کمیته بین‌المللی صلیب سرخ (ICRC)، خواستار اقدام فوری برای رسیدگی به وضعیت بحرانی پیش روی مردم سوریه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: برخی از مسئولان صلیب سرخ به پیاده‌روی و شعور حسینی علاقه‌مند شدند و دیگر از ترکیب «تجمع انبوه» برای توصیف آن استفاده نمی‌کنند بلکه آن را «راهپیمایی اربعین» می‌دانند
« یوهانس بروئر» رئیس دفتر کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در ایران امروز برای خداحافظی و «رجیس ساویو» جانشین او برای آشنایی به دیدار رئیس جمعیت هلال احمر آمدند.
طبق گفته صلیب سرخ بیش از ۶۰۰ آنتی ژن شناخته شده دیگر وجود دارد و فقدان یا وجود آنها باعث ایجاد "گروه های خونی نادر" می شود.
کمیته بین المللی صلیب سرخ از آذربایجان و ارمنستان، خواست اجازه دهند عملیات بشردوستانه ضروری این سازمان از سرگرفته شود.
مدیر منطقه‌ای فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ در منطقه منا گفت:هلال‌احمر ایران قوی‌ترین شریک فدراسیون در منطقه است.
صلیب سرخ حاضر در ارمنستان امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: باکو دسترسی قره‌باغ را مسدود کرده است.
در نشست مدیران ارشد ارتباطات نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر در کشور اردن، فعالیت کانون‌های سازمان جوانان و خانه‌های هلال یکی از مهمترین مسیرهای جذب داوطلبان در هلال‌احمر ایران عنوان شد
فدراسیون بین‌المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر، فعالیت باشگاه آموزش و رسانه هلال احمر ایران (باور) را به عنوان یک طرح برجسته به سایر جمعیت‌های ملی معرفی می‌کند.
رئیس‌جمهور در مراسم روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر گفت: هلال احمر مجموعه‌ی ارزشمندی است و باید همه تلاش کنند که این مجموعه روز به روز ارتقا پیدا کند.
در آستانه روزجهانی صلیب سرخ و هلال احمر، نوای صلح و بشردوستی هلال احمر با اجرای ارکستر ملی ایران از تالار وحدت در تهران برخاست.
کمیته بین‌المللی صلیب سرخ جهانی، از مقامات رژیم صهیونیستی خواست که پیکر شهید خضر عدنان را برای خاکسپاری به خانواده‌ این شهید تحویل بدهند.
به گفته یک مقام ارشد کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، زندانیانی که سال‌ها پیش در بازداشتگاه گوانتانامو نگهداری شده‌اند یا هنوز هم در آنجا گرفتار هستند، به پیری زودرس دچار می‌شوند.
سخنگوی صلیب سرخ عراق به مساحت آلوده به مین و مواد منفجره در این کشور اشاره کرد.
رئیس سابق دفتر نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در یمن گفت: حدود هشتاد درصد مردم یمن هرکدام به نحوی نیازمند دریافت کمک‌های بشردوستانه هستند.
نشست شبکه بشردوستانه فدراسیون جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر در ژنو برگزار شد.
فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر از اعزام بیش از ۵۰۰۰ کارمند و داوطلب به مناطق زلزله‌زده ترکیه و سوریه خبر داد
نشست مشورتی روسای جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال احمر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا آغاز شد.
تفاهم نامه بین ایران و صلیب سرخ ژاپن برای کاهش اثرات تغییرات اقلیمی منعقد شد.
تفاهم نامه بین ایران و صلیب سرخ ژاپن برای کاهش اثرات تغییرات اقلیمی منعقد شد.
رئیس فدراسیون جمعیت‌های صلیب سرخ ضمن هشدار درباره افزایش سوانح ناشی از تغییرات اقلیم در جهان گفت: جمعیت‌های ملی باید خود را برابر این حوادث تجهیز و تأمین کنند.
روز پنجم بازی‌های جام جهانی با جدال دو تیم سوئیس و کامرون از گروه G آغاز خواهد شد.
رئیس دفتر نمایندگی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در ایران از همکاری همه جانبه برای مقابله با خشکسالی با محوریت هلال احمر خبر داد.
رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ مستقر در ژنو با ارسال نامه‌ای به رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، حمله تروریستی اخیر در شاهچراغ شیراز را محکوم کرد
این کارگاه با عنوان «نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر و ارتباطات بشردوستانه» امروز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ در تهران برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ