شورای امنیت سازمان ملل متحد بیانیه‌ای را در ارتباط با تحولات سودان منتشر کرد و خواستار توقف فوری درگیری‌های سودان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای شورای امنیت سازمان ملل با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی حمله تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ را به‌شدت محکوم کردند.
جمهوری اسلامی ایران با درخواست رسمی از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار شد تا این شورا اقدام شنیع حمله تروریستی به شاهچراغ را صریح و با قوی‌ترین عبارات محکوم کند.
وزارت خارجه جمهوری ارمنستان خواستار تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره تشدید شرایط بشردوستانه در قره‌باغ شد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد در جلسه فوق العاده خود، انجام کودتا در نیجر را غیرقانونی دانست.
نماینده سودان در شورای امنیت سازمان ملل خواستار فشار بر نیروهای شورشی برای پایان دادن به درگیری در این کشور شد.
مقام‌های روس اعلام کرده‌اند که جان دست کم ۲۲ هزار نفر در ۱۴ شهر منطقه خرسون بواسطه تخریب سد کاخوفکا در خطر است؛ از سوی دیگر گزارش‌های حاکی است که برق بخش‌هایی از منطقه خرسون که یازده نوامبر گذشته آزاد شده بود قطع شده است.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: مسکو خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل در رابطه با تخریب نیروگاه برق آبی کاخوفسکایا خواهد شد.
دیپلمات ارشد چین خواستار اعمال اصلاحات و نقش‌آفرینی بیشتر کشورهای در حال توسعه در شورای امنیت سازمان ملل شد.
شورای امنیت سازمان ملل با انتشار بیانیه‌ای خواستار توقف درگیری ها در سودان شد.
با ادامه درگیری‌ها در پایتخت سودان، نماینده آمریکا در شورای امنیت خواستار اقدام و مداخله فوری شورای امنیت سازمان ملل در تحولات سودان شد.
امارات متحده عربی نشست غیرعلنی و فوری شورای امنیت سازمان ملل با توجه به تحولات کرانه باختری را خواستار شد.
در پی آزمایش جدید موشکی کره شمالی، نخست‌وزیر ژاپن خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی «تهدیدهای موشکی کره شمالی» شد.
وزیر خارجه اوکراین اعلام کرد که کشورش قصد دارد امروز دوشنبه خواستار لغو عضویت دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد شود.
امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد روز دوشنبه به وقت محلی در نشست دوره ای و عادی شورای امنیت درباره اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ و برجام افزود: امروز همانطور که انتظار می رفت، اعضای شورا بار دیگر حمایت خود را از احیای برجام ابراز کردند و اجرای کامل آن به عنوان تنها اقدام عملی خواستار شدند.
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران خواستار اجرای توافقات با دولت عراق در زمینه بستن مقرها و خلع سلاح تروریستها در شمال این کشور است.
هیئت روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که این کشور از شورای امنیت می خواهد تا در ۲ روز آینده پیرامون آزمایشگاه های بیولوژیکی در اوکراین، نشستی را تشکیل دهد.
هیئت روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که این کشور از شورای امنیت می خواهد تا در ۲ روز آینده پیرامون آزمایشگاه های بیولوژیکی در اوکراین، نشستی را تشکیل دهد.
سخنگوی وزارت خارجه چین رویکرد مسئولانه شورای امنیت سازمان ملل در قبال مسئله اوکراین را خواستار شد.
نماینده دائم اوکراین در سازمان ملل برگزاری نشست شورای امنیت را برای بررسی همه پرسی الحاق مناطق شرقی این کشور به خاک روسیه خواستار شد.
ترکیه از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست تا قدرت «وتو» اعضای دائمی این شورا را لغو کند.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد برگزاری نشست شورای امنیت پیرامون ارسال سلاح از سوی غربی ها به اوکراین را خواستار شد.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد برگزاری نشست شورای امنیت پیرامون ارسال سلاح از سوی غربی ها به اوکراین را خواستار شد.
وزارت امور خارجه سوریه در نامه ای به سازمان ملل و شورای امنیت، محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی به این کشور را خواستار شد.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل خواستار برگزاری نشست شورای امنیت پیرامون رخدادهای نیروگاه هسته ای زاپروژیا در روز سه شنبه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ