتلاف (به رهبری قالیباف و حدادعادل) رسیده و به همین جهت، آن‌ها نگران هستند که راست رادیکال بدون توجه به شعار‌های وحدت، آنان را به حاشیه براند و این‌بار پایداری با جریان‌های حامی دولت، لیستی مشترک شکل دهند؛ لذا این طیف از جریان راست به تکاپو افتاده تا با معرفی شاخص‌هایی مانع از حذف خود توسط جبهه پایداری و راست رادیکال شود..
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ادامه با اشاره به رویکرد شورای ائتلاف در انتخابات پیش رو گفت: ما نگاه مان این است که بهترین ها و مناسب ترین افراد را شناسایی کنیم و به مردم معرفی کنیم و از مردم بخواهیم به آن ها رای بدهند و مردم هم آزاداند و خودشان تصمیم می گیرند.
زیدآبادی نوشت: برخلاف تصور آقای حداد، مسئلۀ ایران دیگر نه مشارکت اصلاح‌طلبان در قدرت است، نه نوع امتیازدهی و امتیازگیری جناح‌های سیاسی از یکدیگر و نه حتی نحوۀ برگزاری انتخابات اسفندماه. مسئلۀ اصلی تغییر معنادارِ رویکرد‌هایی است که انبوهی از مشکلات را بر سر جامعۀ ایرانی ریخته و بحران‌هایی در همۀ جوانب زندگی به وجود آورده است که اگر با روش‌های علمی و کارشناسی و شناخته‌شده حل یا کنترل نشوند، ممکن است نه از تاک نشانی ماند نه از تاک نشان!
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: بدنه این انقلاب سالم است، طبق فرمایش رهبری که گفتند من مجلس را در کل سالم می‌بینم، گرچه ممکن است ایراداتی هم داشته باشد، امروز بالاترین امید این است که رهبری، زندگی ساده و سالمی دارند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: فضای موجود نشان می‌دهد انتخاباتی رقابتی در پیش است و جمع‌بندی‌ها نشان می‌دهد امسال آرایش انتخاباتی تغییر خواهد کرد.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: فضای موجود نشان می‌دهد انتخاباتی رقابتی در پیش است و جمع‌بندی‌ها نشان می‌دهد امسال آرایش انتخاباتی تغییر خواهد کرد.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور از طیف سیاسی که حدود ۳۲ سال دولت را در اختیار داشته، پرسید که چرا حتی یکبار مطابق قانون اساسی و قانون عادی تقاضای برگزاری همه‌پرسی از طریق مجلس شورای اسلامی را نکرده است؟
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در اولین نشست با اعضای این شورا: در مسئله حجاب نباید عده رها کنند و بگویند دیگر نمی‌شود کاری کرد و دست از اقدام و برنامه ریزی بردارند و قبول کنند که این مسابقه با باخت به پایان رسیده است.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته در افطار ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ میزبان حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری، غلامعلی حداد عادل و علی لاریجانی روسای پیشین مجلس شورای اسلامی بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در یک ضیافت افطاری میزبان حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری، غلامعلی حداد عادل و علی لاریجانی رؤسای پیشین مجلس شورای اسلامی بود.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته در افطار ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ میزبان حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری، غلامعلی حدادعادل و علی لاریجانی رؤسای پیشین مجلس شورای اسلامی بود.
در سروده تازه‌ی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با عنوان «نگین سلیمان» آمده است:‌ ای قدس!‌ ای نگین سلیمان گمشده! روزی زِ دست اهرمن آزاد می‌شوی
حاکمیت تلاش نکرده تا به درستی با نسل جوان گفتگو کند./عده‌ای در این کشور هستند که احساس می‌کنند در برابر هر رفتاری مصونیت دارند./نسل جوان ما به خصوص دختران ایرانی احساس تنهایی می‌کنند./قرار دادن مردم مقابل هم در بحث حجاب اشتباه است./یک جریان همواره تلاش کرده موضوعات مهم را به انحراف بکشاند./بررسی‌ها نشان می‌داد که داشتن حجاب در مدارس دخترانه مذهبی و محیط‌هایی مثل مدارس آقای حدادعادل نه تنها الزامی نیست، بلکه گاه برداشتن حجاب در این مدارس الزامی است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در توصیه دیگر خود با اشاره به ضعف جدی در استفاده از بانوان فعال و انقلابی در ساختارهای کشور گفت: ما در این سال‌ها به اندازه‌ای که شایسته بود نتوانستیم در سازماندهی‌های تشکیلاتی از حضور بانوان متدین و انقلابی و متخصص بهره ببریم. بر همین اساس نیز باید هرچه سریعتر این معضل را رفع کرده و زنان را در تصمیم‌گیری‌های سیاسی دخالت و مسئولیت دهیم.
حداد عادل گفت: در اداراتی که بنده کار می‌کنم ۷۰ درصد کارمند‌ها خانم هستند، حداقل. یک عقب ماندگی تاریخی وجود دارد که به سرعت جبران نمی‌شود. دو تا وزیر زن قبل از انقلاب چه می‌کردند؟ الان هم دو نفر در هیئت دولت هستند که خانم هستند.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: امروز که سازمان‌های بین المللی، رسانه‌ها، آمریکا، اروپا و مزدوران منطقه‌ای دست به دست هم داده‌اند تا انقلاب را از نظر اقتصادی _ فرهنگی تهدید کنند بیش از هر زمان دیگری به انسجام برای دفاع از انقلاب نیاز داریم.
نشست هم‌اندیشی نمایندگان مردم تهران در مجلس، اعضای شورای شهر تهران و اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد.
رئیس اسبق مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه حضور در یکی از برنامه‌های زنده شبکه خبر پیام متفاوتی خطاب به زنان کم‌حجاب مطرح کرد. حداد عادل گفت:‌ «به خانم‌هایی که حجاب ضعیف دارند و وفادار انقلاب هستند، سلام و درود می‌فرستم.»
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بابیان این که نیروهای انقلابی و متدین باید گفتمان عقلانی را برای دفاع از دین انتخاب کنند، کاهش دوقطبی شدن جامعه را در گرو این گفتمان دانست.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در واکنش به اظهارات یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد خود مطلبی را منتشر کرد.
تصاویر حلیم خوردن و چای نوشیدن غلامعلی حداد‌عادل، در یک نشست رسمی در فضای مجازی بازخورد داشته‌ است. حداد‌عادل در نشست اخیر استادان دانشگاه تهران هنگام سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، شروع به حلیم‌ خوردن می‌کند و بعد چای می‌ریزد.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان سخنان خود خطاب به نیروهای انقلاب گفت: دشمن امروز با تمام عِده و عُدهٔ خود به جنگ انقلاب اسلامی آمده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ