ورزشگاه قدیمی شهید عضدی شهر رشت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و پس از بازسازی کامل، افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تاکنون به ۳۳ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین واگذار شده است، از برنامه افتتاح حداقل ۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در هفته دولت خبر داد.
امروز در مراسمی۲۰ پروژه عمرانی، صنعتی و واحدِ راکدِ احیاء شده افتتاح شد.
امروز در مراسمی۲۰ پروژه عمرانی، صنعتی و واحدِ راکدِ احیای شده با سرمایه‌گذاری ۲۹ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال افتتاح شد.
بندرعباس - با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، مرکز تعمیرات رده میانی یگان‌های شناور سطحی و زیر سطحی در بندرعباس افتتاح شد.
متقاضیان تسهیلات طرح «مروارید» بانک ملی ایران می توانند به صورت غیرحضوری و در کوتاه ترین زمان نسبت به افتتاح حساب خود در سامانه بام اقدام کنند.
مشتریان جدید بانک ملی ایران می توانند بدون مراجعه به شعب بانک و با احراز هویت هوشمند طی چند مرحله ساده در سامانه بام، نسبت به افتتاح حساب دیجیتال خود اقدام کنند.
اولین کارخانه نوآوری فرآورده‌های دارویی توسط دکتر دهقانی فیروز آبادی معاون علمی ٫فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور ظهر شنبه ۱۴ مرداد در تبریز افتتاح شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: حداکثر تا اوایل سال آینده، مرکز جدید افتتاح خواهیم کرد و این مرکز جدید یکی از قطب‌های رادیوداروی کشور خواهد بود.
شهریار-وزیر بهداشت گفت:ما در افتتاح بیمارستان‌ها سعی داریم، که روز بعد از افتتاح پذیرای مراجعین باشیم و افتتاح صرفاً شکلی نباشد، در برخی مواقع متأسفانه افتتاح‌های دولت قبل غیرواقع بود.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با نام «غدیر» صبح امروز (۱۶ تیرماه) در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش و با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.رئیس جمهور ضمن افتتاح کلان بیمارستان غدیر از بخش‌های مختلف این مجتمع پزشکی، آموزشی و درمانی بازدید کرد.
کرج - با حضور رئیس‌جمهور، وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال به طول ۲۲ کیلومتر افتتاح و همچنین فاز سوم این پروژه کلنگ‌زنی شد.
کرج - با حضور رئیس‌جمهور، وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال به طول ۲۲ کیلومتر افتتاح و همچنین فاز سوم این پروژه کلنگ‌زنی شد.
دومین مرکز خدمات و فروش ایرانسل در کلان‌شهر مشهد مقدس، با حضور مدیران ارشد استان خراسان رضوی آغاز به کار کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از افتتاح فاز دوم آزادراه تهران - شمال در هفته جاری خبر داد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: هیچکدام از ۱۲ پروژه‌های عمرانی این سازمان در مرکز استان نبود و مردم آن مناطق برای انجام یک کار ثبتی، عازم شهرستان‌های مجاور می‌شدند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: هیچکدام از ۱۲ پروژه‌های عمرانی این سازمان در مرکز استان نبودند و مردم آن مناطق برای انجام یک کار ثبتی، عازم شهرستان‌های مجاور می‌شدند.
نمایشگاه دستاوردهای آموزشی و پژوهشی قوه قضاییه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کل کشور و دادستان کل کشور افتتاح شد.
رشت - سرپرست معاونت هنرهای سنتی و صنایع‌دستی گیلان از افتتاح کارگاه سفال وسرامیک در روستای گیلاکجان رودسر خبر داد و گفت: با افتتاح این کارگاه صنایع دستی برای ۱۷ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.
مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در دانشگاه یزد افتتاح شد.
بیمارستان حضرت مهدی اسفند‌ماه سال ۱۴۰۱ درحالی افتتاح شد که هنوز تاییدیه‌های ایمنی آتش‌نشانی را دریافت نکرده بود. آن زمان کمتر کسی می‌دانست ساختمان ۱۸ طبقه‌ای که کلنگ آن بیش از ۱۱ سال پیش به زمین خورده، کمی زودتر از موعد به بهره‌برداری رسیده است.
خانه یاریگران زندگی ویژه پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی دانش آموزان شهر تهران افتتاح شد.
نخستین خانه نخبگان کشور و مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو به همت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در شهرستان بافق افتتاح شد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: دو پرونده درباره مداخلات رئیس جمهور سابق در حوزه بورس و ارز به قوه قضائیه ارسال شده که باید زودتر به آن رسیدگی شود.
عمارت عین الدوله به عنوان مرکز هنرهای ایرانی اسلامی پایتخت افتتاح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ