تبریز- سرپرست هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اشاره به عدم آمادگی اردبیل برای میزبانی از تور ایران- آذربایجان، از برگزاری این تور در دو استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تور فناورانه کانکت به منظور بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان، ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.
رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور دو فرانس در حالی برگزار می‌شود که برخی اتفاقات در حاشیه آن، باعث رقم خوردن مشکلاتی برای رکابزنان کشورهای مختلف شده است. اعتراضات در شهرهای مختلف فرانسه باعث شده است تا مردمی که در مسیر حرکت دوچرخه‌سواران قرار دارند، دست به اقداماتی بزنند که مشکلاتی برای آنها ایجاد شود. همچنین تصاویری از دوچرخه‌های رکابزنانی همچون الکسی لوتسنکو منتشر شده است که به وسیله میخ‌های پخش شده در جاده، پنچر شده‌اند. منبع: آخرین خبر
در جریان برگزاری رقابت های تور جهانی تنیس مردان، تنیسورهای مدعی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و نهایی دونفره را بدست آوردند.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری هفدهمین دوره جام صدران پیشرو اسب (تور پرش با اسب )در باشگاه سوارکاری آزمون خبر داد.
تور جهانی تنیس مردان با برگزاری دیدارهای بخش انفرادی و قرعه‌کشی جدول اصلی پیگیری شد.
اولین تور فناورانه مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان همزمان با نمایشگاه ایران هلث در محل خانه نوآوری و فناوری ایران – iHiT برگزار شد.
حسن تفتیان در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی تور قاره‌ای شهر فورباخ کشور فرانسه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۱۰۰ متر این مسابقات قرار گیرد.
سرپرست هیات دوچرخه‌سواری آذربایحان‌شرقی از تغییر زمان و مکان برگزاری سی‌وششمین دوره‌ی تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان خبر داد.
چهارمین و آخرین مرحله تور دوچرخه‌سواری ساکاریا ترکیه با کسب رتبه هفتمی گنج خانلو برگزار شد.
برگزاری تور رسانه‌ای محور تبریز جلفا
دزفول- سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول گفت: از برگزاری ۲ تور گردشگری غیرمجاز به مقصد آبشار شوی در این شهرستان جلوگیری شد.
فدراسیون جهانی تنیس در پیامی از میزبانی خوب ایران و برگزاری تور جهانی تنیس ابراز رضایت کرد.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در مورد زمان برگزاری این تور‌ها گفت: تور‌های پیاده‌روی رایگان تا ۱۳ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شواری عالی مناطق آزاد کیش با اشاره به برگزاری رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان در این جزیره گفت: پس از سال‌ها دوباره این میزبانی به ایران تعلق گرفت و با تلاش‌های صورت گرفته شاهد میزبانی و برگزاری یک رقابت خوب و جذاب با استانداردهای بالا هستیم.
مسابقات تورجهانی تنیس با حضور بیش از ۹۰ ورزشکار خارجی از ۲۲ کشور جهان با حمایت بانک سامان در جزیره کیش آغاز شد.
رقابت‌های تور جهانی تنیس با برگزاری راند نخست جدول مقدماتی و به میزبانی ایران آغاز شد.
مسابقات تورجهانی تنیس با حضور بیش از 90 ورزشکار خارجی از 22 کشور جهان به میزبانی ایران و در جزیره کیش آغاز شد.
شبکه فن بازار ملی ایران با هدف ایجاد ارتباط میان شبکه علم و فناوری ایران و ترکیه، «تور علم و فناوری ترکیه» را برگزار می کند.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
پنجمین و اخرین مرحله تور بین المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان امروز دوشنبه، یازدهم مهرماه در تبریز برگزار شد.
مرحله دوم سی و پنجمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان با طی مسافت ۱۴۸.۹ کیلومتر از تبریز تا منطقه آزاد ارس برگزار و نفرات برتر این مرحله مشخص شدند.
سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان با حضور ده تیم خارجی از قاره‌های آسیا، اروپا و آفریقا و سه تیم داخلی برگزار خواهد شد.
سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان با حضور ده تیم خارجی از قاره‌های آسیا، اروپا و آفریقا و سه تیم داخلی برگزار خواهد شد.
سجادی وزیر ورزش و جوانان در پیامی از برگزاری سی و پنجمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان ابراز خرسندی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ