چند بازیکن مشترک تیم امید و تیم ملی بزرگسالان شاید محل اختلاف نظر امیر قلعه‌نویی و رضا عنایتی باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مایلی کهن، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در یک گفت‌وگوی مفصل درباره فوتبال ایران و شرایط کنونی لیگ برتر صحبت کرد.
از زمان اضافه شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به فهرست بازیکنان پرسپولیس، این بحث وجود داشت که کدام مدافع میانی باید روی نیمکت بنشیند؟
هیچ کدام از پاسور های تیم ملی والیبال ایران حتی در بین ۱۰ بازیکن برتر این پست در هفته اول لیگ ملت ها مشاهده نمی شوند.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران که چند سالی است در لهستان و ایتالیا بازی می کند دارای رکورد بیشترین بازی برای این تیم در دو رویداد لیگ ملت ها و لیگ جهانی است.
بازیکنی که گل دوم ایران برابر کنیا را به ثمر رساند، پیراهنش را به بانوان حاضر در ورزشگاه اهدا کرد.
امیر قلعه‌نویی تا ساعاتی دیگر باید اولین ترکیب خود را برای مصاف با روسیه مشخص کند.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به انتقادات پیشکسوتان و ورزشکاران سایر رشته‌ها درباره پرداخت پاداش و حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی پاسخ داد.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به انتقادات پیشکسوتان و ورزشکاران سایر رشته‌ها درباره پرداخت پاداش و حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی پاسخ داد.
یک رسانه آمریکایی به چشم انداز تیم ملی ایران و دیگر تیم های آسیایی در جام جهانی بعدی و احتمال صعود به دور بعدی پرداخت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای یکی از حساس‌ترین دیدارهای این تیم در تاریخ جام‌جهانی هنوز تفکرات خود را «لو» نداده است که می‌خواهد از کدام بازیکنان در ترکیب اصلی استفاده کند.
حساس‌ترین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام‌جهانی، کارلوس کی‌روش را بر سر دو راهی قرار داده که کدام بازیکنان و کدام روش بازی را برای این دیدار انتخاب کند.
یوتو ناگاتومو مدافع تیم ملی ژاپن با حضور در بازی برابر کاستاریکا به یک رکورد تازه و جالب در بین بازیکنان آسیایی دست پیدا کرد.
وینگر تیم ملی برزیل در مصاحبه مطبوعاتی گفته است که هر کدام از بازیکنان سلسائو برای هر به ثمر رساند هر گل، رقص های متفاوت ترتیب داده اند.
در شرایطی که چند ساعت تا شروع دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در جام جهانی باقی مانده است، هنوز کسی به درستی نمی داند کدام بازیکنان در ترکیب ابتدایی تیم ملی به میدان خواهند رفت.
استراتژی تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همچنان مبهم است و مشخص نیست سرمربی این تیم کدام بازیکنان را در ترکیب ابتدایی‌اش برای دیدار با انگلیس قرار خواهد داد.
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف حتی خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
شمارش معکوس تیم ملی فوتبال ایران برای انتخاب نفرات نهایی اعزامی به قطر آغاز شده است.
بازیکنانی که موفق شدند برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام‌جهانی گلزنی کنند سرنوشت متفاوتی بعد از این اتفاق ماندگار پیدا کردند و برخی از آنها به تیم‌های مهم منتقل شدند.
فهرست نهایی تیم ملی ژاپن ۲۰ بازیکن لژیونر را در خود جای داده است.
کارلوس کی‌روش در حالی چهار دروازه‌بان را در خط دروازه به تیم ملی دعوت کرده است که قطعا از این جمع یک یا دو بازیکن خط می‌خورد.
بازیکنان روی نیمکت تیم ملی هر کدام ستاره‌ای هستند برای تغییر سرنوشت ایران.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران در پایان دیدار با سنگال پیراهن بازیکن مشهور تیم بایرن مونیخ را دریافت کرد.
این شایعه که وزیر به بازیکنان تیم ملی یک روز قبل از بازی خبر داده بود که ممکن است وی با قطر معامله‌ای کرده باشد چقدر درست است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ