سعید مهری که در دیدار برابر مس رفسنجان دچار شکستگی دماغ شد، با ظاهر خاصی در تمرین امروز حضور یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک پرسپولیس با ظاهری متفاوت در زمین فوتبال حاضر شد.
کریم اسلامی یک روز پس از امضای قرارداد با هوادار در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرد.
این سوسک که از جنسِ خرطوم‌داران است، به شکلِ یک «یک خارپشتِ دریایی با ماسک پزشکِ طاعون» یا «خرچنگی که قدری بدن‌اش کشیده‌تر شده است» توصیف شده و دانشمندانِ نامِ Acicnemis ryukyuana را روی آن گذاشته‌اند.
در تصاویر و ویدیوهایی که از عاطفه میرسیدی پس از بازنشستگی در فضای مجازی منتشر شده است، تفاوت پوشش میرسیدی با آنچه مخاطبان در تلویزیون می دیدند، بیش از هر چیزی نظر کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.
این خودرو در مقایسه با محصولات قبلی، بزرگتر، سنگین‌تر، و مهم‌تر از همه، بی‌صداست. در زیر بدنه تماما سبز رنگ نظامی، همان شاسی و سیستم پیشرانه EV وجود دارد که در هامر EV وجود دارد، بنابراین سه موتور الکتریکی قادر به ارائه خروجی ترکیبی ۱۰۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۵۶۰۰ نیوتون‌متر و همچنین یک موتور عظیم ۲۱۲ کیلووات هستند.
سعید مهری که در دیدار برابر مس رفسنجان دچار شکستگی بینی شد، با ظاهر خاصی در تمرین امروز حضور یافت.
سرمربی اسپانیایی نساجی با ظاهری جدید و ریش‌های تراشیده، شاگردان خود را تمرین داد.
سایر گوشی‌های هوشمند تا به امروز اغلب دارای یک قاب بزرگ‌تر در لبه پایینی هستند، زیرا درایور‌های نمایشگر در این قسمت قرار دارند. تکنیک اپل این است که یک صفحه نمایش OLED منعطف را به دور خود خم می‌کند تا درایور‌ها از دید خارج شوند.
این خودرو ظاهر کلاسیک توربو ۲ را دارد، اما برای دنیای امروز دوباره بازسازی شده است؛ با دو موتور الکتریکی، رنگ‌آمیزی هنری، دوربین‌های GoPro فراوان و پنجره‌های صورتی رنگ.
اعضای این حزب جدید افراد شناخته‌شده‌ای در سیاست ایران نیستند. آن‌طور که از ظاهر امر بر‌می‌آید، زهره الهیان چهره اصلی این حزب است و اعضای آن، از پنج جمع متفاوت به این حزب پیوسته‌اند که همه به شکلی با زهره الهیان ارتباط دارند.
دروازه‌بان مس رفسنجان با چهره‌ای جدید در تمرین این تیم حضور یافت.
یکی از افشاگران با انتشار تصاویری از گلکسی اس ۲۳، از تغییرات طراحی گلکسی S۲۳ سامسونگ پرده برداشته و آن را با طراحی نسل قبلی مقایسه کرده است.
روی کین با تراشیدن ریش پر پشت خود، به سوژه رسانه ها و کاربران در فضای مجازی تبدیل شد.
تیم فوتبال استقلال در راستای برنامه‌های آماده‌سازی خود جهت شروع دوباره لیگ برتر، ظهر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت.
بازیکنان تیم ملی فوتبال آخرین تمرین خود را پیش از دیدار برابر ولز برگزار کردند در این تمرین که از ساعت ١١:٣٠ آغاز شد، بازیکنان تیم ملی آخرین برنامه‌های تاکتیکی کارلوس کی‌روش را مرور کردند
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، باعث تعجب بسیاری از فوتبال‌دوستان با ظاهر جدیدش شده است.
عارف آقاسی در دیدار دیروز برابر پیکان با ظاهر جدیدی به میدان رفت.
آندرا استراماچونی، سرمربی اسبق استقلال که این روزها در الغرافه فعالیت می‌کند با ظاهری متفاوت جلوی دوربین ظاهر شده است. این عکسی است که در حساب همسرش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده
پیشکسوت فوتبال ایران مدعی است که نمایش تیم ملی در دو دیدار تدارکاتی در اتریش، برای حضور موفق شاگردان کارلوس کی روش در قطر، امیدوارکننده بوده است.
یحیی گل‌محمدی با مدل موی جدید خود بازیکنانش را شگفت زده کرد.
گل محمدی مو‌های خودش را تراشیده و با سری کچل شده تیپ خاصی برای خودش درست کرده است.
اندام‌های اهدایی انسان برای پیوند‌های نجات دهنده با کمبود مواجه هستند. اندام‌های خوک به عنوان یک جایگزین بالقوه ظاهر شده‌اند تا حدی به این دلیل که خوک‌ها به راحتی پرورش می‌یابند و اندام‌های آنان از نظر اندازه شبیه اندام‌های انسان است.
تصاویر جدید از سباستین هالر، مهاجم بروسیا دورتموند، پس از آغاز درمان سرطان واکنش‌هایی را به همراه داشته است.
نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: درباره ظاهر و پنهان قرارداد ویلموتس صحبت کردم زیرا این موضوع حق مردم است که همه چیز را بدانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ