سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با وجود بازی فینال و فشارهایی که بر روی تیم‌ها بود بچه های ما با تجربه خود این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه بازیکنانم کم تجربه هستند، گفت: باید در بازی‌های آینده تمرکز بیشتری داشته باشیم.
افراد مبتلا به یک بیماری روانی جدی (SMI) مانند اسکیزوفرنی اغلب چاقی را تجربه می‌کنند و در انگلیس، چنین افرادی تقریبا دو برابر بیشتر از افراد بدون یک بیماری روانی، چاق هستند.
قدیمی‌ها مثلی داشتند اینکه؛ رفتنت با خودت هست برگشتن‌ات با خدا ساکن قدیمی محله یوسف‌آباد گویا در جوانی هوای رفتن به این محدوده نظامی را می‌کند و گشتی هم دردره ندید می‌زند تا ببیند این دره و تپه ترسناک که همه از آن صحبت می‌کنند چیست و خودش آن را تجربه کند که گیر ماموران می‌افتد و ضمانت چند نفر از اهالی و سال‌ها بومی بودن خودش به دادش می‌رسد و باعث رهایی‌اش می‌شود.
عباس عبدی نوشت: افرادی که روی کار آمده‌اند، احتمالا خیرخواه مردم هستند ولی این مساله ما نیست، آنان باید صلاحیت حرفه‌ای داشته باشند و در عمل نیز قواعد سیاست‌گذاری و اجرایی را نیز رعایت کنند. در این صورت غیرمسوول هستند، به جز این باشند همه آنان مسوول هستند.
کاپیتان مس رفسنجان اعلام کرد با محمد ربیعی درباره آینده اش در این تیم صحبتی نکرده است.
انتصاب ترکی که فاقد هرگونه سابقه و تجربه بنگاه داری می‌باشد به مدیر عاملی صندوقی که یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی کشور گامی بلند به طرف وخامت بیشتر اوضاع صندوق بود؛ شاید بتوان گفت تنها صلاحیت ترکی برای این مسئولیت هم استانی بودن با وزیر است!
افسردگی خندان اصطلاحی است که روانپزشکان برای افرادی استفاده می‌کنند که از علائم افسردگی رنج می‌برند، اما آن را با تظاهر به زندگی ایده آل، موفق و بسیاری از روابط اجتماعی پنهان می‌کنند، در حالی که علائم افسردگی را در تنهایی خود تجربه می‌کنند.
بونرین قصد دارد بیشتر در مورد تجربه خود در استفاده از ChatGPT برای تولید شماره‌های قرعه‌کشی صحبت کند. مطمئنا اگر بونرین یک برد دیگر و حتی بزرگتر به دست بیاورد، توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. بونرین ممکن است شرکت‌های قرعه‌کشی را به گفتگوی مداوم پیرامون اصول اخلاقی ChatGPT وارد کند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت:با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از وضعیت تردد خودروها در دوازدهمین روز ماه انجام شد، مشخص شد بیشتر معابر خلوت است.
حمید مطهری در اولین سال مربیگری روزهای بسیار سختی را تجربه کرد که شاید تصور نمی‌کرد.
بازیکن تیم ملی بسکتبال با تاکید بر توانمندی فردی و فنی بازیکنان جوان این تیم گفت: آنها نسبت به نسل طلایی بهتر هستند فقط به اردو و دیدارهای بیشتر برای کسب تجربه بالاتر نیاز دارند.
کارگردان سری جدید از فیلم های آستریکس و اوبلیکس می گوید که برای ستاره سوئدی میلان پول در درجه اول اهمیت قرار دارد و از تجربه کار با او صحبت کرد.
سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در ادوار مختلف تاکید کرد: هر چه دانش و تجربه مربیان تیم ملی بیشتر باشد به سود سرمربی تیم ملی برای کسب نتیجه خواهد بود.
تنهایی، احساسی است که بیشتر مردم آن را تجربه می‌کنند، اما با گام‌های بسیار ساده می‌توان این احساس را از خود دور نگه داشت.
در فصل زمستان چه غذا‌هایی بخوریم؟ در این فصل غذا‌هایی با طبع گرم بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، تجربه این تیم برای دربی را بیشتر از استقلال دانست اما از غیبت دیاباته به عنوان نقطه‌ای سیاه یاد کرد.
کشک گردو که در بیشتر مواقع مردم این غذا را با اسم کله جوش می‌شناسند یک غذای بسیار لذیذ است که با یک بار تجربه مشتری همیشگی آن می‌شوید.
در کشاکش درگیری‌های مالکیتی تیم فوتبال چوکای تالش بار دیگر شکست تلخی را تجربه کرد که هواداران این تیم را بیشتر از همیشه کلافه کرده است.
تجربه حضور سخنگوی جوان دولت سیزدهم متذکر می‌شود که حضور بی واسطه و رودرو تا چه حد می‌تواند مفید باشد؛ لذا وقتی یک مسئول ارشد دولتی صریح از خواسته‌هاِ افراد معترض آگاه می‌شود، می‌تواند با پاسخ‌های صادقانه و منصفانه تا حد زیادی به رفع ابهامات ذهنی کمک کند و به جای اینکه آنان را به اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های تکراری و غیر اثرگذار ارجاع دهد، صمیمانه پذیرای سخن و درد دل دانشجویان باشد.
سه داور زن برای اولین مرتبه در تاریخ جام‌های جهانی قضاوت در مهم‌ترین فستیوال فوتبالی جهان را تجربه خواهند کرد و البته آنها با حضورشان چیزهای متفاوتی نسبت به گذشته به این جام وارد می‌کنند.
افسردگی و گیاه‌خواری ممکن است هر دو نتیجه یک عامل سوم باشند، نه اینکه یکی از آن‌ها مستقیماً عامل دیگری باشد. این عامل ممکن است تعدادی از ویژگی‌ها یا تجربیاتی باشد که هم با افسردگی و هم با گیاه‌خواری مرتبط است. برای مثال، زنان بیشتر از مردان گیاه‌خوار می‌شوند و افسردگی را نیز بیشتر تجربه می‌کنند. با این حال، این مطالعه جدید، جنسیت را در نظر گرفت و این عامل را رد کرد.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص روند انتخاب دروازه‌بان در این تیم گفت: ما چهار دروازه‌بان خوب داریم اما نیازمند از لیگ دیگری با تجربه بیشتر آمده است.
عضو انجمن تولیدکنندگان ظروف یک بار با اشاره به افزایش تقاضا، گفت: به دلیل ثبات قیمت مواد اولیه از ابتدای سال تاکنون، قیمت ظروف یک بار مصرف تغییری نکرده و ثابت مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ