یک بسکتبالیست آمریکایی به ۱۰ سال زندان در بحرین محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان و نحوه پیش فروش بلیت بازی تراکتور و پرسپولیس اعلام شد.
آراسته با اشاره به اینکه هم اینک و براساس معیار‌های این وزارتخانه بالغ بر ۱۰ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۹۱ سالمند بالای ۶۵ سال در کشور زندگی می‌کنند، گفت: براساس داده‌های جمع آوری شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۸۱ هزار و ۶۶۸ خانوار دارای سرپرست ۶۵ سال به بالا در کشور وجود دارند که تحت پوشش هیچ یک از نهاد‌های حمایتی نیستند و تنها درآمدشان یارانه است. موضوعی که حمایت از این گروه از سالمندان را دارای اهمیت دو چندانی کرده است.
بازیکن سابق NBA به دلیل کلاهبرداری ۵ میلیون دلاری به ۱۰ سال زندان محکوم شد.
بر اساس اطلاعات اداره کل حفاظت محیط زیست استان، امروز سوم مردادماه ۱۴۰۲، شاخص کیفیت هوا (۲۸۷=AQI) در شهر قم به علت پدیده گرد و غبار (ذرات معلق PM ۱۰) در شرایط بسیار ناسالم قرار دارد و توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان از منزل خارج نشوند و فعالیت‌های خود را به حداقل برسانند و افراد دیگر باید از فعالیت‌های طولانی و یا سنگین خارج از منزل اجتناب کنند.
یکی از دلایل ثبات پرسپولیس، حضور طولانی برانکو ایوانکوویچ بود که پنج سال روی نیمکت سرخ‌ها دوام آورد.بعد از تراکتور، نساجی با ۱۶ تغییر، مس کرمان با ۱۲ و ذوب‌آهن با ۱۱ تغییر دیگر تیم‌های کم ثبات فوتبال ایران هستند.
رقیب اصلی اردوغان در انتخابات ریاست جمهوی اخیر بدلیل طرح برخی شکایت‌ها با خطر ۱۱۰ سال زندان احتمالی و ممنوعیت فعالیت سیاسی روبرو است.
علیزاده طباطبایی گفت: حداقل موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد، آن است که این رای قتل عمد است، نه قتل غیرعمد. دادگاه براساس بند «ب» ماده ۸ قانون مجازات نیرو‌های مسلح را محاربه درنظر گرفته است. عجیب اینجاست که برای حکم محاربه تنها ۱۰ سال حبس صادر شده است. امروز افکار عمومی از خود می‌پرسد این محاربه با سایر احکام محاربه که طی ماه‌های اخیر هم بسیار صادر شده، چه فرقی دارد که اینجا ۱۰ سال حبس داده می‌شود و درخصوص برخی دیگر از پرونده رخداد‌های اخیر حکم اعدام صادر می‌شود.
شبکه «صدای بانوان» تنها شبکه افغانستان است که به دست زنان اداره می‌شود. این شبکه که از ۱۰ سال قبل فعالیت خود را آغاز کرد، هشت کارمند دارد که شش تن از آنان زن هستند.
خانم کارینیانو این را هم افزود که حدود ۱۰ هزار و پانصد زن باردار روس در سال گذشته میلادی وارد این کشور در قاره آمریکای جنوبی شده‌اند. از این تعداد پنج هزار و ۸۰۰ نفر از سه ماه آخر بارداری خود بودند.
رئیس سازمان بهزیستی از انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در راستای مناسب‌سازی ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه خانواده‌های افراد دارای معلولیت و سالمندان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
اواخر هفته گذشته جزئیاتی از رأی دادگاه بدوی چند نفر از بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر در ایران در رسانه‌ها منتشر شد. از‌جمله اینکه «بهناز میرمطهریان» همسر احسان پیربرناش از محکومیت همسرش به ۱۸ سال زندان خبر داد که ۱۰ سال آن قابل اجراست.
رئوف بداوی، وبلاگ‌نویس سعودی بدلیل انتشار یک مطلب انتقادی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. یک نوجوان ۱۷ ساله در عربستان به دلیل حضور در تجمع اعتراضی دستگیر شد و درحالی‌که وکیل هم نداشت، حکم مرگ او صادر شد.
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: کسری بودجه، رشد پایه پولی و کاهش صادرات نفت از عوامل اصلی رشد تورم در ایران است.
همسر یک فعال سیاسی عربستانی که از ۱۰ سال پیش در زندان به سر می‌برد با اعلام سه هفته بی خبری از وی نسبت به وضعیت او ابراز نگرانی کرد.
متهمن گفت: چند سال قبل در کار خرید و فروش مواد مخدر بودم. زمانی که قصد داشتم ۱۰ کیلو هروئین را ترانزیت کنم، دستگیر شدم. دادگاه مرا به اعدام محکوم کرد وقتی دیدم حکمم اعدام است تصمیم به فرارگرفتم. حدود ۲ سال قبل قرار بود یک روز برای تحقیق و انجام یک‌سری کار‌ها مرا از زندان به دادگاه ببرند که من هم با دوستانم هماهنگ کردم. آن‌ها در مسیر به کمین نشستند و زمانی که مرا از دادگاه به زندان انتقال می‌دادند، دوستانم راه را سد کردند و مرا از خودروی حمل زندانیان فراری دادند.
حاکمیت بحرین در نظر دارد از سفر پاپ سوءاستفاده کرده و از طریق آن پرچم تسامح دینی را برافراشته کند،ابزار آنها در این مسیر رسانه‌ها هستند که می‌خواهند بر واقعیت‌هایی جامعه بحرین سرپوش بگذارند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عاقبت پیامک بازی در فضای مجازی/ قتل هولناک جوان ۲۰ ساله‌ دشتستانی/ جنایت پایان ۴۰ سال همسایگی/ سرقت گردنبند زنان توسط مردان موتورسوار در شرق تهران/ ماجرای مرگ مرموز دختر ۱۰ ساله در خانه پدری/ قتل برای ۵۰ هزار تومان!/ سناریوی عجیب برای سرقت ۲ میلیارد ارز دیجیتال
دادستان اسپانیا به دنبال دو سال زندان و جریمه ۱۰ میلیون یورویی (۹.۸ میلیون دلار) برای نیمار است.
در ۲۲ مهر سال ۱۳۵۹ (فقط ۲۲ روز پس از آغاز جنگ) با ۳۰ سال سن، در خرمشهر با درجه ستوان یکمی اسیر نیروهای عراقی شد، اما بواسطه آمادگی جسمانی و روانی بالایش، توانست شرایط غیر قابل تحمل اسارت را ده سال تاب بیاورد
یکی از طرفداران رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام تهدیدکردن ماموران و کارمندان پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) بازداشت شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد : نسبت به سارقین به عنف هیچگونه ملاحظه‌ای نداریم. رسیدگی به این پرونده‌ها خارج از نوبت و فوری انجام می‌شود و سنگین‌ترین مجازات در انتظار آنان است.
مرد افغان که سال‌ها قبل در جریان یک درگیری در افغانستان دست به جنایت زده و زندانی بود، پس از ورود طالبان موفق به فرار از زندان شد و به ایران گریخت تا یکی از هولناک‌ترین جنایات سال را در رفسنجان رقم بزند. او به گمان اینکه همشهریانش قصد دارند او را تحویل پلیس افغانستان بدهند جان ۶ افغان و ۴ ایرانی را با ضربات چاقو گرفت.
رئیس اتحادیه کل انجمن‌های کشاورزی عراق می‌گوید: گرانی نهاده‌های دام و طیور موجب تلف شدن هزاران راس دام شده و هزاران مرغداری را در معرض خطر تعطیلی قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ