سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی هفته گذشته ۹ حادثه رانندگی در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: این حوادث منجر به جان باختن چهار نفر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی یک هفته اخیر این جمعیت به ۱۱ حادثه رانندگی در محورهای استان امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع این حوادث ۲۱ نفر مصدوم شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۳۰ محور ریگان - ایرانشهر اتفاق افتاد عنوان کرد: این حادثه ساعت ۶:۴۴ صبح امروز اتفاق افتاد و امدادرسانی در این حادثه حدود ۲ ساعت به طول انجامید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه این جمعیت به یک حادثه رانندگی در کیلومتر ۶۸ محور دامغان به سمنان امدادرسانی کرده است، گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر در دم جان باخت.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه این جمعیت به یک حادثه رانندگی کیلومتر ۶۸ محور دامغان به سمنان امداد رسانی کرده است، گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر در دم جان باخت.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی یک هفته گذشته این جمعیت به ۲۰ حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع این حوادث چهار نفر جان خود را از دست دادند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه روز گذشته امدادگران به چهار حادثه رانندگی در محورهای استان امدادرسانی لازم را کردند، گفت: در مجموع این حوادث پنج نفر مجروح شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، از امداد رسانی به چهار حادثه رانندگی با پنج مصدوم طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته این جمعیت به شش حادثه امدادرسانی کرده است، گفت: در این حوادث ۱۱ نفر مصدوم شدند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این جمعیت به ۱۲ خودرو در گرمسار و شهمیرزاد امداد رسانی کردند، گفت: در یک حادثه رانندگی محور شاهرود_دامغان یک نفر جان باخت.
تربت حیدریه ـ رئیس جمعیت هلال احمر تربت‌حیدریه از رها سازی ۷۶ دستگاه خودرو و امداد رسانی به ۷۰۰ حادثه دیده برف و کولاک در تربت حیدریه با تلاش امدادگران خبر داد.
سمنان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه این جمعیت طی شبانه روز گذشته به چهار حادثه امداد رسانی کرده است، گفت: در این حوادث یک نفر جان خود را از دست داده است.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۷ هزار نفر متاثر از سوانح جوی کشور طی ۵ روز گذشته خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته به پنج حادثه رانندگی امداد رسانی شده است، گفت: در مجموع این حوادث ۹ نفر مصدوم شدند.
جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۲ حادثه دیده از ریزش بتن ورودی اتوبان تهران شمال در محور کرج_کندوان خبر داد.
اهواز- سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به ۶ حادثه جاده‌ای، یک حادثه شهری و یک عملیات امدادرسانی در آب‌گرفتگی منازل مسکونی پاسخ داده شد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر از اعزام هشت تیم عملیاتی این جمعیت برای امدادرسانی در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه روز گذشته امداد گران به سه حادثه رانندگی در جاده‌های استان امدادرسانی کردند، گفت: این حوادث یک کشته داشته است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه این جمعیت به هفت حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، گفت: یک تصادف زنجیره‌ای شامل شش سواری و یک کامیون در محور شاهرود_میامی به وقوع پیوست.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه این جمعیت به هفت حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع حوادث ۲۰ نفر مجروح شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به امدادرسانی به چهار حادثه رانندگی در محورهای استان، گفت: این حوادث سه کشته بر جای گذاشته است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه طی سه روز گذشته به پنج حادثه رانندگی جاده‌ای در استان امداد رسانی شده است، گفت: در مجموع این حوادث دو نفر جان خود را از دست دادند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه در اولین روز شهریور ماه، واژگونی پیکان وانت در محور سمنان_دامغان حادثه آفرید، گفت: در این سانحه متأسفانه یک نفر جان باخت.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه از دوازدهم لغایت هجدهم مردادماه ۱۶ حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: در مجموع این حوادث دو نفر جان باختند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه از دوازدهم لغایت هجدهم مردادماه ۱۶ حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: در مجموع این حوادث دو نفر جان باختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ