مینی‌چیلر گردشی به عنوان نسل جدیدی از دستگاه‌های خنک‌کننده توسط محققان دانشکدگان فنی دانشگاه تهران طراحی و تولید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: نظام تعلیم و تربیت، متشکل از اجزا و ارکانی است که باهم در تعادل و تعامل هستند و به همین خاطر طراحی و معماری بهینه مناسبات درونی اجزای سیستم اهمیت دارد.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با تأکید بر اینکه در دوره قبلی برای پشتوانه‌سازی زحمت کشیده شد اما اندک بود گفت: با نقد مغرضانه عملکرد وزنه‌برداران جوانان و نوجوانان ایران را کمرنگ می‌کنند.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که کشتی گیران نوجوان نسل آینده این رشته را تشکیل خواهند داد گفت: اگر کشتی‌گیری می‌خواهد موفق باشد باید اصول حرفه ای تمرین و خوب زندگی کردن را رعایت کند.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: قبل از میدان مختار، توسعه میادین شوریجه و سراجه اجرایی شد و توسعه مخازن قزل‌تپه در شمال و بانکول در غرب کشور نیز در دستور کار قرار گرفت.
مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: تیم جوانی داریم که با وجود کم تجربکی، انگیزه بالایی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا دارد.
در راستای ارتقاء کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا،‌ این گروه خودروساز و شرکت تولیدکننده قوای محرکه DAE چین،‌ با هدف تولید خانواده نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور،‌ ‌قرارداد همکاری امضاء‌ کردند.
مربی تیم دختران دوومیدانی ایران گفت: اگر روی نسل جدید دوومیدانی سرمایه گذاری شود می‌توانند آینده دوومیدانی ایران را تضمین کنند.
تفاوت داروی جدید با دارو‌های موجود این است که به جای یک گیرنده، چند گیرنده را فعال می‌کند و گویا کلید عبور از حالت تهوع و استفراغ است.
محمد ربیعی در چهارمین فصل حضور خود در مس رفسنجان به رتبه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرده است.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی نمایش خوبی در برابر قطر داشت و با یک گل پیروز شد.
خبرگزاری رویترز در گزارشی اختصاصی از پیشرفت نظامی اسرائیل در تولید نسل جدید و پیشرو پهپاد‌هایی خبر داده که قادر به حمل بمب و مهمات به وزن یک تن خواهند بود؛ بمب‌هایی که با استفاده از جاذبه زمین و بدون صدا و دود عمل می‌کنند و به همین علت غیرقابل ردگیری‌اند و ممکن است تا لحظه اصابت هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشود.
در پی دست یابی شرکت ساپکو به فناوری تولید پیشرانه ‌جدید خودرو، موسوم به EFP، تولید انبوه این پیشرانه قدرتمند داخلی وجایگزینی آن با مدل قبلی EF۷، با سطح خودکفایی ۸۵ درصدی در دستور‌ کار قرار گرفت.
یکی از افشاگران با انتشار تصاویری از گلکسی اس ۲۳، از تغییرات طراحی گلکسی S۲۳ سامسونگ پرده برداشته و آن را با طراحی نسل قبلی مقایسه کرده است.
رقابتهای هفته دوم سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور در حالی به پایان رسید که ثمره بزرگ آن درخشش جوانان و اعلام زنگ خطر برای ملی پوشان عنوان دار کاراته ایران بود.
نیروی هوایی آمریکا برای نخستین بار در ۳۰ سال اخیر، از نسل جدید بمب‌افکن‌های راهبردی نامرئی خود رونمایی کرد.
معصومه ابتکار نوشت: حالا دیگر کسی نمانده که در این وانفسا سخنش مقابل موج‌های مهیب تبلیغات منفی خارجی و داخلی، سدی ایجاد کند. در پس نفرت‌پراکنی‌های سازمانی، دیگر گوش شنوایی نمانده تا اتفاقات خوب در کنار مشکلات ۴۳ سال گذشته را بشنود. حالا دیگر نه دولت‌ها، بلکه کل حاکمیت را ناکارآمد می‌دانند.
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: کسانی که در دایره قدرت قرار ندارند یعنی رقیب حاکمیت هستند، نمی‌توانند پیشنهاد گفت وگو را مطرح کنند بلکه این حاکمیت است که باید درخواست گفت وگو را بیان کند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:باید ماهیت نسل جدید را بفهمیم، متأسفانه در دوران کرونا ۲۸ ماه آموزش و پرورش حضوری را تعطیل کردیم و برای آموزش مجازی، فرزندانمان را در اینترنت رها کردیم.
محمدحسین اسلامی توانست در وقت های اضافه نیمه اول گل چهارم تیمش را به ثمر رسانده و مزد تلاش‌هایش را بگیرد.
جود بلینگهام ستاره 19 ساله و درخشان دورتموند، علاوه بر مشتریان انگلیسی حالا رئال مادرید را هم در لیست متقاضیان خود می بیند.
مهدی رجب‌زاده در دومین فصل سرمربیگری، ماموریت بازگرداندن یک تیم ریشه‌‎دار به سطح اول لیگ برتر را پیش روی خود می‌بیند.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید نسل جدید مکمل دام، طیور و ابزیان شدند که باعث جذب بهتر عناصر معدنی، کاهش تلفات و افزایش راندمان تولید می شود.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس فرمودند: ما باید کاری کنیم که نسل جدید مسائل دفاع مقدس را بشناسند. این توقعی است که بنده از خودم و دیگران دارم.
اضافه شدن موشک کروز به نیروی زمینی ارتش، یک تاکتیک مهم است که مشخصا نزاجا را از یک نیرو با توان اثرگذاری در خطوط درگیری و نیروهای دشمن در نزدیکی خود، به به نیرویی با توان اثرگذاری در عمق بدل می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ