متهم پرونده قاچاق گردو و بادام در قم به پرداخت سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شب تلخ شکست خانگی برابر صنعت نفت، گلزنی مهاجم فولاد جایی برای خوشحالی های آنچنانی و پشتک های نمایشی نداشت.
طبق بررسی‌های صورت گرفته پس از وقوع تصادف و گفتگو با راننده خودرو، دریافتیم علت اصلی منحرف شدن از جاده و در نهایت واژگونی خودرو، سلفی گرفتن راننده بوده که منجر به از دست دادن جان فرزند ۱۶ ساله‌اش شده است.
اهواز - شهرستان ایذه عصر امروز شاهد حادثه تلخ دیگری بود به طوری که آتش‌افروزی رسانه‌های معاند بسترساز مرگ یک نفر، شهادت یک مأمور نیروی انتظامی و مجروح شدن یک سرباز وظیفه شد.
بادمجان‌های قدیمی و خراب ممکن است تلخ شوند. بهتر است برای پخت خورشت بادمجان، بادمجان‌های تازه و جوان را انتخاب کنید.
شاگردان سعید الهویی با وجود ارائه یک بازی مالکانه نتوانستند از هوادار در خانه‌اش بیشتر از یک امتیاز بگیرند.
در یک مسابقه اسب‌دوانی در منطقه مرسی‌ساید انگلیس، حادثه‌ای تلخ رخ داد که خشم و اعتراض حامیان حقوق حیوانات را به همراه داشت.
احمد شاه سه سال پس از خلع شدن از مقام سلطنت در ۳۲ سالگی در یکی از بیمارستان‌های پاریس درگذشت. جنازه او طبق وصیتش به عراق حمل شد و در کربلا نزد مقبره پدرش به خاک سپرده شد. از مقامات دولتی ایران هیچ یک در مراسم تشییع جنازه او شرکت نکردند.
احمد شاه سه سال پس از خلع شدن از مقام سلطنت در ۳۲ سالگی در یکی از بیمارستان‌های پاریس درگذشت. جنازه او طبق وصیتش به عراق حمل شد و در کربلا نزد مقبره پدرش به خاک سپرده شد. از مقامات دولتی ایران هیچ یک در مراسم تشییع جنازه او شرکت نکردند.
رئیس مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس ماجرای تلخ کشته شدن دو تن از اهالی روستای دانیال سلمان شهر را پیگیری کند. البته رئیس قوه قضائیه به این موضوع ورود کرده است.
راننده یک فراری، در لحظه‌ای عدم توانایی در کنترل خودروی خود تصادفی تلخ را رقم زد.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از لحظه اعلام پنالتی به سود استقلال تا تبدیل شدن ضربه یامگا به گل پیروزی بخش آبی‎‌پوشان، رفتار کاملا متفاتی با سایر اعضای تیمش داشت.
ژاوی، سرمربی بارسا، می‌گوید با وجود تلخ بودن حذف از لیگ اروپا اما او و تیمش بعد از حذف شدن از چمپیونزلیگ بیشتر احساس ناراحتی می‌کردند.
متاسفانه علی‌رغم سفیدپوش شدن نقاط مختلف کشور، ۲۰ هزار هکتار از تالاب بین‌المللی گمیشان بر اثر خشکسالی و کمبود بارش به یک نمکزار وسیع تبدیل شده است.
با بدتر شدن حال پله، اقدامات برای برگزاری هر چه بهتر مراسم تشییع جنازه احتمالی او شروع شده است.
علاوه بر عاملان جانی و خیانتکار، پشتیبانان اصلی و بوجود آورندگان داعش نیز در این جنایت شریک هستند. آنها آن‌قدر دروغگو، سیاه‌دل، رسوا و منافق هستند که در حرف، پرچم حقوق بشر را بالا می‌برند اما در عمل، گروههای خطرناک تروریستی را بوجود می آورند.
شکست برابر اینتر و نزدیک شدن به ال‌کلاسیکو، نگرانی ژاوی را باعث شده و او در تمرین دیروز چهار نکته مهم را به بازیکنانش گوشزد کرد.
کوهنوردانی که برای صعود به قله ۸۱۶۳ متری ماناسلو در منطقه هیمالیای نپال آماده می‌شدند، امروز با حادثه تلخی روبرو شدند.
نمایی تلخ از دریاچه ارومیه از فراز ایستگاه فضایی بین المللی که حکایت از خشک شدن این دریاچه زیبا دارد.
بوروسیا دورتموند در مصاف با شالکه در دربی ایالت وستفالیای آلمان موفق شد حریف سنتی‌اش را 1-0 شکست دهد.
با توجه به اینکه اخیرا بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان رسید، بر آن شدیم گذری به سرنوشت تلخ برنامه ششم زیر سایه قانون‌گریزی تدبیری‌ها بزنیم.
دو بازیکن تیم فوتبال نونهالان سرخپوشان راه آهن تهران که به اردوی بابلسر رفته بودند، طعمه امواج دریا شدند.
بعد از پخش شدن ویدئوی درخت‌های خشکیده خیابان ولیعصر (عج) و ورود شورای شهر و شهرداری تهران و سپس دادستانی به این موضوع، حالا شهروندان ویدئو‌های دیگری از خشکاندن درختان در نقاط دیگر تهران و حتی کشور منتشر می‌کنند.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی نظام‌ مهندسی محیط زیست خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ