تعدادی از پیشکسوتان حوزه میراث فرهنگی در دومین نکوداشت مفاخر میراث فرهنگی به پاس سال‌ها خدمت در این عرصه مورد تقدیر قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت بیمه دی افتخار دارد، برای ششمین سال متوالی در قالب قرارداد بیمه‌های مکمل درمان ایثارگران خدمات رسان این عزیزان باشد.
رئیس انجمن مفاخر معماری ایران ادامه داد: داریوش زمانی در سال ۱۳۵۷ در آزمون صلاحیت حرفه معماری در ایتالیا شرکت کرده و پذیرفته شده بود. علاوه بر عضویت انجمن مفاخر معماری ایران، عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، عضو جامعه مهندسان مشاور ایران و عضو انجمن صنفی مهندسان مشاور معمار و شهرساز نیز بود.
مهندس سرافراز غزنی یکی از مفاخر هنر معماری ایران در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود. او بسیاری از طرح‌های عمرانی را به سرانجام رساند، اما طراحی و ساخت بلوار کشاورز نام او را در تاریخ پایتخت جاودانه کرد.
رییس کمیته ملی المپیک و رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به منظور بزرگداشت مفاخر ورزش ایران تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
رئیس کمیته ملی المپیک و  رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به منظور شناساندن و بزرگداشت مفاخر ورزشی ایران ، در محل این انجمن تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
اهواز- رزمنده شاعر گفت: آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در سیم خاردار و گونی و… خلاصه نمی‌شود بلکه مفاخر برجسته‌ای هم چون مرحوم معلمی است که از آثار و ارزش دفاع مقدس به شمار می‌رود.
در مراسم تجلیل از مفاخر ورزش ایران یک چهره ویژه هم وجود داشت.
مهدی حیدری شب گذشته در مراسم تجلیل از مفاخر ورزش ایران حضور پیدا کرد.
جبهه پایداری بلندگو و رسانه دارد و بدون خونریزی صداوسیما را گرفته‌اند. در فضای مجازی پول خرج می‌کنند. بعضی از نهاد‌های قدرتی در اختیارشان است. با وجود پول، نهاد‌های قدرتی، رسانه و تریبون، یک جماعتی که سروته آن دوتا اتوبوس نیست خیلی راحت می‌توانند بیایند و با استفاده از بلندگو، صداوسیما، بعضی رسانه‌ها و فضای مجازی واقعیت‌ها را طور دیگری جلوه بدهند. از انسان‌های سالم، درست و مفاخر کشور مزدور و خائن و فتنه‌گر یا ساکت فتنه درست کنند. این‌ها به خاطر امتیازاتی است که در اختیار دارند؛ نهاد‌های قدرتی، ثروت و رسانه.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم این کار خوب ساخت تندیس‌ها از مفاخر کشور در تهران ادامه داشته باشد تا شهروندان با سرمایه ملی و فرهنگی کشور هر بیشتر آشنا شوند.
مجری صدا و سیما به دیوارنگاره زنان مفاخر ایران در میدان ولیعصر حمله کرد و با عصبانیت از این گفت که «چرا سراغ کسانی امثال فرنگیس حیدرپور نرفتیم؟»!
بانک تجارت کمپین متفاوت بهارانه خود را با تکیه بر این سخن حکیمانه از شیخ اجل سعدی شیرازی که «پایدار نماند؛ مال بی‌تجارت» آغاز کرده است.
بانک تجارت کمپین متفاوت بهارانه خود را با تکیه بر این سخن حکیمانه از شیخ اجل سعدی شیرازی که «پایدار نماند؛ مال بی‌تجارت» آغاز کرده است.
سبزوار ـ رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران گفت: حکیم سبزواری با آفرینش آثار برجسته و شاخص توانست اندیشه های فلسفی و حکمت اسلامی را با رویکردی جدید ارائه دهد
خوشخو درباره اینکه آیا این جریمه سنگین برای ایرلاین‌های متاخر فقط در ایران قانونگذاری شده است، تاکید کرد: البته در همه جای جهان این رویه حاکم است و ایرلاین‌های متاخر ضمن بازپرداخت کل هزینه پرواز به مسافر، موظف به جابه‌جایی او به مقصد مورد نظر به صورت رایگان هستند.
مشهد ـ دبیر اجرایی طرح ملی مفاخر گفت: اولین طرح ملی مفاخر، ویژه دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول در دبیرستان آئین اسلام ناحیه هفت مشهد برگزار شد.
این بانک مفتخر است در راستای ترویج فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس را فراهم کند.
این دیوار نگاره جدید بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است. برخی کاربران می‌گویند تا پیش از این فقط نقش «مادری» برای زنان به رسمیت شناخته می‌شد، اما حالا تصویر مفاخر زن بر دیوار شهر نصب می‌شود.
کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران در پانزدهمین جلسه خود نامگذاری ۱۵ معبر شهری به نام شهدای والامقام و مفاخر را به تصویب رساند.
مراسم معارفه گراهام پاتر به عنوان مربی جدید باشگاه چلسی امروز برگزار شد و او گفت از اینکه به عنوان مربی چلسی انتخاب شده، احساس غرور می کند.
آیت الله خامنه‌ای در فرمودند: شیعه مفتخر است به اینکه در مقابل نظام سلطه ایستاد، سینه سپر کرد و این اژد‌های هفت سری را که در همه‌ی شئون زندگی کشور‌ها و دولت‌ها و ملت‌ها به نحو ظالمانه و جبّارانه شرکت میکرد متوقف کرد که امروز خود آن‌ها اعتراف میکنند که بسیاری از خواسته‌هایشان بوسیله‌ی جمهوری اسلامی متوقف مانده و تخریب شده است.
سرپرست فدراسيون فوتبال در گفت و گو با "ورزش سه" ابراز امیدواری کرد در فدراسیون آینده از چهره های شاخص و مفاخر فوتبال به بهترین شکل استفاده شود.
بیژن ثابت: «بسیار مفتخر و سپاسگزار هستم که رئیس جمهور بایدن من را به عنوان سفیر ایالات متحده در جمهوری چک معرفی کرده است.»
سازمان دانش آموزی برنامه ویژه‌ای را برای آشنایی دانش‌آموزان کشور با شخصیت‌های ایرانی و اسلامی و مفاخر بومی هر استان دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ