تبریز- زلزله نسبتا شدیدی شهرستان خوی را لرزاند و در شهر تبریز نیز احساس شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار خوی گفت: زلزله آسیبی به تاسیسات وارد نکرده، برق، آب و گاز در شهرستان پایدار است و مشکلی وجود ندارد و شهر در حالت عادی است.
درپی وقوع زلزله‌ پنج ریشتری در شهرستان خوی، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام تیم‌های ارزیاب به این مناطق خبر داد.
ارومیه- زلزله‌ای با قدرت ۵.۱ ریشتر خوی در آذربایجان غربی را لرزاند.
کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در هفته جاری ابعاد زلزله خوی را با دعوت از مسئولان وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی و ستاد مدیریت بحران بررسی خواهد کرد.
مهدی زارع، استاد پژوهشگاه زلزله‌شناسی گفت: شرایط به شکلی است که زلزله‌ای که در ترکیه رخ داد می‌توانست در تهران رخ بدهد. نکته مهمی که وجود دارد این است که هشدار‌هایی که در شرایط کنونی نسبت به زلزله در تهران، خوی، تبریز و... داده می‌شود به نوعی فرصت طلبانه است. به هر حال شرایط زلزله خیزی این شهر‌ها در شرایط کنونی با یک ماه و یا حتی یک سال قبل هیچ تفاوتی نکرده است.
حسن عباس نژاد گفت: زلزله اتفاق افتاده در خوی نیز زلزله اول موجب ایجاد زلزله دوم و فعال شدن گسل شد که البته در اثر حرکات گسل راست گرد به وقوع پیوسته است. گسل ترکیه و سوریه دارای حرکت چپ کرد بوده و فاصله آن با گسل‌های آذربایجان در تبریز ۶۰۰ کیلومتر است بنابراین فعال شدن گسل تبریز به این علت ممکن نیست و جای نگرانی برای مردم وجود ندارد.
رئیس مرکز پیش بینی زلزله در پژوهشگاه بین المللی زلزله گفت: محلی که زمین لرزه در ترکیه به وقوع پیوسته محل برخورد شمال ورقه عربی با جنوب ورقه آناتولی بوده است و این ماجرا هیچ ارتباطی با زلزله خوی از لحاظ زمین ساختی و گسل ندارد.
سهامداران بورس در جریان معاملات امروز، 1 میلیارد و 639 میلیون اوراق فرابورسی جهت کمک به زلزله خوی خریداری کردند.
پست اینستاگرامی کریم باقری و اعلام مسدودشدن حساب بانکی وی به دلیل جمع آوری کمک به زلزله‌زدگان خوی... باقری اهل تبریز و استان آذربایجان شرقی است و بارها در بلایای طبیعی به کمک هموطنانش شتافته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خودمان را کنار مردم زلزله زده خوی می بینیم و کنار آنها هستیم.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: ۱۲ تیم از کارشناسان فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با حضور در روستا‌های بخش مرکزی شهرستان خوی به ادامه روند بازسازی واحد‌های مسکونی احداثی آسیب دیده از زلزله ۱۳ مهر در این شهرستان نظارت دارند.
رئیس اورژانس کشور اعلام کرد:۱۱۷۴ مصدوم زلزله خوی در بیمارستان‌ها تحت درمان قرار گرفتند
استاندار آذربایجان غربی گفت: زلزله شهرستان خوی سبب آسیب رسیدن ۲۰ تا ۸۰ درصدی به واحد‌های مسکونی در ۷۰ روستا شده است.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مراجعه ۹۷۳ مصدوم زلزله خوی به بیمارستان های خوی، سلماس و چایپاره خبر داد.
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه زلزله خوی در این استان نیز احساس شد، گفت: بر اثر لرزش این زلزله تاکنون خسارتی مالی یا جانی در شهرهای استان گزارش نشده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی اعلام کرد: زلزله ۵‌.۴ ریشتری خوی خسارت جانی نداشته است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی گفت: در حوزه کانونی زلزله ۲۳۰ مدرسه واقع شده که از این تعداد ۸۴ مدرسه توسط گروه‌های ارزیابی خسارت دیده شناخته شدند.
صبح امروز زمین‌لرزه ۵.۴ ریشتری با مرکزیت شهرستان خوی در آذربایجان‌غربی روی داد که در تبریز و تعدادی دیگر از شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی احساس شد.
صبح امروز زمین‌لرزه ۵.۴ ریشتری با مرکزیت شهرستان خوی در آذربایجان‌غربی روی داد که در تبریز و تعدادی دیگر از شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی احساس شد.
صبح امروز زمین‌لرزه ۵.۴ ریشتری با مرکزیت شهرستان خوی در آذربایجان‌غربی روی داد که در تبریز و تعدادی دیگر از شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی احساس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ