اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همایش ملی آموزش مدیران و کارشناسان حقوقی دستگاه های اجرایی
همایش«پیشرفت ایران قوی با خبرنگاران امیدآفرین»
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از ۱۴ تا ۱۷ مرداد ماه میزبان مجموعه نشست‌هایی با موضوع نهضت مشروطه است.
همایش سالروز تاسیس سازمان انتقال خون
همایش تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سپاه تهران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سپاه تهران برگزار شد.
مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برگزاری همایش بین المللی مقابله با توفان‌های گردوغبار؛ دستاورد مهم دولت مردمی در دیپلماسی محیط زیستی است.
همایش سراسری قوه قضاییه با حضور سران قوا آغاز شد.
ظرفیت‌های خالی زیادی در بازار هند وجود دارد که در «همایش معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های حضور در بازار هندوستان» به این موضوع پرداخته می‌شود.
مدیرعامل بانک تجارت در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران لوح تقدیر برترین بانک را دریافت کرد.
مدیرعامل بانک تجارت در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران لوح تقدیر برترین بانک را دریافت کرد.
شاتل ‏‌موبایل با معرفی سیم‌‏کارت هوشمند و راهکارهای متنوع سازمانی خود در نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته حضور می‌‏یابد.
ب ام و اخیرا از یک خودروی مفهومی جدید در همایش Concorso d'Eleganza Villa d'Este رونمایی کرد. این خودروی مفهومی، کانسپت تورینگ کوپه نام دارد
همایش معرفی سند پنج‌ساله هفتم توسعه کشور با حضور نخبگان و استادان برجسته سراسر کشور و مسئولان نظام برگزار می‌شود.
قابلیت‌ها و دستاوردهای بانکداری الکترونیک بانک گردشگری از جمله اینترنت بانک، موبایل بانک و خدمات TOBANK در غرفه بانک گردشگری در نمایشگاهی که در حاشیه نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت دایر شده است، به متقاضیان معرفی می شود.
"بانک ایران زمین" به همراه هلدینگ و شرکت‌های زیر مجموعه در حوزه فناوری اطلاعات و پرداخت، آخرین محصولات و سرویس‌های خود را در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت معرفی می‌کند.
شرکت ملی صنایع مس ایران در همایش معرفی 100 شرکت برتر کشور در ردیف 5 شرکت برتر قرار گرفت و برپایه شاخص‌های تعریف شده با دریافت لوح تقدیر و تندیس همایش به‌ عنوان سومین شرکت برتر از نظر سودآوری معرفی شد.
بیمه سینا با حضور در دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و ...در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور IFEEX۲۰۲۳ گامی در حمایت از این صنایع برداشت.
به منظور آشنایی بیشتر کارکنان از آخرین تحولات بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین و معرفی سرویس های جدید در این حوزه، همایش بانکداری دیجیتال با حضور مدیران ارشد بانک در تبریز برگزار شد.
کی روش که حساسیت زیادی روی انتخاب بازیکنان برای حضور در جام جهانی دارد، آخرین بررسی هایش را تا فردا انجام خواهد داد تا تصمیم نهایی برای معرفی ۲۶ بازیکن اعزامی را بگیرد.
همایش معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی ایران با حضور فعالان بخش خصوصی توسط سرکنسولگری ایران در کراچی پاکستان در کراچی برگزار شد.
یک مقام مسئول از برگزاری همایش و نمایشگاه معرفی فرصت های اقتصادی ایران به اعضای سازمان های اقتصادی اوراسیا و پیمان شانگهای در پاییز امسال خبر داد.
علی قربانی می‌گوید علاقه زیادی داشته تا در ترکیب فولاد زیر نظر جواد نکونام کار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ