رئیس جمهور در جریان برنامه‌های سفر رسمی به کوبا که به دعوت رسمی رئیس جمهور این کشور صورت گرفته است، از مرکز مهندسی ژنتیک (CIGB) در هاوانا بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل بانک ملی ایران ضمن بازدید از اداره کل روابط عمومی در فضایی صمیمانه با کارکنان این اداره دیدار و گفت‌وگو نمود.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در جریان بازدید سفیر ژاپن در تهران از این پارک، برای راه‌اندازی دفتر همکاری‌های مشترک پارک‌های علم و فناوری ایران و ژاپن در پارک اعلام آمادگی کرد.
افتتاح دفتر نوآوری و فناوری ایران در اوگاندا، بازدید از مزرعه کشت فراسرزمینی ایران در این کشور، نشست با فعالان اقتصادی ایران و اوگاندا و شرکت در نشست گفتگوی ادیان در مسجد ملی کامپالا بخش‌های دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به اوگاندا بود.
دکتر محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهوری به همراه دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و دکتر امیر محمدزاده لاجوردی رئیس رگولاتوری، از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کردند.
دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در روز سوم نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ از غرفه ایرانسل در سالن اصلی (۳۸)، بازدید کرد.
دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
دکتر فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی و دکتر نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با همراهی دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه، از غرفه این بانک در نمایشگاه «تلاش با برکت» بازدید کردند.
در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به ونزوئلا، دکتر سید ابراهیم رئیسی، به منظور بررسی ظرفیت‌های موجود در ونزوئلا جهت عرضه کالا‌های تولید ایران، در فروشگاه ایرانی «مگاسیس» حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این فروشگاه با مدیران آن گفتگو کرد.
معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه از دفتر موقت خدمات کنسولی وزارت امور خارجه مستقر در بعثه حج جمهوری اسلامی ایران در مکه و مدینه بازدید کرد.
دکتر نولان در صحبت‌هایش در کنفرانس SALT iConnection ۲۰۲۳ (کنفرانسی که سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و سیاست‌گذاران در آن شرکت می‌کنند)، به این نکته اشاره کرد که به باور او هوش فرازمینی نه تنها از سیاره ما بازدید کرده، بلکه می‌توان یک گام فراتر نهاد و گفت که آن‌ها نه تنها از زمین بازدید کرده‌اند، بلکه مدت زیادی است که اینجا هستند و هنوز هم در زمین حضور دارند.
دکتر هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان بعد از ظهر روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برپا شده است، بازدید کرد.
آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در بدو ورود به محل سالن اجلاس سران از غرفه‌ شرکت‌ ملی مس به‌عنوان یکی از شرکت‌های برگزیده پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی بازدید و بر اجرای هرچه سریعتر طرح‌های توسعه و افزایش تولید تأکید کردند.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان به همراه دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت مس از مجتمع مس سرچشمه و روند فعالیت آن بازدید کرد.
دکتر عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نیز در دانشگاه صنعتی‌شریف و در جریان بازدید از روند برگزاری کنکور با بیان اینکه اولین آزمون همواره حساس‌ترین آزمون به حساب می‌آید، گفت: در روند برگزاری اولین نوبت برگزاری کنکور ۱۴۰۲ هجمه‌های فراوانی به سازمان سنجش وارد شد و کار از تقلب گذشته بود و برخی به دنبال این بودند که توانمندی ما را زیر سؤال ببرند.
دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه به همراه جمعی از مدیران و معاونان در سفر به استان مازندران، ضمن دیدار با مدیران و رؤسای شعب، از چند کارخانه تولیدی فعال در منطقه نیز بازدید کرد.
دختر رئیس جمهور پیشین آمریکا به همراه خانواده خود برای بازدید از اهرام جیزه به مصر سفر کرده است.
دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل و محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره بانک کارآفرین، به همراه مدیران ارشد بانک از شعبه جزیره ی کیش بازدید کردند.
دکتر علی رستمی با حضور در کربلا از کاروان اعزامی شرکت مس و نحوه خدمات رسانی به زائران حرم سید الشهدا و شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز اربعین بازدید کرد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح و رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه کلان‌طرح‌های مطالعاتی ۶۸گانه دفاع مقدس بازدید کردند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح و رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه کلان‌طرح‌های مطالعاتی ۶۸گانه دفاع مقدس بازدید کردند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه هام بازدید از کامچاتکا در خاور دور روسیه با چند پرورش دهنده شاهین شکاری نیز دیدار کرد. وی مهارت‌های شاهین بازی خود را نشان داد و در گفتگو با به یک دختر جوان پرورش دهنده شاهین وقتی نام پرنده‌اش را پرسید او شاهین خود را طوفان معرفی کرد. پوتین هم گفت که طوفان نام یک یگان ویژه ارتش روسیه ایت که در شرق اوکراین می‌جنگید.
دکتر ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی «شستا»، دکتر امیر حسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین و هیأت همراه چهارشنبه ۲۶ مرداد از ذوب آهن اصفهان بازدید کردند.
بورس دیروز هم دوباره منفی بود و کلیت بازار قرمزپوش بودند. شاخص کل و شاخص کل هموزن هر دو به ترتیب با ۱.۲۵ و ۱.۱۸ درصد کاهش به کار خود پایان دادند. خروج پول حقیقی هم از بازار دیروز مشهود بود. در گفتگو با ایمان رئیسی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس روز گذشته و پیش بینی بورس امروز پرداخته ایم.
در سفر رئیسی به اصفهان در بازدید از شرکت هواپیماسازی (هسا) دستور ساخت ۸ هواپیمای مسافربری را صادر کرد. این خبر ازسوی رئیس دفتر رئیس جمهور تکذیب شد. ولی وزیر دفاع از پیگیری ساخت هواپیما خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ