بازار لوازم خانگی که گام به گام مسیر انحصاری شدن را در پیش گرفته، از نیمه دوم سال گذشته سیاست جدیدی را اتخاذ کرده است؛ افزایش قیمت بدون دریافت مجوز قانونی و حتی ثبت در سامانه ۱۲۴!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران درباره گران‌شدن قیمت نان تأکید کرد: آرد در این ‌بین نقش اندکی داشته و عموماً به هزینه‌ های جاری نانوایی باز می گردد.
پویان‌فر در توییتی نوشت: آقای رئیس‌جمهور، آقای معاون اول! مرغ کیلویی ۱۰۰ هزار تومان. خداقوت!
ناخالصی‌های مواد مخدر موجب شوک‌های عصبی، مشکلات شدید گوارشی و در برخی افراد موجب از بین رفتن بینایی خواهد شد و حتی بسیاری از این ناخالصی‌ها ممکن است باعث ایجاد عوارضی شوند که حتی فرد مصرف‌کننده را تا سطح مرگ برسانند.
رئیس اسکودا گفت: «مردم امروز گرفتاری دارند و با دغدغه بیکاری، معیشت، اجاره مسکن و گرانی مواجه هستند. امروز دلار باز هم بالا رفت. مسئولان باید به این مسائل فکر کنند. ما به‌عنوان نهاد وکالت هرجا غیرقانونی عمل شده و به کسی ظلم شود آمادگی کامل برای دفاع از حقوق مظلومین را داریم و براساس آنچه در وظایف قانونی ما مشخص شده است برای معاضدت، مشاورت و وکالت انجام وظیفه می‌کنیم اتحادیه نیز با تمام قدرت در این حوزه حرکت می‌کند.»
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت که این روزها پنیر، سیب زمینی، جو دو سر و نان سفید، با افزایش روزانه قیمت روبروست.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: کام مردم در ابتدای سال تلخ شد و افزایش قیمت خودرو منجر به کاهش ارزش پول ملی شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضعیت بازار خودرو اسفبار است و در کمتر از یک ماه قیمت برخی خودروها ۳۰۰ میلیون تومان گران شده است.
بهبود اقتصاد جامعه از طریق تغییر روابط و شرایط خارجی، افزایش سرمایه‌گذاری و اشتغال و کوشش برای بودجه عادلانه‌تر است که هیچ یک رخ نداده است.
سازمان حمایت اعلام کرد که تولیدکنندگان لوازم خانگی و مواد شوینده مجوزی برای افزایش قیمت دریافت نکرده‌اند و واحدهایی که خودسرانه افزایش قیمت داده‌اند، ملزم به برگرداندن قیمت‌ها شده‌اند.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت: قیمت بیش از ۴۰۰ هزار تومانی هر کیلوگرم گوشت قرمز حاصل بی توجهی دولت به اخطارهای کمیسیون کشاورزی در خصوص کشتار دام مولد است.
نرخ لوبیا قرمز از هفته گذشته تا هفته جاری ۹.۶۲ درصد افزایش قیمت داشته و از هر کیلو ۵۲ هزار تومان به ۵۷ هزار تومان رسیده است.
گرانی کالا‌های اساسی و گوشت در ترکیه موجب به وجود آمدن صف‌های طولانی مردم برای تهیه کالا‌های ارائه شده توسط مراکز وابسته به شهرداری‌ها با قیمت‌های نسبتا پایین‌تر است.
یک مقام مسئول گفت: بعضی از شرکت های هواپیمایی بدون مجوز اقدام به افزایش قیمت بلیت کردند که یک شرکت هم به‌علت گران‌فروشی بلیت پروازها، ۱۰ میلیارد تومان جریمه شد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت تا این لحظه برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی و بنزین ندارد. البته مجلس هم این موضوع را به هیچ وجه نمی‌پذیرد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت تا این لحظه برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی و بنزین ندارد. البته مجلس هم این موضوع را به هیچ وجه نمی‌پذیرد.
تغییر قیمت لوازم خانگی نیاز به اخذ مجوز دارد اما با این حال تولیدکنندگان بدون اخذ مجوز نسبت به افزایش قیمت اقدام کرده و صمت نیز در نامه نگاری با تولیدکنندگان، منتظر دریافت دلایل گرانی است.
در شهرک راه آهن خانه متری ۷۴ میلیون بوده که بسیار گران است.
بازار اجاره بها در محله انقلاب با سایر محله های وسط شهر کمی فرق دارد چرا که دسترسی راحت تری به مترو و حمل و نقل عمومی دارد.
درحال حاضر بسیاری از سازندگان از گرانی مصالح ناراحتی دارند و این موضوع را دلیل رشد قیمت مسکن می دانند در این میان مسئولین براین باورند که به زودی بازار مصالح به قیمت سابق باز می گردد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: اجاره بها در پاییز بر اساس یک قانون نانوشته باید به سمت کاهش حرکت کند.
جام‌جم نوشت: برخی از صاحب‌نظران بر این باورند که ریشه رشد نرخ ارز را باید در آشوب‌های اخیر دید.
شوک درمانی علاج معضلات سلامت نیست، حداقل در این مسیر باید گام به گام حرکت کرد، با طمانینه، با رصد نتایج، از پله اول ناگهان به پله آخر پریدن قربانی می‌گیرد. سر و دست و پای شکسته عاید می‌کند، شعری نگوییم که در قافیه آن بمانیم، حداقل تکرار نکنیم. کمیسیون قیمت‌گذاری جای قافیه بندی این‌سروده‌ها و بداهه‌ها نیست، ابرکمیسیون‌ها هم نمی‌توانند به این شتاب منطقی سازی قیمت‌ها را سامان دهند.
بر اساس داده های رسمی، این نرخ تورم سالانه در آلمان پس از کاهش در دو ماه قبل، به بالاترین سطح خود در نزدیک به نیم قرن گذشته بازگشته است.
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از گرانی شدید بلیت هواپیما و اتوبوس برای زائران اربعین انتقاد کرد و خواستار پیگیری این موضوع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ