کاسپر اشمایکل یک سال بعد از پیوستن به نیس ممکن است این تیم را ترک کند. او متهم شده که در تیم شکاف ایجاد کرده.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عدم حضور امباپه در تور تابستانی پی‌اس‌جی به دودستگی در اردوی این تیم منجر شده و سفر پاریسی‌ها به ژاپن را با معضل مواجه کرده است.
شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت نیمار، ستاره برزیلی، به بارسلونا بار دیگر مطرح شده است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به انتقاد از سیاست‌های حاجیلو مدیر جدید آکادمی استقلال پرداخته است.
هواداران استقلال به دلیل اتفاقاتی که در چند روز گذشته برای این تیم به وجودآمده جهت موضع گیری علیه مدیریت باشگاه در یک شرایط دوگانه قرار گرفتند.
منابع آمریکایی از وجود اختلاف نظر میان آمریکا و اروپا بر سر برنامه هسته‌ای ایران خبر می‌دهند.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه شرایط استقلال با سرمربی پرتغالی اش خوب نیست، گفت: اشتباهات ساپینتو باعث شد استقلال مقابل تراکتور شکست خورده و به حاشیه برود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر دودستگی و چنددستگی در کشور اتفاق بیفتد، جز فروپاشی و تجزیه کشور نتیجه دیگری حاصل نمی شود بنابراین همه هوشیار باشند تا از رویکرد های تفرقه انگیز پرهیز کنند.
به نظر می‌رسد که دودستگی شدیدی بین بازیکنان آلمان علیه هانسی فلیک، سرمربی این تیم، به وجود آمده است.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد که دودستگی شدید در داخل رژیم موقت اسرائیل و پیروزی راست افراطی به شکل ضعیف نوید دهنده زوال سریع این رژیم است.
مدیر تیم ملی فوتبال ایران شایعه اختلاف بین بازیکنان در اردوی اتریش را تکذیب کرد.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: با دو بازی خوب مقابل اروگوئه و سنگال نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن در جام جهانی داریم.
علیرضا بیرانوند می‌گوید وظیفه بازیکنان تیم ملی خوشحال کردن مردم با پیروزی در مسابقات فوتبال است.
انسیه خزعلی گفت: دو دستگی نداریم، خون شهدای ما برای دفاع از ناموس و امنیت ملی ریخته شد. همه فرزند ما هستند و مهسا امینی‌ها پاره تن نظام هستند. آب گل‌آلودی که توسط رسانه‌ها و بدخواهان امنیت ملی ایجاد شده موجب پرپر شدن جوانان در فضای مه‌آلود رسانه‌ها می‌شود و آنان که آرامش و امنیت ما را بر نمی‌تابند با سلاح رسانه و اپوزیسون در قالب سلبریتی و خبرگزاری مردم را نشانه رفته‌اند.
مکس آلگری روز جمعه تا آستانه اخراج پیش رفته، اما آندره‌آ آنیلی مانع رخ دادن این اتفاق شده است.
محمد نصرتی می‌گوید با وجود اینکه انتقادات زیادی به تصمیم فدراسیون فوتبال وارد است اما در این دوره زمانی فقط باید از تیم ملی حمایت کرد.
از سفر سرمربی تیم ملی به ترکیه مشخص بود که در اختیار داشتن بازیکنان باکیفیت برای او مهم تر از جنگ های درون گروهی است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: درهای تیم ملی به روی همه باز است و قطعا آنها می‌توانند فضا و اتمسفر جدیدی به تیم ملی بیاورند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: درهای تیم ملی به روی همه باز است و قطعا آنها می‌توانند فضا و اتمسفر جدیدی به تیم ملی بیاورند.
بازیکن ملی پوش تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیمش می توانسته با برتری بیش از دو گل مقابل استقلال پیروز شود.
بازیکن ملی پوش تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیمش می توانسته با برتری بیش از دو گل مقابل استقلال پیروز شود.
تبریز- معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد دودستگی و تفرقه در جامعه است، گفت: دشمنان مردم و نظام امروز تلاش می‌کنند تا وحدت این کشور را از بین ببرند.
علی قلی‌زاده می‌گوید حواشی پیرامون تیم ملی و استوری‌هایی که ملی‌پوشان منتشر می‌کنند خدشه‌ای به همدلی بازیکنان وارد نمی‌کند.
علی قلی‌زاده می‌گوید حواشی پیرامون تیم ملی و استوری هایی که ملی‌پوشان منتشر می‌کنند خدشه ای به همدلی بازیکنان وارد نمی‌کند.
دبيركل فدراسيون فوتبال می‌گوید تفرقه و دو دستگی در تیم ملی خط قرمز است و آن را تحمل نخواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ