ما می‌دانیم که نیاز به کاهش وزن داریم، اما برای دستیابی به این هدف باید تغییری اساسی در رژیم غذایی خود ایجاد کنیم که برای مان دلهره آور است. دانستن نتیجه مطالعه‌ای تازه که نشان می‌دهد تغییرات کوچک، اما مداوم در مصرف غذا می‌تواند تاثیر قدرتمندی بر وزن شما داشته باشد و برای تان دلگرم کننده خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجرای کامل سبک زندگی مدیترانه‌ای می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان و مرگ زودرس کمک کند.
تحقیقات نشان داده است که پیروی از رژیم‌های غذایی مطابق با استاندارد‌های غربی، جزو بدترین عوامل در ابتلا به افسردگی است؛ چرا که این رژیم‌ها اغلب حاوی چربی‌های اشباع‌شده، چربی‌های ترانس و کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده هستند که التهاب را تشدید می‌کنند. رژیم‌های پرچرب و پرکالری سبب تقویت علائم اضطراب، زوال حافظه و تولید بیشتر رادیکال‌های آزاد می‌شوند. مصرف زیاد نمک نیز در این رژیم‌ها، بر سلامت روان تأثیر منفی می‌گذارد.
عضو حماس اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از ماه ها مانع از مرمت و بازسازی مسجد الاقصی شده و تنها اجازه مرمت جزئی بعضی بخش ها را داده است، تا اینگونه زمینه تخریب این مکان مقدس را فراهم کند.
سرپرست معاونت توسعه پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی گفت: اثرات تغییر اقلیم سبب شده تا رژیم بارش و تبخیر در حوضه آبریز دریای خزر تغییر یابد.
نظامیان صهیونیست امروز با یورش به روستای رمانه در شهر جنین (شمال کرانه باختری) اقدام به اندازه‌گیری مساحت منزل مجری عملیات تل‌آویو کردند.
رژیم قهوه توسط کتابی به نام "The Coffee Lover's Diet" نوشته دکتر باب ارنوت شهرت یافت. در این کتاب، دکتر ارنوت ادعا میکند که نوشیدن چندین لیوان قهوه در روز متابولیسم را افزایش میدهد، چربی‌سوزی را بیشتر میکند، مانع جذب کالری‌ها را میشود و اشتها را کاهش میدهد.
مارک زاکربرگ از رژیم غذایی مک دونالد خود برای مبارزه احتمالی با ایلان ماسک رونمایی کرد.
تصویب لایحه اصلاحات قضایی در رژیم صهیونیستی موجی از بحران‌های پی در پی از جمله فرار سرمایه و شکاف در ارتش گرفته تا اعتراضات گسترده خیابانی را در این رژیم به وجود آورده است.
شرکت کنندگان در نشست کنگره ملی عربی در بیروت، با حمایت از گزینه مقاومت، بر ضرورت ریشه کن کردن رژیم صهیونیستی از منطقه تاکید کردند.
کیت میدلتون شاهزاده ولز، هر روز برنامه تمرینات ورزشی خود را جدی می‌گیرد، ولی خودش می‌گوید این رژیم صبحانه به خصوص مصرف جو در حفظ آمادگی جسمانی‌اش موثر بوده است.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نوعی فروپاشی را در رژیم صهیونیستی ملاحظه می‌کنیم به‌همین خاطر نتانیاهو به دنبال یک حادثه آفرینی جدید است که افکار عمومی داخلی این رژیم را منحرف کند.
الهام علی اف رییس جمهوری مادام العمر آذربایجان پس از مرگ پدرش حیدر علی اف رییس جمهوری سابق آذربایجان جانشین او شده است. در سال‌های گذشته گزارش‌های زیادی در برخی رسانه‌های بین المللی درباره عمق فساد مالی و ویژه خواری خاندان علی اف و نزدیکان به دستگاه حکومت او منتشر شده است.
طبق گزارش منابع آماری درباره تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری، تاکنون ۳۰۳ ساختمان از جمله یک مدرسه فلسطینی با خاک یکسان و بر اثر این ویرانی، ۵۴۳ نفر از جمله ۲۷۲ کودک بی‌خانمان شده‌اند.
یک تحلیلگر فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در حمله خود به جنین دست خالی برگشته و به اهداف خود دست پیدا نکرده است.
اگر شیرخشک را صبح و قبل از صبحانه مصرف کنید، تاثیر بیشتری بر روی چاقی صورت دارد. در زمان شب همزمان با چاق شدن صورت، سایر قسمت‌های بدن هم چاق می‌شوند.
توسعه توانمندی‌های محور مقاومت و حملات موفق سایبری علیه زیرساختهای رژیم صهیونیستی، باعث شد‏ه مقامات امنیتی این رژیم به فکر توسعه سیستم دفاعی سایبری باشیند.
کالری‌های باکیفیت مصرف کنید. اگر برنامه‌ای که انتخاب کرده‌اید به شما اجازهٔ مصرف مقداری کالری را در روز‌های روزه‌داری می‌دهد، غذا‌هایی را انتخاب کنید که سرشار از پروتئین، فیبر و چربی‌های سالم باشند، مانند حبوبات، ماهی، تخم‌مرغ، زیتون و گوشت‌های فراوری نشده.. غذا‌های حجیم بخورید.
با افزایش تعداد عملیات‌های مقاومتی از سوی مبارزان فلسطین در کرانه باختری، ارتش رژیم صهیونیستی مجبور شد تعداد نظامیان خود در کرانه باختری را افزایش دهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: صهیونیست‌ها با کمک آمریکایی‌ها تلاش کردند که ایران را خطری برای منطقه نشان دهند، اما این پروژه شکست خورد و آنان بازنده بهبود روابط ایران و عربستان هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ‏مقاومت، پاسخ طبیعی و مشروع ملت فلسطین در برابر تروریسم، اشغالگری و آپارتاید است و رژیم صهیونیستی با تداوم جنایت و شرارت، عمر خود را کوتاه‌تر می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم نژادپرست صهیونیستی را منشأ و منبع اصلی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه دانست.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: رزمایش هوایی ارتش در مناطق شمالی آغاز شد.
دانشمندان چینی رژیم ایده آل را برای طول عمر را شامل ۵ وعده میوه و سبزی می دانند.
منابع صهیونیستی بدون پرداختن به جزئیات تایید کردند که یک بمب در محله «پردس شنیر» در لود منفجر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ