شیراز-رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه رأی پرونده حادثه تروریستی شاهچراغ در دیوان عالی کشور صادر شده است، از اطلاع‌رسانی احکام صادره در زمان مقرر خود خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بندرعباس - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: باتوجه به اعتراض اولیای دم و برخی متهمان، پرونده هواپیمای اوکراینی برای رسیدگی و صدور رأی قطعی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
بندرعباس - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: باتوجه به اعتراض اولیای دم و برخی متهمان، پرونده هواپیمای اوکراینی برای رسیدگی و صدور رأی قطعی به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
مطابق رأی دیوان عالی کشور در مورد حکم صادره از شعبه هم عرض با موضوع محکومیت اکبر طبری بابت هفت مورد ارتشاء به ۱۲ سال و نیم حبس و ۷۴ ضربه شلاق، ایراد و اشکالی وارد نیست و این حکم مورد تأیید و ابرام قرار گرفت. همچنین دادنامه صادره در خصوص بزه پولشویی با اصلاح مقدار و عوائد مشمول جریمه، مستندا به بند الف ماده ۴۶۹ قانون آئین دادرسی کیفری نیز ابرام شد.
رأی نهایی دیوان عالی کشور، نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم عرض اعلام شد.
رأی نهایی دیوان عالی کشور، نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم عرض اعلام شد.
رئیس دیوان عالی کشور در ارتباط با پرونده طبری گفت: رأی تکمیلی به زودی صادر خواهد شد؛ دیوان عالی کشور و مجموعه قوه قضائیه در خصوص بحث فساد حساس است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم در ارتباط با پرونده طبری گفت: رأی تکمیلی به زودی صادر خواهد شد؛ دیوان عالی کشور و مجموعه قوه قضائیه در خصوص بحث فساد حساس است.
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده عامل زیرگرفتن یک روحانی در خیابان مرزداران تهران خبر داد و گفت که شاکی پرونده در جلسه دادگاه گذشت کرد.
باشگاه سانتاکلارای پرتغال با اعتراض به رأی صادر شده از سوی فیفا، از باشگاه استقلال به دادگاه ورزشی CAS شکایت کرد.
دادگاه عالی آمریکا امروز رأی خود درباره بانک ترکیه‌ای در پرونده تحریم ایران را صادر کرد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تهران با اشاره به جزییات جدید از رأی پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: خطاهای متعددی در فرایند سقوط هواپیما اوکراینی وجود داشته است.
در وقایع مشابه هیچ دولتی مسئولیت حوادث را نپذیرفته. آمریکا به فرمانده ناو وینسنس که هواپیمای ایران را زد مدال داد.
رأی پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود سه سال بررسی‌های همه‌جانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه صادر شد.
رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در پاسخ به سوال پیرامون آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: رأی صادر شده و با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی هستیم، رأی این پرونده زودتر از پایان فروردین اعلام و ابلاغ خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور رأی بدوی پرونده فرار مالیاتی ۹ هزار میلیارد تومانی خبر داد.
در پرونده فسخ قرارداد عزیزبک آمانوف با باشگاه استقلال، فیفا به سود بازیکن ازبکستانی رأی داده است.
تا زمانی که دادگاه CAS رأی پرونده استراماچونی را اعلام نکند، استقلال مشکلی برای جذب بازیکن خارجی نخواهد داشت.
پرسپولیسی‌ها در هفته‌های گذشته درگیر پرونده شکایت باشگاه ذوب‌آهن از سینا اسدبیگی شده بودند که ظاهراً جلسات رسیدگی کمیته وضعیت به این پرونده به اتمام رسیده است و حالا طرفین در انتظار صدور رأی نهایی هستند.
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از تایید رأی پرونده متروپل آبادان در دادگاه تجدید نظر خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان محکومیت مجموعاً ۱۸ نفر در پرونده شهرداری اشتهارد یادآور شد: کارمندان شهرداری یعنی کارپرداز، مسئول فضای سبز و مسئول جایگاه سوخت نیز بابت اختلاس، ارتشا و تصرف غیرقانونی در اموال شهرداری و ۱۳ نفر از پیمانکاران شهرداری نیز به اتهام پرداخت رشوه به حبس و جزای نقدی محکوم شدند.
با اعلام دادگاه CAS، باشگاه استقلال به پرداخت یک میلیون و 400 هزار دلار به استراماچونی محکوم شد.
رأی پرونده شکایت لئاندرو پادوانی بازیکن برزیلی و سابق استقلال از این باشگاه به شکل عجیبی و برای یک بار دیگر به تعویق افتاد.
قیمت در بازار خودرو اندکی تغییر کرده است و قیمت خودروهای پر متقاضی اندکی در مقایسه با روز گذشته افزایش یافتند. همچنین روز گذشته خبر مهمی درباره واردات خودرو منتشر شد که می تواند بر روی بازار خودرو تاثیرگذار باشد.
معاون اول قوه قضائیه گفت: امیدوارم تا چند ماه آینده رای پرونده کیفری عاملان شهادت سردار سلیمانی صادر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ