بعد از عملکرد نامطلوب سعید الهویی به عنوان سرمربی تیم گل گهر سیرجان، مدیران این باشگاه کار خود را برای انتخاب سرمربی فصل آینده آغاز کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم‌مقام باشگاه پیکان اعلام کرد که قصد سرمربیگری در این تیم ندارد و به زودی سرمربی جدید مشخص خواهد شد.
یک گزینه دیگر به جمع گزینه‌های سرمربیگری تیم خودروساز پایتخت اضافه شد.
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ۴ سرمربی اسپانیایی و ایتالیایی در لیست استقلال حضور دارند که پیگیری توتال منجر به این شد نام دو نفر از آن‌ها مشخص شود.
مدیران باشگاه استقلال با گزینه‌های جدیدی برای سپردن سرمربیگری این تیم مواجه هستند؛ آنها با بررسی جوانب باید تصمیم بگیرند.
باشگاه استقلال به ساعات حساس انتخاب سرمربی جدید خود نزدیک می‌شود و از میان گزینه‌های ایرانی موجود، یک نفر به عنوان جانشین ساپینتو معرفی خواهد شد.
این ۳ مربی گزینه‌های جانشینی ساپینتو هستند
با استعفای هروه رنار از سرمربیگری تیم ملی فوتبال عربستان، نام چهار مربی از جمله زیدان و مانچینی برای نیمکت این تیم مطرح شده است.
حذف فرهاد مجیدی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
نامه انصراف قلعه‌نویی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر که یکی از گزینه‌های ایرانی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران بود، به درخواست فدراسیون فوتبال برای ارائه برنامه‌هایش پاسخ منفی داد.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران انصراف داد.
در حالی که گزینه‌های مختلفی از جمله هکتور کوپر و پاکو خمس برای سرمربیگری تیم ملی مطرح شده‌اند اما، برنامه رئیس فدراسیون نسبت به شایعات متفاوت است.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: برای انتخاب گزینه‌های داخلی، باشگاه‌هایشان باید رضایت بدهند؛ همچنین علاوه بر گزینه‌های داخلی، گزینه‌های خارجی هم برای سرمربیگری تیم ملی مطرح است.
فدراسیون فوتبال اسامی برخی مربیان را به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی مطرح کرد اما به نظر می رسد کارلوس کی‌روش مربی ناکام سه دوره جام‌جهانی و دو دوره جام ملت‌ها شانس بیشتری دارد!
رئیس فدراسیون فوتبال اسامی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد.
مهدی تاج همچنان معتقد است بهترین تصمیم در خصوص نیمکت تیم ملی برای حضور در جام جهانی، حضور کارلوس کی‌روش بوده است.
وضعیت نیمکت تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری مسابقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ نامشخص است. رییس فدراسیون فوتبال در این وضعیت گزینه‌های احتمالی نیمکت تیم ملی را معرفی کرده است.
رییس فدراسیون فوتبال بعد از مدت‌ها درباره وضعیت کارلوس کی‌روش و احتمال قطع یا ادامه همکاری با او واکنش نشان داد.
وبسایت‌های خبری فوتبال ویتنام دراگان اسکوچیچ را به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری این تیم معرفی کردند.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را تغییر بدهد و دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی مدنظر دارد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را تغییر بدهد و دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی مدنظر دارد.
گفته می‌شود مسوولان اصفهانی تلاش تازه‌ای را برای گرفتن مجوز فعالیت علی دایی آغاز کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ