روبین لو نورمان، مدافع جوان تیم سوسیداد، در اولین بازی خود برای تیم ملی اسپانیا یک سوتی بد داد که منجر به گل اول ایتالیا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لمینه یامال در سن 16 سالگی اولین بار در ترکیب اصلی بارسلونا قرار گرفت و مثال کادیز به میدان رفته است.
کارشناس ارشد مطالعات زنان طی یادداشتی به موضوع حجاب و مدرنیته‌ مردسالار پرداخت.
جان اوزون، پدیده نورمبرگ، موفق شد رکورد جوان‌ترین بازیکنی که موفق به ثبت هت تریک در جام حذفی آلمان شده را به نام خودش ثبت کند.
با تایید مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، قهرمان نوجوانان جهان برای کسب تجربه بیشتر به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شود.
مدافع شمس آذر پایه گذار گل تیمش بود ولی خوش شانس نبود تا این موضوع منجر به برد تیمش شود.
نماینده جزایر فارو در حالی در آستانه صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار دارد که تقریبا هیچ یک از بازیکنانش فوتبالیست تمام وقت نیستند.
نوآ درویش، پدیده 17 ساله آلمانی-عراقی فرایبورگ، رسما به باشگاه بارسلونا پیوست.
محققان دانشگاه شیکاگو نخستین شواهد از یک پدیده به نام «ابرشیمی کوانتومی» را ردیابی کرده اند این پدیده از مدت ها قبل پیش بینی شده اما تایید نشده بود.
فصل گذشته محمد عمری بازیکن جوان پرسپولیس موفق شد با قرار گرفتن در ترکیب اصلی قرمزها، خوش درخشیده و پدیده این تیم لقب بگیرد.
سرخیو آریباس، بازیکن تیم رئال کاستیا، مورد توجه باشگاه بایرلورکوزن و ژابی آلونسو قرار دارد.
ژاوی سیمونز در سودای ترک یک ساله باشگاه فرانسوی قصد عزیمت به آلمان را دارد.
یسیک انگانکام، بازیکن فصل گذشته هرتابرلین، پس سقوط این تیم به دسته پایین‌تر به آینتراخت فرانکفورت پیوست.
پدیده ۱۸ساله اروپا به رئال مادرید پیوست
محمدرضا خالدآبادی این روزها با شیوه‌ای خاص تمرینات خود در هوادار را پیگیری می‌کند.
لامین یامال، پدیده بارسلونا، با درخشش خود در ترکیب تیم ملی اسپانیا درجام جهانی زیر 17 سال توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
لامین یامال، پدیده 15 ساله بارسلونا، به دلیل حضور در نیم زیر 17 ساله های اسپانیا دیگر در ادامه فصل نمی تواند برای تیم اول باشگاه بازی کند.
منچسترسیتی به دلیل یک ارتباط ویژه شانس بیشتری برای جذب گابری وِیگا، پدیده 20 ساله فوتبال اسپانیا دارد که آرسنال و منچستریونایتد هم خواهان به خدمت گرفتنش هستند.
آلوارو رودریگز به دلیل پنج کارته شدن در رقابت های دسته سوم فوتبال اسپانیا، نمی تواند رئال را در بازی یکشنبه برابر بارسا همراهی کند.
نام الخاندرو گارناچو، پدیده منچستریونایتد، در لیست جدید تیم ملی آرژانتین به چشم می خورد.
لیندا کایسدو، ستاره کلمبیایی فوتبال زنان، احتمالا به زودی پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد تا جذابیت لیگ زنان اسپانیا بیش از پیش افزایش پیدا کند.
جیانلوکا پرستیانی، پدیده جدید فوتبال آرژانتین است که دو باشگاه بزرگ اسپانیا به دنبال جذب او هستند.
طبق ادعای نشریه آاس، استفان بایچتیچ، پدیده جوان لیورپول، بازی برای تیم ملی اسپانیا را به صربستان ترجیح می‌دهد.
استفان بایچتیچ با اصالتی صرب ولی متولد ویگو اسپانیا، شب گذشته گل سوم لیورپول را به استون ویلا زد و نوید ظهور یک پدیده جدید را داد.
نیکو ویلیامز، پدیده 20 ساله اسپانیا، شب گذشته پاس گل پیروزی‌بخش اسپانیا برابر پرتغال را به آلوارو موراتا داد. نیکو ویلیامز گفت که لوئیس انریکه قبل از ورودش به میدان به او اعتماد به نفس داده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ