قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان گفت: چند سال است به وزنه‌برداری تلنگر زده شده و اکنون نباید انتظار داشت در این چند ماه، نتایج سال ۲۰۱۲ تکرار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رومئو لاویا به لیورپول اطلاع داد که ترجیح می‌دهد به چلسی ملحق شود. بعد از انتقال مویزس کایسدو به چلسی این دومین ضربه‌ای است که آبی‌های لندن به لیورپول وارد می‌کنند.
در این مطلب به معرفی راهکارهای سنتی پیشگیری و کنترل زخم معده پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.
در حالی که احداث پتروشیمی میانکاله اوایل سال گذشته به علت نداشتن ارزیابی زیست‌محیطی متوقف شده بود اما ابتدای ماه جاری تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از آغاز مجدد آن را داشت؛ اقدامی که با واکنش سازمان حفاظت محیط زیست مواجه و در نهایت این پروژه با دستور دادستان دوباره متوقف شد.
محققان دانشگاه نانجیانگ قلمی ابداع کرده اند که با چاپ ژلی در محل زخم آن را درمان می کند.
تغییر و اصلاح الگوی غذایی فرد نخستین گام برای سرعت گرفتن روند درمان است. در این نخستین گام، اولین قدم! تغییر شکل پختن غذا‌ها از سرخ‌کردنی و پرچرب به آب‌پز یا کبابی است. قدم بعدی مصرف غذا‌ها هم در حجم کم است. البته افزایش دفعات مصرف خیلی توصیه نمی‌شود، چون با هر بار مصرف غذا، معده وادار به ترشح اسید می‌شود؛ بنابراین افزایش وعده‌ها حداکثر تا پنج‌بار توصیه شده است.
تیم فوتبال گل‌گهر نتوانسته در بازی‌های گذشته نتایج خوبی کسب کند و برای اعاده حیثیت تمام توانش را برای دیدار روز جمعه به کار خواهد گرفت.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در یک مصاحبه به منچستریونایتد و اریک تن‌هاخ طعنه‌ای زد که احتمالا شیاطین سرخ را عصبانی خواهد کرد.
تورم زخمی است بر پیکره اقتصادی کشور که مدت هاست سایر اعضای این پیکره را بیمار کرده است و درد اصلی ناشی از این زخم را مردم و آحاد جامعه و بویژه اقشار آسیب پذیر می کشند.
آسیب دیدن بافت‌های معده موجب بروز زخم معده می‌شود که با علائمی مانند درد معده، حالت تهوع و... همراه است.
برای درمان زخم ابتدا باید دست‌ها را با آب و صابون کاملا بشویید تا میکروب و باکتری به فرد آسیب‌دیده منتقل نشود.
یکی از بقایای روند ترمیم زخم، به جا ماندن یا جای جوش خوردن زخم است که در پزشکی به آن «اسکار» گفته می‌شود.
آخرین مصاف پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی درحالی با پیروزی سرخپوشان پایتخت در وقت‌های اضافی تمام شد که اتفاقات تلخ و هشدار دهنده‌ای در پایان آن رخ داد۰
فرج کمیجانی، دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گفت: در ۴ ماه و دو روز گذشته فقط ۳۹ روز کلاس‌های مدارس دایر شده و مدارس در مابقی روز‌ها تعطیل بودند. این باعث عصبانیت معلمان شده که از آموزش عقب افتاده‌اند. از سوی دیگر دانش‌آموزان یک‌دهم دروس را هم یاد نگرفته‌اند که قابل جبران نیست. این شرایط آموزشی بسیار آشفته و نگران‌کننده است.
محققان کشور موفق به طراحی و ساخت زخم پوش نوین آنتی باکتریال با قابلیت رهایش عصاره گیاه آویشن شدند.
زخم‌های گوارشی هنگامی رخ می‌دهند که مخاط در دستگاه گوارش در سطح داخلی معده یا روده کوچک از بین می‌رود. تماس اسید با بافت‌های زیرین می‌تواند یک درد دردناکی ایجاد کند که ممکن است باعث خونریزی گوارشی شود.
چین تعریف خود را برای گزارش مرگ‌ومیر ناشی از کووید محدود کرد و تنها موارد ناشی از ذات‌الریه یا نارسایی تنفسی ناشی از کووید را شمارش کرد و این امر باعث ایجاد نگرانی در بین کارشناسان بهداشت جهانی شد. از زمانی که پکن محدودیت‌های خود را کاهش داده، سازمان بهداشت جهانی هیچ داده‌ای از چین درباره بستری‌های جدید کووید دریافت نکرده است.
تبریز- دریاچه ارومیه این روزها حال خوشی ندارد و بدترین روزهای خود را سپری می‌کند؛ دریاچه‌ای که شوره‌زاری بیش نیست و صرفاً نام دریاچه را یدک می‌کشد.
اگر در گذشته موضوع مهاجرت به خارج، مختص قشر دانشگاهی و نخبگان علمی بود، اخیراً این پدیده به جمع سرمایه‌گذاران داخلی، مدیران استارتاپ‌ها و نیز متخصصان حوزه فناوری و ارتباطات نیز رسیده است. از سویی اماراتی‌ها پس از راه‌اندازی شهر اینترنتی دبی و دبی سیلیکون واحه حالا ویزای طلایی برای متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظر گرفته‌اند.
ده‌ها هزار تن از شهروندان مسلمان میانمار که ۵ سال پیش بر اثر کشتار ارتش این کشور در آراکان٬ آواره شده بودند٬ هنوز توان بازگشت به وطن‌شان را ندارند.
مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان در خواب پیدا کردن زمین چمن تمرین مناسب برای فصل جاری لیگ برتر هستند.
مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان در خواب پیدا کردن زمین چمن تمرین مناسب برای فصل جاری لیگ برتر هستند.
وابستگی مرکز چهارمحال و بختیاری و برخی شهرها و روستاهای مسیر به آب کوهرنگ و عدم پیش‌بینی جایگزین برای مواقع بحرانی موضوعی بود که طی روزهای اخیر خود را نشان داد تا موجی از نارضایتی ایجاد کند.
ملی پوشان در این استوری‌های مشترک، به سرکردگی سردار آزمون و مهدی طارمی در ماجرای برکناری یا ابقای اسکوچیچ به دو گروه مخالف تقسیم شدند تا پیام اختلاف داخلی را چهار ماه مانده به جام جهانی ۲۰۲۲ به حریفان هم‌گروه مخابره کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ