یک هوادار چینی که در جریان دیدار آرژانتین با استرالیا وارد زمین چمن شد و لیونل مسی را در آغوش گرفت، در حال فرار از دست ماموران امنیتی ورزشگاه با واکنش جالب دیبو مارتینز روبرو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در جریان اردوی این تیم در چین در مصاحبه‌ای بار دیگر از خاطراتش با لیونل مسی در جام جهانی قطر گفت.
منچستریونایتد و چلسی برای جذب امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در نقل و انتقالات تابستانی با یکدیگر رقابت می کنند.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتینی استون‌ویلا، می‌گوید تاکتیک‌های ذهنی‌اش در ضربات پنالتی برای به هم زدن تمرکز حریف را از لیونل مسی یاد گرفته است.
ستاره آرژانتینی استون‌ویلا با کلین‌شیت مقابل نیوکسل تیمش را برنده از زمین خارج کرد.
الکساندر چفرین رفتارهای دیبو مارتینز در فینال جام جهانی و سپس در جشن قهرمانی آرژانتین را زیر سوال برد و گفت مسی باید به او در مورد تمسخر امباپه تذکر می‌داد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، بعد از فتح جام جهانی اکنون به دنبال افتخارات بزرگ در رده باشگاهی است.
مهاجم تیم ملی فرانسه هنوز خاطره توپی که در فینال جام جهانی با درخشش دیبو مارتینز از دست داد را فراموش نکرده است. او از گلر آرژانتینی متنفر است.
گلر تیم ملی آرژانتین دستکش‌هایی که در فینال جام جهانی برابر فرانسه در دست داشت را به نفع کودکان سرطانی فروخت.
یک رسانه آرژانتینی می‌گوید باشگاه تاتنهام برای جذب امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی این کشور، آماده شده و به زودی با او و مدیر برنامه‌هایش وارد مذاکره خواهد شد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین و باشگاه استون‌ویلا، می‌گوید بعد از درخششی که در قطر داشته حالا مثل لیونل مسی به فوتبالیستی تاثیرگذار و الهام‌بهخش تبدیل شده است.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین و استون‌ویلا، می‌گوید از احتمال تغییر قوانین پنالتی برای جلوگیری از بازی‌های ذهنی دروازه‌بان‌ها مقابل پنالتی‌زن‌های حریف نگران نیست.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتینی استون‌ویلا، تابستان آینده این باشگاه را به مقصد یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپا را ترک کرده و به گران‌ترین سنگربان دنیا تبدیل خواهد شد.
گلر تیم ملی آرژانتین در مسیر قهرمانی در جام جهانی در فاصله بیش از یک ماه تا پایان این تورنمنت همچنان برای این جام مراسم می‌گیرد.
فیفا قصد دارد قانونی جدید برای دروازه‌بان‌ها در هنگام ضربات پنالتی وضع کند و رفتار گلرهایی چون دیبو مارتینز و کپا را محدود خواهد کرد.
بهترین گلر جام جهانی قطر همچنان روی مدار درخشش درون دروازه قرار دارد.
الخاندرو گومز، ستاره آرژانتینی، به شکل جالبی به امیلیانو مارتینز برای درخشش در جام جهانی 2022 ادای احترام کرد.
فوتبالیست سابق شیلیایی به شدت امیلیانو مارتینز را به خاطر جشن های جنجالی اش، مورد انتقاد قرار داد.
امیلیانو مارتینز کاپ قهرمانی جام جهانی را روی پایی که با آن تک به تک کولو موآنی را مهار کرد، تتو کرده است.
مارتین توکالی، مربی دروازه‌بانهای آرژانتین، در مصاحبه با یک رسانه این کشور برای اولین بار درباره پشت صحنه ضربات پنالتی مسابقه فینال جام جهانی صحبت کرد.
گریم سونس، ستاره اسکاتلندی سابق لیورپول، به شدت نسبت به حرکت دیبو مارتینز پس از دریافت جایزه دستکش طلایی جام جهانی اعتراض کرد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در شهر زادگاهش با استقبال فوق‌العاده مردمی مواجه شد و 140 هزار نفر برای تبریک درخشش او در جام جهانی قطر در شهر مار دل پلاتا حضور یافتند.
عادل رامی، ملی‌پوش سابق فرانسوی، از امیلیانو مارتینز دروازه‌بان آرژانتین به عنوان منفورترین چهره فوتبال یاد کرد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان درخشان آرژانتین در جام جهانی، از هشت سال پیش رابطه‌ای صمیمی با داوید اوسپینا دروازه‌بان تیم ملی کلمبیا دارد و او را معلم و برادر خود می‌داند.
دروازه بان آرژانتین یکی از چهره های ویژه فینال جام جهانی 2022 بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ