استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه ازادی به مصاف نساجی قائمشهر خواهد رفت، اما کوین یامگا را برای نیمه‌نهایی در اختیار نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمس آذر در شرایطی آماده دیدار سوم خود می شود که هنوز امتیازات این تیم در جدول رده بندی منفی 5 است.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز همراه سایر ملی‌پوشان ایران با حضور در سفارت بلغارستان برای اخذ ویزا اقدام کرد.
باشگاه شمس آذر قزوین از حضور بانوان در دیدار آینده این تیم مقابل هوادار تهران خبر داد.
دو بازیکن تاثیرگذار صنعت نفت آبادان در فاز تهاجمی به تمرینات گروهی اضافه شدند تا احتمال حضورشان در نحستین بازی حساس وجود داشته باشد.
استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه ازادی به مصاف نساجی قائمشهر خواهد رفت، اما کوین یامگا را برای نیمه‌نهایی در اختیار نخواهد داشت.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از بازگشت مانوئل نویر به میادین بسیار خوشحال است و این خبر خوبی برای یان زومر نیست.
در حالی که از انگلیس خبر می‌رسید که تاتنهام در روزهای اخیر به جذب روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، علاقه‌مند شده است امروز یک رسانه پرتغالی ادعایی مطرح کرد که برای تاتنهام خوشحال‌کننده خواهد بود.
گزارش‌ها در پرتغال حاکی است روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ، قصد ترک این تیم را دارد. این خبر بیش از هر باشگاه دیگری برای تاتنهام خوشحال‌کننده بوده است.
کادرفنی پرسپولیس امیدوار به بازگشت مدافع خارجی و گلزن تیم به ترکیب اصلی در دیدار مقابل پیکان است.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد سه مصدوم بزرگ بارسلونا به تمرین این تیم بازگشتند و این خبر در آستانه دیدار هفته آینده مقابل اتلتیکو مادرید برای بارسا بسیار خوشحال‌کننده است.
انتقال سالار آقاپور بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به باشگاه پالما اسپانیا تایید شد. سرمربی تیم ملی ایران ضمن تایید این خبر عنوان کرد که از چنین انتقال‌هایی خوشحال می‌شود.
پریرا حالا پس از این وقفه چند روزه با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش از انگیزه بالای خود برای بازگشت به تمرینات پرسپولیس خبر داد و نوشت: «خوشحال و آماده برای بازگشت به تمرینات و بازی‌ها هستم. بسیار با انگیزه، برای کمک به پرسپولیس به منظور رسیدن به دستاورد‌های بزرگ در ادامه فصل، تمام تلاشم را می‌کنم. بیا تا آخر با هم برویم.»
بازگشت گابریل ژسوس، ستاره مصدوم آرسنال، به تمرینات این تیم هواداران توپچی‌ها را خوشحال و بیش از پیش امیدوار کرده است.
کریستوف دوگاری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، که یکی از بزرگترین منتقدان نیمار است از شنیدن خبر مصدومیت نیمار و اینکه او فصل را از دست خواهد داد، بسیار خوشحال است.
سرمربی تیم فوتبال هال سیتی خبر داد که اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی به لیست این تیم بازگشته است.
فده والورده روز گذشته زننده دو گل از پنج گل رئال به الهلال بود و در پایان بازی نیز گفت برای دومین بار پدر خواهد شد.
حالا حدود ۱۱۵ سال از آن روز می‌گذرد؛ روزی که مظفرالدین‌شاه، با شنیدن خبر تکمیل ساخت‌وساز عمارت دارآباد، خوشحال از اینکه به منطقه‌ای خوش و آب و هوا می‌رود تا مگر سینه‌اش از سرفه‌های مرگبار سل در امان باشد، سوار بر کالسکه‌اش شد. او به توصیه پزشک مخصوص فرانسوی‌اش می‌اندیشد.
رسانه‌ها از احتمال حضور هکتور کوپر روی نیمکت تیم ملی ایران خبر دادند. خبری که هم باید از آن خوشحال بود و هم کمی ترسید!
بازگشت سادیو مانه به تمرینات، اتفاق خوبی بود که امروز بایرنی ها را خوشحال کرد.
تیم ملی برای نخستین‌بار با یک برند ایرانی راهی جام‌جهانی می‌شود. این خبر زمانی خوشحال‌کننده بود که نتیجه نهایی کار هم رضایت‌بخش از آب درمی‌آمد.
مهاجم اهل مالی تیم فوتبال پرسپولیس با بهبود مصدومیتش به تمرینات گروهی باز گشته است.
مهاجم استقلال با شروع لیگ برتر می‌تواند برای تیمش به میدان برود.
آخرین وضعیت مصدومیت چهار بازیکن پرسپولیس تشریح شد.
اواخر مردادماه سال ۱۳۶۹ ناگهان خبری تمام شهر‌های ایران را درنوردید؛ اسرای جنگ تحمیلی صدام علیه ایران در حال بازگشت به وطن هستند. این خبر حتی برای برخی مسئولان ارشد نظام نیز ناگهانی و شوکه کننده بود. حالا آن‌ها به کشوری باز می‌گشتند که از یک جنگ ۸ ساله سربلند بیرون آمده بود؛ همه خوشحال بودند، اما جای خالی پیر مراد آنها، قلب‌های آن‌ها را دلتنگ‌تر از قبل کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ