دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، در آستانه دیدار با جبل‌الطارق در مقدماتی یورو 2024 گفت برای دشوار نشدن صعود در روزهای آخر تیمش برای پیروزی به میدان می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدیه دشان، مربی تیم ملی فرانسه در نشست خبری خود به سوالات و ابهامات درباره فهرست جدید تیم ملی پاسخ داد.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، تایید کرد که فعلا از ادواردو کاماوینگا به عنوان دفاع چپ استفاده خواهد کرد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، با اعلام اولین فهرست پس از جام جهانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با آنها گفتگو کرد.
هواداران رئال مادرید همچنان از دیدیه دشان به دلیل رفتاری که در جام جهانی قطر با ستاره‌شان کریم بنزما داشت عصبانی هستند و انتقاد آنها به سرمربی فرانسه ادامه دارد.
دیدیه دشان بعد از شکست فرانسه مقابل آرژانتین به ابتلای بازیکنانش به ویروس اشاره کرد و گفت فرانسوی‌ها در نیمه اول نتوانستند خودشان باشند.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه می‌گوید حتی بعضی فرانسوی‌ها دوست دارند مسی قهرمان شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از دومین صعود پیاپی به فینال جام جهانی ضمن تقدیر از بازیکنانش گفت دیدار مقابل آرژانتین یک جنگ تمام عیار است
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به هواداران این تیم اطمینان داد که مانع از انتشار ویروس بین بازیکنان خواهند شد.
سرمربی تیم ملی فرانسه با عبور از سد مراکش در مرحله نیمه نهایی جام جهانی به رکورد قابل ملاحظه ای دست پیدا کرد.
دیدیه دشان، درحالیکه بازیکنان فرانسه مشغول گرم کردن در زمین استادیوم البیت بودند به شبکه بی‌بی‌سی گفت تیمش از بیشتر بودن هواداران مراکش هیچ ترسی ندارد و برای بازی کاملا آماده است.
روزنامه اسپانیایی مارکا نوشت: می‌توان تصمیم دشان برای کنار گذاشتن بنزما را عجولانه دانست، چرا که بنزما در ۱۹ نوامبر مصدوم شد و زمان غیبت او، سه هفته تعیین شده بود. او تحت درمان قرار گرفت و برای استراحت به مرخصی رفت؛ اگر مربی با صبر و حوصله بیشتری برخورد می‌کرد، بنزما در مسابقات جام جهانی حاضر می‌شد.
سرمربی موفق تیم ملی فوتبال فرانسه تصمیم گرفته بعد از جام جهانی قطر هم به کارش در این تیم ادامه دهد.
دیدیه دشان بعد از پیروزی فرانسه مقابل انگلیس گفت "با جان و دل بازی کردن" رمز موفقیت تیمش در صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی بوده است.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که کیلیان امباپه می‌تواند نمایش بسیار بهتری داشته باشد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد بازی برابر لهستان چندان آسان نبوده است.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، ابراز امیدواری کرد تیمش برای دور حذفی جام جهانی آماده باشد.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از پیروزی تیمش مقابل دانمارک گفت فرانسه تیمی مقتدر دارد که می‌تواند در این دوره از جام جهانی موفقیت‌هایی بزرگ به دست بیاورد.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه امروز جمعه گفت، رافائل واران پس از بیش از یک ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت از ناحیه پا، آماده بازگشت به بازی برای دیدار بعد تیم کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل دانمارک است.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، می‌گوید رقابت‌های جام جهانی مختص به کیلیان امباپه است.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل استرالیا از مصدومیت لوکاس هرناندز در این مسابقه ابراز نگرانی کرد.
سرمربی تیم ملی فرانسه تایید کرد که بازیکنی به جای کریم بنزمای مصدوم دعوت نمی شود و فهرست تیمش برای جام جهانی 25 نفره خواهد بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به خط خوردن بنزما از فهرست نهایی واکنش نشان داد و تاکید کرد که از این وضعیت بسیار ناراحت است.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، در آستانه پرواز تیم ملی کشورش به قطر برای شرکت در جام جهانی گفت رافائل واران در تیم او نقشی کلیدی دارد و برای استفاده زودهنگام از او ریسک نخواهد کرد.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از شکست تیمش مقابل دانمارک می‌گوید دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چرا که فرانسه با ترکیبی جوان در این بازی به میدان رفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ