این پهپاد از منطقه جاسک در داخل آب‌های سرزمینی ایران برای مقابله با یک لنج آموزشی پرواز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی ادامه داد: در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است!
کارلو آنچلوتی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد رسانه پخش کننده بازی‌های لالیگا دوربین‌های خود را به رختکن رئال ببرد.
لروی سانه، ستاره آلمانی، پیشنهادی را از بارسلونا دریافت کرده اما ترجیح داده به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
به نظر می‌رسد سردار آزمون در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته است.
حسین شهریاری در مورد رقم قرارداد علیرضا بیرانوند صحبت کرد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که تصمیم منچستریونایتد برای جذب کاسمیرو اشتباه بوده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مشکلش برای بازی روی چمن مصنوعی را رد کرد و مدعی شد که منتظر است تا ز‌ودتر این تجربه را به دست آورد.
میگل سوریو ادعا کرد که ژرژ مندس و دکو نقش اصلی را در برکناری متئو آلمانی از مدیریت ورزشی بارسا داشتند تا خودشان بر باشگاه کاتالان مسلط شوند.
کیهان نوشت: مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران و از منسوبین نزدیک خانواده آقای ‌هاشمی گفته است من به ‌اندازۀ چند نمایندۀ مجلس قدرت دارم.
رویترز درباره شروط تحمیلی ایران برای آزادی ۵ زندانی آمریکایی نوشت: تهران در فرایند راستی آزمایی و در صورت آزادی اموال مسدود شده خود احتمالا در ماه سپتامبر زندانیان دو تابعیتی را آزاد کند.
خبرگزاری رویترز اعلام کرد که گارد ساحلی اندونزی ادعا کرده یک نفتکش با پرچم ایران را به ظن انتقال غیر قانونی نفت توقیف کرده است.
برخی منابع غربی مدعی شده‌اند که اروپایی ها قصد دارند در نقض قطعنامه سازمان ملل سال ۲۰۱۵ سازمان ملل درباره برجام، تحریم‌های موشکی بالستیک علیه ایران را همچنان حفظ کنند.
برخی منابع غربی مدعی شده‌اند که اروپایی ها قصد دارند تحریم‌های موشکی بالستیک علیه ایران را همچنان حفظ کنند.
یک رسانه انگلیسی در روایتی که همه بخش‌های آن از سوی برزیل مورد تأیید قرار نگرفت مدعی شده برزیل تحت فشار آمریکا پهلوگیری دو ناو ایران در بندر ریو را به تأخیر انداخته است.
خبرگزاری رویترز در گزارشی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد: ایران در حال غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم در تاسیسات فردو است که با آنچه تهران به آژانس اعلام کرده بود در تناقض است.
آمریکا روز دوشنبه در پیش‌نویس قطعنامه‌ای که رویترز آن را رویت کرده است، با ادعای این که سیاست‌های ایران «به طرز فاحشی با حقوق انسانی زنان و دختران و ضوابط کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل مغایرت دارد»، آن را محکوم کرده است.
در این گزارش با اشاره به ادعای وجود آثار اورانیوم در سه مکان اعلام نشده آمده است: «رافائل گروسی مدیرکل آژانس این نگرانی جدی را دارد که همچنان پیشرفتی در شفاف‌سازی و حل مسائل برجسته پادمانی حاصل نشده است».
خبرگزاری رویترز ادعا کرد که گروهک تروریستی داعش مسؤولیت حمله به حرم شاهچراغ شیراز را به عهده گرفته است.
ساعتی قبل‌تر خبرگزاری رویترز که سابقه‌ای طولانی در خبرسازی‌های ایران‌هراسانه دارد ادعا کرده بود تهران به مسکو وعده ارسال موشک‌های زمین به زمین و «پهپادهای بیشتر» داده است.
برغم حمایت اولیه از مذاکرات، پوتین هنگام ارائه توافق تنظیم شده از سوی کوزاک، تاکید کرد که امتیازات مذاکره شده توسط مشاورش کافی نیست و به اهداف خود از جمله انضمام یک نوار ارضی از خاک اوکراین اضافه کرد.
خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه در گزارشی به نقل از آژانس بین المللی انرژی اتمی ادعا کرد که ایران غنی‌سازی اورانیوم با دومین آبشار از سانتریفیوژهای پیشرفته نسل ششم که اخیرا در تاسیسات نطنز نصب شده را آغاز کرده است.
مرندی در ادامه در اشاره به ادعای دیگر رویترز، اعلام کرد: «هیچ توافقی قبل از بسته شدن دائمی پرونده اتهامات نادرست (ضد ایرانی) شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجرا نخواهد شد». این کارشناس ایرانی در پایان تاکید کرد برنامه هسته‌ای ایران برچیده نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ