نمایشگاه «مراقبت از مجموعه‌های موزه‌ای» تلفیقی از محتوای تصویری، نوشتاری، اشیا تاریخی و مردم‌شناسی و ابزار و وسایل آزمایشگاهی و دستگاهی  برپا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسکو با برگزاری نمایشگاهی بین‌المللی، تجهیزات نظامی توقیف شده غربی توسط روسیه از طرف اوکراینی را به نمایش گذاشت.
در این گزارش نگاهی به نسل جدید فناوری ربات در نمایشگاه رباتیک سوئیس ررا می بینید.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان ایجاد می شود، گفت: دستگاه های اجرایی خدمات خود را در این هفته به مردم اطلاع رسانی کنند.
بیش از 400 شرکت فناوری گرد هم آمدند تا محصولات خود را در کنفرانس جهانی هوش مصنوعی در شانگهای به نمایش بگذارند.
گردان‌های قسام با برگزاری نمایشگاهی برخی از تسلیحات نظامی خود و سلاح‌هایی به غنیمت گرفته شده از رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت.
در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ تاکنون ۴۷۰ تا ۴۸۰ شرکت، فضایی به میزان ۲۳ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده‌اند.
سی امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از روز جمعه ۲۶ خرداد ماه در شهر تهران کار خود را با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ کشور آغاز شد.
سی امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از روز جمعه ۲۶ خرداد ماه در شهر تهران کار خود را با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ کشور آغاز شد.
نخستین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا در راستای اجرای برنامه ملی آبادیران از ۲۳ خردادماه به مدت سه روز برگزار می شود.
تیم‌ملی با کادرفنی ۱۰ نفره خود آماده حضور در تورنمنت کافا می‌شود.
مشهد ـ معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی مشترک هنرمندان افغانستانی و ایرانی در مشهد خبر داد.
سلسله رویداد نمایش گزیده دستبافته‌های اصیل ایرانی در محل موزه فرش در تهران برگزار خواهد شد.
مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ـ بافق در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس ۲۰۲۳) حضور یافت.
رویداد بومی سازی محصولات شبکه ملی اطلاعات به مدت یک روز در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
نمایشگاه مراقبت از مجموعه‌های موزه‌ای با حضور قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح شد.
معاون آموزش ومشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت:نمایشگاه کتاب باید پیوست محیط‌زیستی داشته باشد.
وزیر نفت گفت: بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فراتر از یک رویداد نمایشگاهی است زیرا زمینه تعاملات صنعت نفت را فراهم کرده است.
سرپرست وزارت صمت گفت: برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ نشان داد که اگر همت و هماهنگی خوبی بین دولت و فعالان اقتصادی وجود داشته باشد می توانیم در این شرایط تحریم ها را خنثی کنیم.
سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان، گفت: نمایشگاه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صنایع‌دستی و گردشگری پرور، «یک عصر یک فرهنگ» در سمنان دایر شد.
اصفهان- نمایشگاه ملی حمل و نقل دانش بنیان صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه صنعتی اصفهان گشایش یافت‌.
به زودی نمایشگاه موزه‌ای ایران و چین در شهر شی آن توسط موزه ملی ایران برگزار می‌شود.
جدیدترین مدل‌ها و خودروهای مفهومی در شانگ‌های رونمایی می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ