لامرد- مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد گفت: اورژانس هوایی فرودگاه لامرد جان مرد ۳۳ ساله ساکن این شهرستان را نجات داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرمان- فرمانده هوانیروز ارتش گت: دو هزار نفر از طریق اورژانس هوایی از مرگ حتمی نجات پیدا کرده اند.
شاهرود- بالگرد اورژانس هوایی شاهرود به دلیل قرارگیری در میانه راه کریدور ترانزیتی و مسافری تهران - مشهد یکی از پر ترافیک‌ترین اورژانس‌های کشور است.
گفتگو با کارشناس اورژانس هوایی که بعد از سقوط بالگرد یاسوج، با وجود مصدومیت به وظیفه کاری‌اش ادامه داد.
رئیس اورژانس استان تهران با اشاره به انجام نیمی از مأموریت‌های اورژانسی استان تهران با موتورلانس‌ها، از فرسودگی ۳۵۰ دستگاه آمبولانس در اورژانس استان تهران خبر داد و گفت: هر مأموریت هوایی برای اورژانس تهران حداقل ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.
سالانه ۷۰۰ هزار تن ریزگرد در هوای خراسان جنوبی معلق می‌شود که از این حیث، ششمین استان آلوده کشور است.
یزد- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر دو روزه خود به استان یزد به مناسبت سالروز ثبت جهانی، اورژانس پیش بیمارستانی جاده یزد - طبس را کلنگ زنی کرد.
یاسوج- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف مینی بوس و وانت نیسان در محور پاتاوه به دهدشت ۱۴ مصدوم برجا گذاشت.
کرج- رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: اورژانس هوایی مادر باردار پرخطر را از روستا نساء جاده چالوس به مرکز درمانی منتقل کرد.
کرج- رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: امداد هوایی با انتقال مصدوم با صدمات متعدد از ارتفاعات ورکش برغان ناجی جان وی شد.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
محمد اسماعیل توکلی، سرپرست اورژانس استان تهران از ضرب و شتم نیروی اورژانس استان تهران خبر داد و گفت: هم‌اکنون کارشناس حادثه‌دیده تحت مراقبت پزشکی است و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از این فرد است.
صبح امروز در پی اعلام نیاز مادر باردار ۳۸ ساله به خدمات اورژانسی، بلافاصله بالگرد اورژانس هوایی شهرستان الیگودرز به بخش بشارت اعزام شد و نوزاد در بالگرد به دنیا آمد.
اولین پایگاه تخصصی اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگرد در استان تهران، آماده افتتاح است.
آلودگی هوا ماجرای جدیدی نیست، سال‌ها است مردم تهران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کافی‌ست زمستان برسد تا دوباره هشدار‌های مدیریت بحران، هواشناسی و اورژانس پایتخت شروع شود، «از خانه خارج نشوید، هوا برای گروه‌های حساس آلوده است»، بعضی مواقع هم کار از هشدار به گروه‌های حساس می‌گذرد و حالا همه آدم‌های شهر باید خانه‌نشین شوند تا اثرات کشنده آلودگی هوا آن‌ها را نشانه نگیرد، اتفاقی که حداقل برای ۶ هزار نفر از ساکنین تهران در سال ۱۴۰۰ رخ داده.
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: شب گذشته دو کودک هفت و هشت ساله از ترن هوایی در پارک شادی یزد سقوط کردند. یکی از کودکان مصدوم این حادثه از اورژانس مرخص شد و دومین مصدوم این حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه ICU شهید رهنمون بستری است.
خوشبختانه یکی از این کودکان مصدوم از اورژانس مرخص شده است، ولی یکی دیگر از مصدومان این حادثه، مشکوک به خونریزی کبد و در بخش مراقبت‌های ویژه ICU بیمارستان رهنمون بستری است.
اداره اورژانس و حوادث غیرمترقبه ترکیه به شمار پس لرزه هایی که از ششم فوریه در این کشور رخ داده است، اشاره کرد.
اداره اورژانس و حوادث غیرمترقبه ترکیه به شمار پس لرزه هایی که از ششم فوریه در این کشور رخ داده است، اشاره کرد.
رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: با همکاری تیم‌های پیوند و واحدهای فراهم‌آوری دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد و ایران، فرد گیرنده و دهنده قلب شناسایی و با کمک سازمان اورژانس کشور و هوانیروز برای پیوند به تهران انتقال داده شد.
زنجان-رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: حدود سه هزار و ۱۵۰ پایگاه اورژانس در کشور داریم که از این تعداد ۵۱ پایگاه اورژانس هوایی است.
رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در صورت مسمومیت فرد با گازمونوکسید کربن، سریعا باید مصدوم از محیط خارج و با اورژانس تماس گرفته شود، تاکید کرد: در اقدامات بعدی علائم حیاتی مصدوم کنترل و از باز بودن راه‌های هوایی فرد اطمینان حاصل و از دادن هرگونه مواد محرک و استفراغ آور به بیمار اکیدا خودداری شود.
رئیس اورژانس تهران از انتقال ۲۷ زائر مصدوم با پرواز از ایلام به تهران خبر داد.
رشت- رئیس اورژانس گیلان از انتقال هوایی مصدوم ۵۳ ساله در ارتفاعات بره سر خبر داد و گفت: این فرد بر اثر سقوط از درخت به شدت مصدوم شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ