رسانه های صهیونیستی گزارش داده‌اند که واشنگتن تلاش دارد تا نتانیاهو را از صحنه مذاکرات هسته ای با ایران دور کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده ائتلاف الفتح عراق نسبت به تلاش‌های آمریکا برای به دست گرفتن کنترل درآمدها و نیز منابع مهم انرژی در این کشور هشدار داد.
نتانیاهو به عنوان بخشی از معامله بزرگ با عربستان، از بایدن توافق امنیتی در برابر بازدارندگی ایران را می‌خواهد.
دکتر معماریان می‌گوید: در کشور‌های اسکاندیناوی و کانادا و آمریکا اختصاصا درباره خرس رایج است که می‌گویند “A Fed Bear Is A Dead Bear” یعنی "خرسی که غذا داده می‌شود، خرس مُرده است. "، چون آن خرس به انسان نزدیک می‌شود و در مرحله بعد، آسیب‌رسان می‌شود و درنهایت مجبور می‌شوند او را بکشند. چون آسیب می‌رساند و دیگر نمی‌خواهد از پیش انسان برود. در واقع لطف اشتباه انسان‌ها باعث چنین نتیجه‌ای می‌شود.
وزیر خارجه امریکا درباره برجام گفت: هم اکنون مذاکرات احیای برجام و هسته‌ای وجود ندارد / قطعا هرتوافقی با ایران باید اهداف امنیتی ما را حفظ کند و منافع ما را برآورده سازد.
یک کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی تاکید کرد که عربستان تا زمانی‌که مسأله فلسطین حل‌وفصل نشود، به سوی عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نخواهد رفت.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد آمریکا و متحدانش مسئول وضعیت فعلی در افغانستان هستند و باید بازسازی این کشور را برعهده بگیرند.
نظرسنجی شبکه ان‌بی‌سی نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها نمی‌خواهند که جو بایدن یا دونالد ترامپ(رئیس جمهور فعلی و سابق آمریکا) در کارزار انتخاباتی ۲۰۲۴ شرکت کنند.
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها، از جمله ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان، نمی‌خواهند ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوباره در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید برگردد.
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها، از جمله ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان، نمی‌خواهند ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوباره در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید برگردد.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت:حزب اتحاد ملت مانند دشمنان بیگانه ایران، از قبیل آمریکا، انگلیس و اسرائیل نمی‌خواهد پیام راهپیمایی عظیم مردم ایران را درک کند.
سازمان‌های امنیتی روسیه می‌گویند ارتش آمریکا می‌خواهد با استخدام تروریست‌های جهادی (تکفیری) در خاک روسیه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع (CIS) حملات تروریستی انجام دهد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو محکومان و متهمان اغتشاشات، نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موافقت رهبر انقلاب با عفو محکومان و متهمان اغتشاشات نشان‌دهنده حساسیت فوق‌العاده رهبر انقلاب نسبت به جان و مال و آبروی مردم است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: سرویس های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا هرگز نمی‌خواهند واقعیت ایران را بپذیرند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: «ما می‌خواهیم دو پیام خیلی واضح را به رژیم ایران ارسال کنیم این‌که جهان نظاره‌گر است و جهان آماده است که اقداماتی را در واکنش به خشونت مقامات ایران علیه مردمش انجام دهد».
رئیس جمهور کرواسی مدعی شد که ناتو در اوکراین یک «جنگ نیابتی» علیه مسکو به‌راه انداخته است و او نمی‌خواهد «برده آمریکا» باشد.
واشنگتن نمی‌خواهد حوزه نفوذ خود را به اشتراک بگذارد اما رهبران جدید خلیج فارس و شی جین پینگ ایده‌های دیگری دارند.
رهبر جریان حکمت ملی عراق با سفیر آمریکا در بغداد دیدار و درباره آخرین تحولات سیاسی و منطقه با وی گفتگو کرد.
نظرسنجی‌ها در شعب اخذ رای انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا نشان می‌دهد بیشتر رای‌دهندگان این کشور نمی‌خواهد رئیس‌جمهور فعلی این کشور در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری شرکت کند.
به نظر می‌رسد که هواداران تیم ملی آمریکا نسبت به عدم استفاده از کریستین پولیشیچ، مهاجم چلسی، بسیار بدبین و خشمگین شده‌اند.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ضمن اذعان به اینکه جمهوری اسلامی ایران تصمیمی برای ساخت سلاح هسته‌ای ندارد، گفت: واشنگتن نمی‌تواند درباره عدم خروج دولت بعدی این کشور از برجام تضمین بدهد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها دچار بحران گفتمان تمدنی شدند و این را می‌توان سرآغازی برای اضمحلال آن‌ها دانست. آنان نمی‌توانند برابر ایران راه به جایی ببرند.
نظرسنجی جدید یواس‌ای تودی-ایپسوس نشان داد که ۵۶ درصد از رای‌دهندگان دموکرات مخالف نامزدی مجدد بایدن هستند، گرچه تجربه، دانش سیاسی و تمرکز دولت بایدن بر اتحاد آمریکا را تایید کردند.
«دولت بایدن به دنبال یک حرکت معنادار جهت خروج پرونده هسته‌ای ایران از چهارچوب معادلات مطرح در رابطه با دولت آمریکا، به سمتِ آژانس بین المللی انرژی اتمی است. از این منظر، من بر این باورم که آمریکایی‌ها نمی‌خواهند یک توافقِ مانا، پایدار و معنادار با ایران داشته باشند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ