روستای زیبای کاستلفولید دو لا روکه (Castellfollit de la Roca) در استان خیرونای اسپانیا یکی از پرتگاهی‌ترین روستاهای دنیاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از اینکه اعلام شد خطر ریزش ورزشگاه آزادی را تهدید می‌کند، با بررسی‌های که انجام گرفت، در حال حاضر بخشی از این ورزشگاه در دست بازسازی است تا با سبک‌سازی سکوها فشار روی سازه اصلی کمتر شود. فاز اول این پروژه روی سکوهای غربی از اواخر اسفند ۱۴۰۱ شروع شد و همچنان ادامه دارد.
انتشار تصویری از رادیوگرافی زانوی پای لوسیانو سانچز نشان می دهد که او ممکن است یک سال از میادین به دور باشد.
در تحقیقات مشخص شده که افراد تنها تصاویر و کلمات منفی یا تهدیدآمیز را در کمتر از ۴۰۰ میلی ثانیه تشخیص می‌دهند. این موضوع ممکن است نه تنها غم و اندوهی را که همراه با تنهایی است بلکه احساس قابل لمس خطر را نیز توضیح دهد.
کشتی لوچو ورزش سنّتی و باستانی استان مازندران است که به ورزش پهلوانی لوچو نیز شهرت دارد و از دوران بسیار دور، جایگاهش را در فرهنگ و باور‌های ارزشی مردم مازندران تثبیت کرده است. در این کشتی هر یک از طرفین می‌کوشد تا یک یا چند نقطه از بدن حریف را به زمین بزنند. کشتی‌گیری که در خطر می‌افتد می‌تواند با زدن کف دو دست به هم از ادامه مسابقه خودداری نماید، اما حق خارج شدن از زمین را ندارد.
تصاویری از واژگونی یک ون در سیل، که موجب به خطر افتادن جان افراد خانواده شد را مشاهده می‌کنید.
گونه‌های حیات وحش بصورت قاچاق در یک باشگاه اسب‌سواری و گونه‌های تاکسیدرمی نیز در یک منزل نگهداری می‌شدند که در بازرسی از این محل‌ها کشف و ضبط شدند.
سوسک شاخ بلند دندان خنجری به عنوان یک کالای کلکسیونی محبوب است و یک نمونه می‌تواند تا هزاران دلار قیمت داشته باشد. این یکی دیگر از دلایل در معرض خطر انقراض قرار گرفتن این حشره است.
این طاووس ها از باغ وحش یا قفس خود فرار نکرده اند، بلکه متعلق به آن خیابان ها هستند. گردشگران اغلب با آنها سلفی می گیرند.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر روز یکشنبه در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد. محدودیت تردد و انسداد عرض جنوب به شمال اتوبان شهید آقابابایی بعد از پل اطشاران توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی برای بررسی و رفع خطر از محل ناشی از حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی ایجاد شد.
نوروز سال ۱۳۹۳ برای جلوگیری از ایجاد آلودگی هوا، آلودگی صوتی و بصری و آسیب به بنا‌های تاریخی میدان نقش‌جهان، ورود و تردد وسایل نقلیه به این مکان تاریخی ممنوع شد، ولی با این حال همچنان معضل تردد موتورسیکلت در سطح میدان همچون سال‌های گذشته به قوت خود باقی مانده است. ایجاد سروصدا، خطر تصادف و آسیب به گردشگران و ایجاد فضای بصری نامناسب از جمله مشکلاتی است که تردد موتورسیکلت در این میدان تاریخی به وجود آورده است. از نهاد‌های زیربط از جمله شهرداری اصفهان، نیروی انتظامی و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که متولیان نگهداری از این میدان تاریخی هستند انتظار می‌رود برای حل مشکل تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
با توجه به ایجاد تقاطع غیرهمسطح روبه‌روی ورودی‌های دانشگاه شهید چمران اهواز، عملا مسیر ورود دانشجویان به دانشگاه سخت و خطرناک شده است و هیچ پل عابر پیاده‌ای نیز برای عبور دانشجویان احداث نشده است، در حالی که پیش از این پل عابر پیاده وجود داشت که تخریب شد. تقاطعی که اخیرا ساخته شده، دقیقا مقابل در‌های شمالی و غربی دانشگاه است؛ این تقاطع، مسیر عبور دانشجویان را قطع کرده و اکنون مسیری برای ورود دانشجویان به دانشگاه وجود ندارد و با توجه به اینکه خودرو‌ها با سرعت عبور می‌کنند جان دانشجویان در خطر است و شرایط بسیار ناامنی رقم خورده است.
ماده‌ای که از مگس تولید می‌شود، ممکن است آلوده باشد و سلامتی را به خطر می‌اندازد.
جوآ آراوج، کارشناس قارچ‌های انگلی در باغ گیاه‌شناسی نیویورک می‌گوید حدود ۳۵ مورد از این قارچ‌های ophiocordyceps حشرات را به زامبی تبدیل می‌کنند، اما ممکن است تا ۶۰۰ مورد وجود داشته باشد.
ابزار هوش مصنوعی میدجورنی که چند وقتی است با تبدیل سناریوهای نوشتاری به تصویر به شهرت رسیده حالا به وسیله‌ای برای نشان دادن خطر بزرگی که جهان را تهدید می‌کند، بدل شده است.
سیستم هوشمند مشاهدات ماهواره ای (سهم)، محدوده های شناسایی شده با احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی از ۲۲ الی ۲۴ فروردین را در شکل فوق مشخص کرده است.
جمعیت کشور هر سال پیرتر می شود و این در حالی است که میزان زادولد به اندازه ای نیست که بتواند جایگزین جمعیت سالمند باشد.
جمعیت کشور هر سال پیرتر می شود و این در حالی است که میزان زادولد به اندازه ای نیست که بتواند جایگزین جمعیت سالمند باشد.
اصفهان- شکار تصاویر یک قلاده یوزپلنگ پس از ۱۳ سال در پناهگاه حیات‌وحش عباس آباد توسط دوربین‌ تله‌ای، بیم و امیدی برای بقا و حفاظت از این گونه در خطر انقراض در کویر شرق اصفهان است.
مدافع داماش برای جلوگیری از گسترش آتش‌سوزی و خطر افرادی که در این ساختمان حضور داشتند، تلاش خود را برای اطفای آن شروع می‌کند که متاسفانه به شدت از ناحیه دست و پا دچار آسیب و سوختگی شده است.
کربی گفت: ارزیابی‌های صورت گرفته بر اساس اطلاعاتی است که ایالات متحده از تصاویر این سه شیء به دست آورده است چرا که هنوز لاشه این اشیاء پرنده پیدا نشده است.
صد‌ها نانوا روز دوشنبه با پوشیدن پیش بند و در دست گرفتن نان باگت در خیابان‌های پاریس تظاهرات کردند تا هشدار دهند که تولیدکنندگان نان محبوب فرانسوی در معرض خطر افزایش هزینه‌های برق و مواد خام هستند.
کارشناسان برای نشان دادن خطر بزرگ تغییرات اقلیم و گرمایش جهانی دست به دامن هوش مصنوعی شدند تا واقعیت ترسناک را برایشان تصویر کند.
گروهی از محققان انگلیسی یک سیستم هوش مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند تصاویر شبکیه چشم را برای بررسی سلامت رگ ها رصد کند و به شناسایی افراد در معرض خطر حمله قلبی و سکته مغزی کمک کند.
تصاویر دردناکی که در حافظه محیط زیست کشورمان برای همیشه نقش بیست را ببینید؛ تصاویری مربوط به تلف شدن هشتمین یوز ایرانی در حد فاصل سه راهی زیدر تا کاروانسرای میاندشت فقط طی دوازده سال. این تصاویر توسط صفحه «جانوران در خطر انقراض ایران» در اینستاگرام منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ