جدیدترین نظرسنجی مرکز فلسطینی پژوهش‌های سیاسی و مسیحی در نوار غزه و کرانه باختری انجام شده بیشتر فلسطینیان با تشکیل گروه‌های مسلح برای مقابله با اشغالگران در کرانه باختری موافق هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج نظرسنجی جدید از نارضایتی آمریکایی‌ها از عملکرد رئیس‌جمهور این کشور حکایت دارد.
استوری عجیبِ ابراهیم شکوری سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و همزمان معاون باشگاه دولتی پیکان درمورد نظرخواهی از مردم درباره بوتاکس پیشانی‌اش خبرساز شد
نظرسنجی جدید در فلسطین اشغالی از افزایش قدرت حزب بنی گانتس، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و کاهش قدرت حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم حکایت دارد.
رگولاتور آنتی تراست انگلیس خواهان نظر عموم مردم درباره قرارداد ادغام ۶۹ میلیارد دلاری شرکت اکتیویژن بلیزارد در مایکروسافت شده است.
پیش از آغاز فصل تیم‌ها رقابت سختی در نقل و انتقالات داشتند؛ کدام تیم را برنده تابستان ۱۴۰۲ می‌دانید؟
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که اکثر آمریکایی‌ها درباره توانایی رئیس‌جمهوری این کشور برای ادامه کار تردید دارند.
نتایج یک نظرسنجی در اراضی اشغالی از کاهش محبوبیت حزب لیکود وابسته به بنیامین نتانیاهو، حکایت دارد به طوریکه در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی، وی نمی‌تواند یک ائتلاف تشکیل دهد.
نتایج یک نظرسنجی از کاهش محبوبیت احزاب ائتلاف کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل حزب رقیب وی حکایت دارد.
در شرایطی که اکثر نظرسنجی‌ها از پیشتازی ناچیز کمال قلیچداراوغلو، رهبر اپوزیسیون ترکیه که مورد حمایت ائتلاف شش حزبی است و کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری ترکیه به دور دوم حکایت دارند، دو مرکز نظرسنجی از احتمال پیروزی اردوغان در انتخابات با اختلاف اندک خبر داده‌اند.
یافته‌های ۲ نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که رئیس جمهور کنونی ترکیه در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز خواهد شد.
براساس آخرین نظرسنجی که شبکه «۱۳» رژیم صهیونیستی انجام داده بیش از نیمی از رای دهندگان معتقدند، بایستی نتانیاهو، وزیر امنیت داخلی تندروی خود را برکنار کند.
نتایج یک نظرسنجی که از سوی روزنامه عبری زبان معاریو منتشر شده از کاهش شدید محبوبیت نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی حکایت دارد.
بحث درباره مقصر اصلی وضعیت به وجود آمده برای بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد.
نتایج یک نظرسنجی در کشور فرانسه نشان می دهد که بیش از ۶۰ درصد مردم این کشور می گویند در صورت افزایش سن بازنشستگی باید به اعتراضات سراسری نسبت به این قانون ادامه دهند.
9 تیم برای کسب عنوان بهترین باشگاه آسیا در منطقه غرب در ماه فوریه، با یکدیگر رقابت‌ خواهند کرد.
چه هوادار فولاد باشید و چه نه تصمیم جواد نکونام مبنی بر ترک اردو این تیم پیش از بازی با الهلال بحث بر انگیز ترین خبر امروز فوتبال ایران است.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که نیمی از مردم روسیه به سمت استفاده از کالاهای داخلی رفته و دیگر نیازی به برندهای غربی ندارند.
مدیران منچستریونایتد قصد دارند نظر بازیکنان تیم زنان و مردان این باشگاه را درباره بازگشت میسون گرین‌وود، مهاجم انگلیسی، جویا شوند.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از ۷۶درصد مردم کره جنوبی از مسلح شدن کشورشان به سلاح هسته‌ای حمایت می‌کنند!
نایب‌رییس فدراسیون فوتبال بار دیگر به حمایت از عملکرد تیم ملی زیر نظر کارلوس کی‌روش در جام جهانی پرداخت.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود نیمی از استرالیایی‌ها با اعزام نیرو به تایوان برای حمایت از این جزیره در صورت حمله احتمالی چین، موافقند.
طبق اعلام شبکه خبری فاکس نیوز، نتایج یک نظرسنجی از کاهش محبوبیت جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا برای انتخاب مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ حکایت دارد.
آخرین نظرسنجی ها از دلسردی عرب های ساکن سرزمین های اشغالی از انتخابات ۲۰۲۲ در این اراضی، حکایت دارند.
با پایان رای گیری انتخابات پارلمانی ایتالیا، نظرسنجی ها از پیشتازی راست افراطی در این انتخابات حکایت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ