سایت رسمی حسن روحانی نوشت: ادعای افزایش ۷۶ درصدی پرداخت‌های عمرانی در سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که برخلاف تبلیغات دو ساله، خزانه‌ای که تحویل دولت سیزدهم شد خالی نبود و طرح‌های عمرانی بسیاری در آستانه بهره‌برداری به دولت بعد سپرده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معمار بریتانیایی و مدیر عامل بنیاد نورمن فاستر توضیح می‌دهد: ما مسائل مرتبط با چالش‌های شهرنشینی و مفهوم پایداری را تجزیه و تحلیل کردیم، اما تمرکز اصلی تیم در درجه اول بر بحران پناهندگان و آنچه که می‌توانیم برای پاسخ به آن انجام دهیم، بنا شده بود.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی که ۵۰ میلیارد ریال ارز خارجی را از خانه‌ای در شهرک غرب تهران سرقت کرده بود، خبر داد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی ـ رحمه‌الله ـ به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
تصاویر منتشر شده از شهر اشغالی رخُووت، تخریب گسترده اموال و خانه‌های غصبی صهیونیست‌ها را نشان می‌دهد.
در این نوع از معماها، باید مسئله را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و خارج از چهارچوب فکر کنید.
یک کارمند تحویل شرکت آمازون، در حالی که پلیس در حال رسیدگی به گروگان گیری بود، در هر مرحله از راه، سفارشی را به خانه‌ای نزدیک تحویل می‌داد.
لودویگ گودفروی، معمار مستقر در مکزیکوسیتی یک خانه بتنی با سبک بروتالیستی (زبره‌کاری) را در یک جنگل کاج مکزیکی طراحی کرده است؛ خانه‌ای آنقدر زشت و خشن که از شدت زشتی جذاب به نظر می‌رسد!
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه النصر با دیگر محل زندگی خود را در شهر ریاض تغییر داد.
دوستی قهوه خانه‌ای سرآغاز ۳۰۰ فقره گوشی قاپی!
املت قهوه خانه‌ای از گذشته تا به امروز که بین ما خیلی محبوب شده است در قهوه خانه‌های قدیمی تهیه می‌شد و امروزه پای ثابت صبحانه سرا‌ها می‌باشد که طرفدار‌های بسیار زیادی دارد. اما شما می‌توانید خیلی راحت با رعایت چند نکته ریز یک املت درجه یک در خانه تهیه کنید و به همراه پیاز این املت را میل کنید.
گرمسار- رئیس سازمان آتش نشانی گرمسار ضمن بیان اینکه انفجار خانه‌ای در روستای حاجی آباد بخش مرکزی گرمسار حادثه آفرید، گفت: در این اتفاق یک مرد ۵۰ ساله مصدوم شد.
مرکز زلزله‌نگاری اروپا شدت زلزله جدید ترکیه را ۷.۵ ریشتر اعلام کرده است.
یک باستان‌شناس از کشف قبری متعلق به یک نوزاد در محوطه شماره ۸۵ چمشیر و یک بنا برای تدفین شخصی محترم و محل به امانت گذاشتن استخوان‌های افراد متوفا برای حمل و تدفین در اماکن مقدس خبر داد.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دستگاه‌ها برای تحول در حوزه صنایع‌دستی سهیم باشند، گفت: باید خانه‌های مولدی داشته باشیم که موجب انتقال فرهنگ از نسلی به نسل دیگر شوند.
طوبی آزموده که خود در خانه‌ای در محله سنگلج تهران باسواد شده بود و پس از ازدواج هم با کمک معلم‌های خصوصی چند زبان خارجی را فرا گرفت، پیشگام تاسیس مدرسه‌ای برای تحصیل آسان‌تر دختران شد. او نام اولین دبستان دخترانه تهران را «دبستان ناموس» گذاشت.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: براساس اعلام کارشناسان آتش‌نشانی اعزامی به محل، این حادثه در زمانی که ساکنان در منزل نبودند و به دلیل بروز انفجار در پاور بانک در حال شارژ، رخ داده و منجر به آتش سوزی شده بود.
کار بارسلونا در نقل و انتقالات تمام نشده و قصد جذب سه بازیکن دیگر را هم دارد ولی قبل از هر چیز، مدیران باشگاه باید تکلیف خروجی های خود را مشخص کنند.
بررسی‌ها نشان داد، عاملان این جنایت در جریان درگیری مقتول را با شال همسرش که چندی قبل فوت شده است، به قتل رساندند و از مهلکه گریخته‌اند.
مقامات طالبان در اظهارنظرهایی با تأئید خبر کشته شدن « ایمن الظواهری» اعلام کردند که حمله آمریکا به خانه‌ای در کابل، نقض حاکمیت ملی افغانستان و توافق دوحه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ