مدیر کل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر از آموزش تخصصی ۶۷ هزار و ۲۶۹ امدادگر با برگزاری ۲ هزار و ۶۵۴ دوره آموزشی در سال گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: این امکان وجود دارد که برای تربیت نیروی انسانی متخصص، گرنت حمایتی تربیت نیروی انسانی به کریدور اختصاص داده شود.
معاون پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات پژوهشگاه ICT از اجرای یک برنامه ملی فراگیر برای ظرفیت سازی و تربیت نیروی انسانی در حوزه امنیت سایبری خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ما در آموزش و پرورش تربیت معلم برای نقش آفرینی در جامعه را اصلی‌ترین وظیفه خود می‌دانیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هنر انقلاب تربیت امثال حاج قاسم‌ها، حججی ها و شهدا است.
مشهد ـ وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق گفته شهید رجایی اساسی ترین وظیفه ما تربیت اسلامی و اسلامی کردن محیط های آموزشی است.
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور از فدراسیون ووشو تجلیل به عمل آورد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به راهبری فرایند تحول و اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین گفت: کنکور اختصاصی تربیت معلم از سال آینده برگزار می‌شود.
نماینده مردم کرج با بیان اینکه باید در تربیت نیروی خلاق و ماهر تلاش کنیم، گفت: سالانه در کشور حدود ۶۷ هزار مقاله علمی به چاپ می‌رسد، در جواب باید بگویم درصد کمی از مقالات و پایان نامه‌ها به ما در حل مسائل کمک می‌کنند.
اهواز- مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: حرکت در راستای تحقق تربیت قرآنی نیاز فراگیر جامعه امروز اسلامی ایران است.
مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش از برنامه آموزش و پرورش برای تربیت دختران تراز انقلاب در عرصه ملی و بین المللی خبر داد.
مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش از برنامه آموزش و پرورش برای تربیت دختران تراز انقلاب در عرصه ملی و بین المللی خبر داد.
اراک- رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در یک نظام توحیدی هدف اساسی تربیت و هدایت است.
تربت حیدریه ـ فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: تربیت نیروهای جهادی و کارآمد برای نظام اسلامی مهمترین رسالت گروههای جهادی است.
رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: تربیت سرمایه انسانی تراز تمدنی و تولید فکر دو وظیفه اصلی دانشگاه ها در جمهوری اسلامی است.
بر اساسﮔﺰﺍﺭﺵ ﺑﻬﺮﻩﻭﺭﯼ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩﻫﺎﯼ ﮐﺸﻮﺭ ﺩﺭ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﻘﺎﻻﺕ ﻋﻠﻤﯽ ﺑﯿﻦﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎﯼ ﭼﻨﺪ ﺷﺎﺧﺺ ﮐﻤﯽ ﻭ ﮐﯿﻔﯽ، دانشگاه تربیت مدرس در رتبه دوم دانشگاه های جامع کشور قرار دارد.
سمنان- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه احیای «تربیت معلم» از اولویت‌های دولت سیزدهم است، گفت: در کنار این موضوع، احیای بخش پرورشی در مدرسه‌ها را نیز به صورت ویژه دنبال می کنیم.
اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: تربیت نسلی از دانش آموزان توحیدی و اخلاق مدار به عنوان یک اصل اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار گیرد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل تحقق تمدن نوین اسلامی، تربیت نیروی انسانی است.
مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: برای رشته‌هایی که از پانزدهمین دوره المپیاد قهرمانی حذف شده‌اند تا پایان سال 1401، مسابقات قهرمانی کشور را برگزار خواهیم کرد.
معاون آموزش دانشگاه تربیت مدرس او در پاسخ به این سوال که آیا دانشجوی ممنوع الورود دارید؟ گفت: ما تا به حال دانشجوی ممنوع‌الورود هم نداشته ایم و مشکل دانشجویان تربیت مدرس به جایی نرسید که نیاز به چنین اقداماتی داشته باشند.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه دانشجویان حق اعتراض دارند، تصریح کرد: دانشگاه یک موتور حرکت برای کشور است. اگر اعتراض دانشجویان درست بیان شود، درست تحلیل شود و پیشنهادات درست ارائه شود، این کار صحیحی است که ما دانشگاهیان می‌توانیم انجام دهیم. ولی اگر قرار باشد در داخل محیط دانشگاه با یکدیگر برخورد‌های ناشایستی داشته باشیم و صحبت‌های ناشایستی کنیم که بعضا در بیرون از دانشگاه هم عنوان نمی‌شود، این رفتار قابل قبول نیست و در هیچ کشوری در دنیا چنین چیزی پذیرفتنی نیست. شان و منزلت دانشجویان، اساتید، کارمندان و فضای دانشگاه باید حفظ شود.
فرهاد دانشجو نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: لازم است عامل نهفته خشم و بستری که برای آن مهیا بود تا مورد سوء استفاده دشمن قرار بگیرد،‌ مورد بررسی قرار گیرد و الگوهای ذهنی که باعث ایجاد خشم می شود، شناسایی شوند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه تربیت افسران جنگ نرم از مهمترین رسالت‌های اساتید دانشگاه‌های ارتش است، خاطر نشان کرد: اساتید، پیشتازان مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند.
در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر واژه تربیت تاکید زیادی شده است؛ اما باید در نظر داشت که تعریف ما از واژه تربیت بر عملکرد ما در نظام آموزشی نیز تاثیرگذار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ