رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد این کشور با الجزایر در زمینه هسته‌ای و نظامی همکاری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور روسیه امروز اعلام کرد: روسیه آماده است تا به‌عرضه غلات خود ادامه دهد؛ غرب در این مسیر مانع‌تراشی می‌کند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: آماده مقابله باغرب و سرسپردگان اوکراینی‌شان تحت نظارت «پوتین» هستیم.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن می‌گوید سربازان تحت کنترل او، آماده‌اند تا به سرکوب ارتش خصوصی واگنر کمک کنند.
ولودیمیر رلنسکی رئیس جمهور اوکراین با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور روسیه در مورد اینکه تمام تلاش‌های اوکراین در ارتباط با ضدحمله وعده داده شده کی‌یف شکست خورده است، بدون اشاره به اینکه این ضدحمله در چه مرحله‌ای است، خطاب به ولادیمیر پوتین گفت: آماده آغاز ضدحمله هستیم و نظر تمام فرماندهان ما در مورد این ضدحمله مثبت است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد: «پوتین» برای دستیابی به اهداف روسیه از راه‌های دیپلماتیک آماده بوده، هست و خواهد بود.
رئیس‌جمهور مولداوی مدعی شد که به لطف اوکراین، این کشور از تهاجم نظامی روسیه در امان مانده است.
طرح صلح چین زمانی که در غرب و کی یف آماده باشند، می‌تواند به عنوان مبنایی برای حل و فصل صلح آمیز در نظر گرفته شود. مذاکرات با شی جین پینگ موفقیت آمیز و سازنده بود.
رئیس جمهور روسیه امروز در کنفرانس پارلمانی روسیه و آفریقا اعلام کرد: آماده ارسال غلات رایگان به آفریقا هستیم.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که این کشور با تهدیدهای مستقیمی علیه امنیت و حاکمیتش مواجه شده است.
پوتین این جنگ را با ارتشی به سبک دوران استعمار ادامه می‌دهد. روس‌ها از خانواده‌های مرفه از سربازی طفره می‌روند یا از روسیه فرار می‌کنند و ارتش روسیه و گروه واگنر را مجبور می‌کنند از میان اقلیت‌های قومی - لزگین‌ها، آوارها، بوریات‌ها، تاتارها، چوواش‌ها و ... سربازگیری کنند. اما از آنجا که روسیه به طور تاریخی این اقوام را سرکوب کرده است، این تصور که آن‌ها وفاداری واقعی به دولت روسیه داشته باشند، دور از ذهن است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز خبر داد: پوتین برای گفتگو با «اولاف شولتز» آماده است؛ اگرچه تاکنون هیچ تماس تلفنی با او برنامه ریزی نشده است.
رئیس جمهوری روسیه در جریان سخنرانی در نشست غیررسمی با رهبران کشور‌های مستقل همسود در سن پترزبورگ تاکید کرد، درحالیکه عاملان منطقه‌ای گاه عقاید متفاوتی از یکدیگر دارند، اما آماده همکاری برای حل مناقشات هستند.
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل با اشاره به اینکه تصمیم گیرنده اصلی برای پایان جنگ اوکراین، پوتین است، از آمادگی بایدن برای گفتگو با همتای روس خود درباره این موضوع خبر داد.
صدر اعظم اتریش تاکید کرد که این کشور آمادگی دارد برای برقراری صلح در اوکراین با رئیس جمهور روسیه گفتگو کند.
رئیس جمهور آمریکا گفت: من آماده گفتگو با پوتین هستم، اگر که او هم تصمیم بگیرد تا به دنبال راهی برای پایان دادن به جنگ اوکراین باشد. اما او هنوز این کار را نکرده است.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آماده مذاکره با آمریکا است ولی تلاش‌ها برای مذاکره با آمریکا، ناتو و سازمان امنیت و همکاری ناتو شکست خورد.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آماده مذاکره با آمریکا است ولی تلاش‌ها برای مذاکره با آمریکا، ناتو و سازمان امنیت و همکاری ناتو شکست خورد.
سخنگوی کرملین گفت: پوتین در حقیقت از همان آغاز آماده گفتگو با دولت کی‌یف بوده است. رئیس جمهوری روسیه بار‌ها گفته که می‌خواسته این کار را انجام دهد.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که کشورش آماده است تا در حل معضل غذا در جهان مشارکت کند.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که غرب آماده است تا هر کشوری را هدف گرفته، بحران ایجاد کرده و به کودتا و قتل عام تشویق کند.
به گفته سخنگوی کاخ کرملین، رئیس جمهور روسیه در دیدار با همتای ترکیه‌ای خود، گفته است که مسکو همچنان برای مذاکره با اوکراین آماده است.
کی‌یف و مسکو در اوایل جنگ و در زمانی که نظامیان روس کی‌یف را محاصره کرده بودند مذاکراتی را با میانجیگیری ترکیه انجام دادند. گرچه این مذاکرات به عقب نشینی نیرو‌های روس از پایتخت اوکراین منجر شد، اما نتوانست به جنگ پایان دهد و جنگ کماکان در شرق این کشور، تاکنون ادامه دارد.
رئیس جمهور روسیه امروز در مراسم افتتاحیه مجمع «ارتش -۲۰۲۲» اعلام کرد: آماده ارائه تسلیحات مدرن به متحدانمان هستیم.
رئیس جمهور روسیه امروز در مراسم افتتاحیه مجمع «ارتش -۲۰۲۲» اعلام کرد: آماده ارائه تسلیحات مدرن به متحدان‌مان هستیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ