ویدئویی از داخل خودروی زرهی اوکراینی که حین عملیات روی مین رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت از تعدادی از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید شرکت‌های خودروساز داخلی بازدید و رانندگی کرد./صداوسیما
لحظه هولناکی تصادف خودرو با یک مرکز اداری تجاری که فضای پر آرامشی را می‌گذراند ببینید.
لحظه هولناکی تصادف خودرو با یک مرکز اداری تجاری که فضای پر آرامشی را می‌گذراند ببینید.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس که حمایت‌های او از خودروسازان داخلی همواره چالش برانگیز بوده، برای حضور در کافه خبر خبرآنلاین، با این خودرو حاضر شد.
از آیتم‌های جذاب خودرو مرسدس بنز میباخ S680 فضای داخلی کابین می باشد. درب های عقب این خودرو برقی هستند و دارای فناوری ایمنی می‌باشند، حسگرهای نقطه کور دارای امکان بررسی احتمال برخورد هنگام باز شدن درب می باشند. راننده می‌تواند کنترل درب‌های عقب را در میباخ S680 در دست داشته باشد.
یک مَندی (محل دپوی سوخت قاچاق در اصلاح محلی) در شهرستان سراوان از توابع منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان دچار حریق شد. این حادثه که در شهر «گشت» از توابع بخش مرکزی شهرستان سراوان رخ داد، حادثه جانی در پی نداشته است. در روز‌های اخیر این پنجمین حادثه در محل دپوی سوخت قاچاق در منطقه بلوچستان است؛ چند روز قبل نیز یک خودروی سوختکش در روستای «ملک‌آباد کوه ون» از توابع شهرستان سرباز داخل یک مَندی دچار حریق شد.
در روز‌های اخیر این دومین حادثه در محل دپوی سوخت قاچاق در منطقه بلوچستان است؛ چند روز قبل نیز یک خودروی سوختکش در روستای «ملک‌آباد کوه ون» از توابع شهرستان سرباز داخل یک مَندی دچار حریق شد.
رشیدی کوچی، صحبت‌های جالبی در خصوص بازار خودرو مطرح کرد و گفت: خودروسازان هر قیمتی که دوست دارند برای خودروهایشان تعیین کنند به شرطی که واردات خودرو آزاد باشد.» این بخشی از گفته‌های جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهاست. اسلامی است.
یک دستگاه خودروی شاسی بلند اسپورتیج که عصر دیروز در مجموعه گردشگری سد امند در نزدیکی تبریز غرق شده بود بیرون کشیده شد. منبع: خبرفوری
لحظه پریدن پلنگ روی خودروی محیط زیست را مشاهده می‌کنید.
ویدئویی از لحظه سرقت یک الماس به ارزش ۵۰۰ هزار دلار از داخل یک خودرو در شهر اینگلوود کالیفرنیا که رسانه‌های امریکایی منتشر کردند.
برای نخستین بار تصاویری از اتاق‌های فوق سری رئیس جمهور اوکراین که طی یک سال گذشته مقابله با تهاجم روسیه به اوکراین را در آنجا هدایت کرد منتشر شده است.
تصویری که توسط دوربین مداربسته ضبط شده، از لحظه وارد شدن ناگهانی یک خودرو به داخل مغازه که خیلی اتفاق جان کودک در معرض مرگ نجات پیدا کرد.
ویدیویی ترسناک از سقوط یک خودرو به داخل خیابان منتشر شده است که در پی این حادثه صدمات جدی به عابران پیاده وارد شد.
رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: من به رئیس جمهور می‌گویم که اگر شجاعت برخورد با مافیای خودرو را نداشته باشید، بقینا قیمت خودرو روز به روز بیشتر می‌شود. خرید خودروی بی کیفیت داخلی هم برای مردم آرزو شده است.
مدیر مک‌دونالد، می‌گوید: از آنجایی که نیاز‌های مشتریان ما همچنان در حال تغییر است، ما متعهد به یافتن راه‌های جدید برای خدمت رسانی سریع‌تر و زودتر از همیشه به آن‌ها هستیم.
در پی تلاطم شدید در پرواز خطوط هوایی هاوایی از فینیکس به هونولولو در روز یکشنبه، ۱۱ نفر به شدت مجروح شدند.
تا لحظاتی دیگر و در قالب آخرین دیدار دور اول گروهی جام جهانی برزیل به مصاف صربستان می‌رود. استقبال از این بازی بسیار زیاد بوده و در بین مردم قطر نیز برزیل طرفداران زیادی دارد
رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: من صدای مردمی هستم که خرید یک خودروی بی‌کیفیت داخلی هم برای آن‌ها آرزو شده؛ خودروی باکیفیت خارجی که جای خود دارد. مگر مافیای خودرو چه قدرتی دارد که این‌گونه در برابر خواست مردم و رهبری ایستاده است؟ من امروز صدای آن ۸۰۰ هزار شغلی هستم که چشم‌نگران از فیلترینگ؛ نان سر سفره‌اش در حال قطع شدن است، اما صدایش را نمی‌شوند.
نگاهی به داخل کارخانه ای در شهری در حومه میلان که جام جهانی فوتبال را تولید می کند. این کاپ توسط GDE Bertoni در شهر پادرنو دنیانورالدین ساخته شده است. با این حال، ایتالیا پس از ناکامی در راهیابی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد. مدیر تولید این شرکت می‌گوید فکر این که ایتالیا برای بار دوم در جام جهانی شرکت نمی‌کند به ما آسیب می‌زند.
پلیس نامحسوس پایتخت هنگام گشت زنی در بزرگراه شهید بابایی به یک تریلی حمل سوخت برخورد کرد که بعد از توقف در حاشیه بزرگراه با سواستفاده از تاریکی شب، اقدام به خالی کردن ۵۰ گالن سوخت به داخل یک خودروی وانت پیکان کرد و به جای آن ۵۰ گالن آب از وانت پیکان به داخل مخزن بنزین ریخت.
در زمان برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو ویدئوی در شبکه اجتماعی در ارتباط با طراحی یک قطعه خودرو پروتوتایپ یا نمونه اولیه خودرو جدید آریا سایپا منتشر شد، این در حالی است که شخص منتشر کننده ویدیو احتمالا هیچ اطلاعاتی در خصوص موضوع ، هدف برگزاری و نوع خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه ندارد و یا تنها به دنبال سیاه نمایی از تولیدات و دستاوردهای مهندسان داخلی است.
به‌دنبال کاهش سطح آب در تالاب بین‌المللی چغاخور و نمایان شدن خودروی ۲۰۶، با حضور و تلاش عوامل پلیس و امدادگران جمعیت هلال‌احمر، خودرو به همراه سرنشین غرق‌شده از آب بیرون کشیده شد.
راننده یک خودروی سانتافه داخل یک کوچه با چند خودرو از جمله یک پژو ۲۰۶ تصادف کرد، اما به جای تماس با پلیس، از محل حادثه گریخت. منبع: خبرفوری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ