بازیکنان الاهلی پس از قهرمانی در دسته اول عربستان و صعود به لیگ حرفه ای، هیچ شادی خاصی انجام ندادند که در نوع خود جالب توجه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوسه ماتیاس آلمیدا بر دستان آرائوخو از اتفاقات ناب پلی‌آف چمپیونزلیگ بود.
این بازیگر کالیفرنیایی رژیم غذایی سختی دارد و آن‌طور که خودش در مصاحبه‌ای اعتراف کرده در طول پنج تا ۱۰ سال گذشته حدود ۶۰۰۰ کالری در شش یا هفت وعده غذایی در روز مصرف کرده است.
عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال و کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم‌های دیگر به خوبی خود را آماده کرده‌اند اما آبی پوشان هیچ قدم مثبتی برنداشتند گفت: نباید از این تیم انتظار معجزه داشت.
یک منبع آگاه در حوزه تامین عنوان کرد که گوشی تاشوی اپل با ظاهری عجیب که از مدت‌ها قبل در دست طراحی و اجراست، بعید است زودتر از سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود
این ماهی را blobfish Psychrolutes microporos از خانواده ماهی‌هایی به نام Psychrolutidae نامیدند. با این حال، اصطلاح «ماهی حبابی» گاهی اوقات به طور گسترده‌تر برای توصیف سایر اعضای خانواده Psychrolutidae مانند P. marcidus استفاده می‌شود و حتی در حال حاضر، علیرغم یافتن تعداد زیادی نمونه دیگر در تور‌های ماهی گیری، شکاف‌های زیادی در درک ما از این موجود دریایی مرموز وجود دارد.
دو باشگاه منچسترسیتی و لایپزیش برای انتقال یوشکو گواردیول هنوز به توافق نهایی دست پیدا نکرده‌اند.
هواداران یک تیم نروژی حاضر در لیگ دسته‌یک این کشور به نشانه اعتراض به VAR در میانه مسابقه تیم‌شان استادیوم را ترک کردند.
حسین عبدی می‌گوید او و دستیارانش 9 ماه است که بدون دریافتی مشغول به کار هستند اما آنها تمرکزی روی مسائل مالی ندارند و به دنبال یک افتخارآفرینی ملی هستند.
مدیرعامل جدید استقلال خبر گم شدن نسخه قرارداد باشگاه استقلال با جواد نکونام را تایید کرد.
منتشر شدن عکس روی جلد بازی جدید شرکت EA Sports با عنوان اف‌سی24 که اولین بازی این شرکت با نامی به جز نام فیفا است با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
باشگاه گالاتاسرای در حال مذاکره برای به خدمت گرفتن آداما ترائوره است.
رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند پاری سن ژرمن جانشین کیلیان امباپه را انتخاب کرده و لوئیس کامپوس برای راضی کردن ویلفرید زاها با او تماسهایی داشته است.
تیم فوتبال نونهالان ایران با لباسی در یک بازی دوستانه شرکت کرد که عجیب به نظر می رسد.
باشگاه اسپانیایی اسپورتینگ گیخون برای رونمایی از پیراهن جدید خود از روشی عجیب استفاده کرد.
منچستریونایتد در آستانه خریدن زیون سوزوکی، دروازه‌بان 20 ساله اوراوا رد دایاموندز و تیم ملی ژاپن است.
بنا بر باور‌های محلی نادرست، اندام تناسلی کفتار ماده می‌تواند طلسم کور کردن بخت دختران جوان را بشکند و برخی نیز تصور می‌کنند همراه داشتن این عضو بدن کفتار «خوش‌شانسی» می‌آورد و افرادی هستند که حاضرند آن را به قیمت بالایی بخرند.
این شایعه که آرسنال قصد دارد کیلیان امباپه را از پی‌اس‌جی بخرد، هواداران تیم را بهت‌زده و شوکه کرده است.
بازیکن تیم بارسلونا در اقدامی عجیب با برتن کردن پیراهن بایرن مونیخ در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
گاهی اخبار کمی غیر قابل باور می‌شود مثلا روز گذشته برخی رسانه‌ها ادعا کردند یک پل عابر پیاده در مشهد به دلیل بی‌حجابی پلمپ شده است.
یک رسانه فرانسوی مدعی شد کیلیان امباپه که گفته می‌شود در آستانه ترک پی‌اس‌جی قرار دارد ممکن است در نهایت قراردادی طولانی‌مدت با این باشگاه امضا کند.
کمیته انضباطی برای گرفتن موقعیت گل قطعی از تیم‌های مقابل جریمه نقدی لحاظ می‌کند.
افسانه‌ها درباره‌ی عنکبوت‌های شتری معمولاً حول سرعت دویدن ۴۰ کیلومتر در ساعت آن و چگونگی رشدش به اندازه انسان‌هاست! در این مطلب درباره‌ی این افسانه‌ها، منشا آن‌ها و حقایق مربوط به عنکبوت شتری می‌خوانید.
ر اینجا برخی از عادات غذایی عجیبی که در مناطق مختلف جهان اتخاذ شده است، آورده شده است. شما باید قبل از رفتن به این کشور‌ها آن‌ها را بشناسید تا در چاله شرمساری اجتماعی نیفتید.
نصرت، سرآشپز معروف ترک در جشن قهرمانی آلبی سلسته حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ