فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تسلیت شهادت مرزبانان حادثه سراوان به فرمانده فراجا نوشت: انتقام خون‌های پاک شهدای مظلوم حادثه اخیر را از آمران و عاملان جنایت گرفته خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هر یک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
حمله پهپادی شامگاه امروز صهیونیست‌ها به جنین که با هدف انتقام از عملیات غرورآفرین مقاومتی «عیلی» و ترور جوانان مقاومت صورت گرفت، با واکنش و محکومیت مقامات و گروه‌های فلسطینی روبه‌رو شد.
شهداب یزد پس از یک سال دوباره به تیم سانتوری سانبردز ژاپن رسید.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
رئیس حماس در خارج در مراسم یادبود شهید خضر عدنان در دوحه تصریح کرد که غزه به اسم اتاق عملیات مشترک مقاومت انتقام خون این شهید را گرفت.
لحظه‌ی تلخ ایست قلبی امیرحسین شیرچی ۲۳ ساله، بازیکن شهدای بابلسر مقابل تیم نفت و گاز گچساران که حین انتقال به بیمارستان درگذشت.
امیر شرافت مدیر عامل باشگاه شهداب یزد بابت عدم همکاری تیم ملی با باشگاه شهداب یزد از بهروز عطایی انتقاد کرد.
انتقاد یکی از خانواده‌های شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی به روند بررسی این پرونده در دادگاه را مشاهده می کنید.
شهید سرگرد «رحمان پوردهقان» مامور کلانتری شماره ۱۷ خرم آباد، ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۰ حین ماموریت در شهر خرم‌آباد، مورد اصابت گلوله جنگی اشرار مسلح قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان شهدای عشایر به مقام والای شهادت نائل آمد.
پیکر اسماعیل احمدی پس از تشییع در گلزار شهدای کرمان به تهران منتقل شد
سرلشکر سلامی گفت: جایی را که برای آن خون می‌دهیم مثل وطن خودمان حس می‌کنیم؛ شهدای ما داوطلبانه و مشتاقانه پای به میدان‌های دفاع از حرم کنار رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه گذاردند؛ هرچند جغرافیایی ظاهری ایران و سوریه متصل نیستند، اما بین جغرافیای قلب‌های دو ملت به‌هم‌پیوستگی وجود دارد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی در همه جای دنیا باید مقتدرانه به وظیفه خود عمل کند و خواسته مردم آن است که باید انتقام خون شهدا گرفته شود.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی به شهادت رسیدن دو تن از نیروهای خود در جنین با صدور بیانیه ای تاکید کرد: انتقام خون شهدای خود را از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت.
خطیب نماز جمعه تهران در واکنش به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، گفت: انتقام این خون‌های پاک علاوه بر عاملان مباشر، از جانیانی که مسبب اصلی این حوادث هستند یعنی استکبار جهانی گرفته می‌شود.
حاج علی اکبری گفت: ما همه خون‌ها و گرفتاری‌هایی که برای ایران پیش امده همه را گردن شیطان بزرگ امریکا و صهیونیست‌ها می‌دانیم. شیطانک‌ها را هم بی نصیب نخواهیم گذاشت و همواره منتطر انتقام ما باشند.
خطیب نماز جمعه تهران در واکنش به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، گفت: به لطف الهی از جانیانی که مسبب این جنایت هستند یعنی از استکبار جهانی انتقام گرفته خواهد شد.
حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه‌قضاییه گفت: شهادت نیروهای حافظ امنیت که به دست آشوبگران، اغتشاشگران، تروریست‌ها، تجزیه طلب‌ها و عوامل بیگانه به شهادت رسیدند را به خانواده آن‌ها تبریک عرض می‌کنم.
سازمان اطلاعات سپاه در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت پاسداران و بسیجیان حریم امنیت، سردار رشید اسلام سید حمیدرضا هاشمی و هم‌رزمانش تأکید کرده است: فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک شهدای مظلوم زاهدان را از دشمنان ملت خواهند گرفت و به فضل الهی بساط حرکات کور و ددمنشانه دشمنان را برمی‌چینند.
سازمان اطلاعات سپاه در پیامی تاکید کرد: فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک شهدای مظلوم زاهدان را از دشمنان ملت خواهند گرفت.
سرلشکر سلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت مظلومانه پاسداران و بسیجیان حریم امنیت به ویژه شهید سید حمیدرضا هاشمی، تاکید کرد: انتقام از خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند را در دستور کار خود می‌دانیم.
سرلشکر سلامی تاکید کرده است: این شهیدان عالیقدر بویژه سردار شجاع و پاکباخته شهید هاشمی عمر با برکت خود را وقف خدمت صادقانه و عاشقانه به ملت و مملکت اسلامی به ویژه استان کهن سیستان و بلوچستان و صیانت از امنیت و آرامش مردمان این منطقه نمودند، که شعاع درخشش، شکوه و عظمت آن برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده استان و بلکه ایران عزیز خواهد بود.
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: انتقام خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند را در دستور کار خود می‌دانیم.
مسئول نظامی گردان های شهدای الاقصی اعلام کرد که در پی شهادت فرمانده این گردانها، یک عملیات انتقام جویانه انجام می دهد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ