توسط فردریش ویلر، بلافاصله پس از نخستین سنتز جیوه تیوسیانات، کشف شد. برای مدتی یک محصول آتش‌بازی به نام Pharaoschlangen در آلمان برای عموم در دسترس بود، اما پس از کشف خواص سمی آن به واسطه مرگ چند کودک ممنوع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در زمان برگزاری یک مسابقه کریکت در سریلانکا مار سرگردان با ورود به زمین دقایقی این بازی را مختل کرد.
گرفتن یک مار پیتون 5.79 متری در فلوریدا آمریکا رکورد زد.
این کبری بی‌باک از اژدهای کومودوای که ۱۰۰ برابر خودش است عقب‌نشینی نمی‌کند.
این مار ۱۰ سانتی متری به دلیل اندازه بسیار کوچکش، به راحتی از درزها و شکاف‌های ریزی که برای بسیاری از حیوانات قابل دسترس نیست، نفوذ می کند.
پارسینه نوشت: در این ویدئو مشاهده کردید که چگونه یک هزارپای غول پیکر در مبارزه با مار پیروز شده و در نهایت او را می خورد.
صحنه رعب آور خروج مار خطرناک از پنکه سقفی یک خانه را در این ویدئو ببینید.
آهوی که توسط یک مار شکار شده بود با تلاش‌های مردم نجات یافت./منابع اینترنتی
دوسگ برای محافظت از یک کودک با یک مار درگیر می‌شوند را در این ویدیو مشاهده کنید.
ویدئویی که دراز کشیدن یک پسربچه روی مار پیتون غول پیکر را به تصویر می کشد به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. در این ویدئو این پسربچه در حالی که روی مار لم داده، مشغول بازی با تلفن همراهش دیده می شود.
معرکه‌گیری برای نمایش مار پدیده‌ای که سالها از سطح شهر حذف شده بود؛ امروز در میدان صنعت رویت شد.
در میان بومیان صحرای آفریقا افرادی پا خود را طعمه می‌کنند تا مار‌های پیتون را شکار کنند که فیلم این شکار در ادامه قابل مشاهده است.
گرچه مار‌های پیتون سمی نیستند، اما قدرت شگفت انگیز آرواره‌های این خزنده این امکان را به او می‌دهد تا جانداران بزرگ‌تر از خودش را یک جا ببلعد. درست مثل این ویدئو که نشان می‌دهد چگونه مار پیتون کفتار و گراز را خفه می‌کند و می‌بلعد.
خدنگ‌ها به دلیل پیوندهای اجتماعی قوی و رفتار مشارکتی خود که اغلب شامل دفاع از اعضای خانواده می شود، شناخته می شوند. آنها در گروه‌هایی به نام «پاک» یا «موب» زندگی می‌کنند که شامل نر و ماده است و برای محافظت از قلمرو خود، جستجوی علوفه و مراقبت از بچه‌هایشان با هم کار می‌کنند.
عکس‌هایی از یک مار سه چشم که در یکی از بزرگراه‌های شمال استرالیا کشور کشف شده است منتشر شده است. سازمان پارک‌ها و حیات وحش استرالیا از این مار به عنوان گونه‌ای خاص اسم برده است. این مار عجیب که به «مانتی پایتون» شهره شده، چند هفته پس از کشف جان خود را از دست داد. کارشناسان اعلام کرده اند که سومین چشم مار یاد شده که بر روی سر وی قرار داشت حاصل یک جهش ژنتیکی طبیعی بوده است.
صحنه ای زیبا از آب دادن به مار کبری تشنه در ادامه قابل مشاهده است. البته این کارمهارت میخواهد و هیچ وقت بادیدن مار این کار را انجام ندهید.
یک مار ۴.۵ متری عرض یک جاده در فلوریدا آمریکا را بست.
در این ویدئوی ۴ دقیقه‌ای مشاهده می‌شود یک مار شاه کبرا با مار پیتون در یک برکه آب با هم درگیر می‌شوند.
در اقیانوس جانواران و گیاهان شگفت انگیزی زندگی میکنند و تنوع موجود در آن بیشتر از تنوع خشکی است. در این ویدئو یکی از زیباترین جانداران اقیانوس را با حرکاتی موزون می بینید.
مار درختی ابتدا چند ضربه به آفتاب پرست می زند و به نظر می رسد که زهرش را وارد بدن حیوان نگون بخت می کند. آفتاب پرست هم البته تسلیم محض نیست و به مبارزه با شکارچی خود بر می خیزد.
پرنده که به دنبال شکار به سمت کوه پرواز کرده بود به دام مار عنکبوتی که استتار کرده بود،افتاد.
مار سمی حریف روباه صحرا نمی شود و در نهایت روباه کوچک او را میخورد.
شوخی عجیب غریب چند جوان با انتشار ویدیویی جنجالی از بلعیدن یک انسان توسط یک مار غول‌پیکر را ببینید. این ویدیو توسط جلوه‌های ویژه ساخته شده و حسابی در شبکه‌های مجازی جنجال به پا کرده است.
چند نفر از یک لحظه غفلت مار غول پیکر استفاده کرده و او را صید کردند.
در این ویدیو می‌بینیم که یک مار گرسنه از درخت بالا می‌رود و جوجه پرندگان کمیاب را از لانه شان می‌دزد. اما خبری از پرنده ماده نیست تا از دزدیده شدن جوجه اش جلوگیری کند. در نهایت نیز مار بی رحم، جوجه‌ها را می‌بلعد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ