در حالی که قرار است از شامگاه امشب آتش‌بس موقت ۷ روزه میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع سودان برقرار شود، درگیری‌ها ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهدان عینی در سودان از تداوم بمباران مواضع نیروهای حمیدتی از سوی نیروهای ارتش سودان خبر دادند.
ترکیه امروز هم حمله هوایی به شمال عراق انجام داد و مواضع پ ک ک را هدف قرار داد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که این کشور تنش را با تنش، بمباران را با بمباران و اشغالگری را با مقاومت پاسخ می‌دهد، اما در برابر صلح نیز پایبند به صلح خواهد بود.
ترکیه امروز هم حمله هوایی به شمال عراق انجام داد و مواضع پ ک ک را هدف قرار داد.
در صدمین روز از درگیری میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان، ارتش توانسته یک پهپاد نیروهای پشتیبانی سریع را سرنگون و مواضع این نیروها را بمباران کند.
جنگنده های ارتش سودان به شدت مواضع نیروهای پشتیبانی سریع را در خارطوم بمباران کردند.
ترکیه امروز مجددا استان دهوک در شمال عراق را هدف قرار داد.
رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در شمال و غرب نوار غزه خبر دادند.
درگیری در سودان در حالی ادامه دارد که شاهدان عینی از بمباران مواضع نیروهای پشتیبانی سریع از سوی جنگنده های ارتش این کشور خبر می دهند.
درگیری میان نیروهای ارتش و پشتیبانی سریع امروز هم ادامه یافت و طی آن جنگنده های ارتش مواضع نیروهای حمیدتی را بمباران کردند.
درگیری‌ها در سودان همچنان ادامه دارد و با تداوم بمباران مواضع نیروهای پشتیبانی سریع سودان از سوی جنگنده‌های ارتش این کشور، نیروهای پشتیبانی سریع از هدف قراردادن دو جنگنده ارتش خبر داده‌اند.
ترکیه امروز هم حمله هوایی به شمال عراق انجام داد و مواضع پ ک ک را هدف قرار داد.
خبرگزاری اسپوتنیک در خبری فوری از بمباران منطقه «قرص النقل» مجاور بلندی‌های اشغالی جولان در استان قنیطره سوریه توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.
وزیر امور خارجه عراق به موضع گیری درباره حمله به فرودگاه سلیمانیه پرداخت و گفت: بمباران فرودگاه سلیمانیه از نظر عراق پذیرفتنی نیست.
نماینده روسیه در موضع گیری خود رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی را به رویکرد سیاسی درباره خطرات بمباران نیروگاه هسته ای اوکراین متهم کرد.
جنگنده های ارتش ترکیه در بامداد یکشنبه مواضع مختلفی از اهداف نیروهای نیروهای کردسوری و ارتش سوریه را هدف قرار دادند.
تحلیلگر سیاست عمومی آمریکا باردیگر، مقابل روایت غرب از جنگ روسیه و اوکراین موضع گرفت و گفت که کی‌یف باید از بمباران نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا دست بردارد.
وزیر دفاع ترکیه گفت که نیروی هوایی ترکیه منطقه اسوس در ۱۴۰ کیلومتری مرز عراق و ترکیه را بمباران کرده‌اند.
جنگنده‌های ارتش عراق در ساعاتی از شامگاه شنبه مقر تروریست های داعشی را زیر بمباران سنگین قرار دادند.
هواپیماهای مشترک سوری و روسیه مواضع جبهه النصره در سوریه را هدف قرار دادند.
واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز شنبه اعلام کرد که جنگنده های نیروی هوایی این کشور مخفیگاههای داعش در رشته کوه حمرین در استان صلاح الدین را هدف حمله قرار دادند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ