رشت- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از مرگ راننده یک خودروی سواری بر اثرسقوط به رودخانه ای در پیربازار خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق بررسی‌های صورت گرفته پس از وقوع تصادف و گفتگو با راننده خودرو، دریافتیم علت اصلی منحرف شدن از جاده و در نهایت واژگونی خودرو، سلفی گرفتن راننده بوده که منجر به از دست دادن جان فرزند ۱۶ ساله‌اش شده است.
با بررسی‌های صورت گرفته در صحنه حادثه مشخص شد که هیچ گونه آثار انعکاسی از قبیل خط ترمز که نشان دهنده عکس العمل راننده در مواجهه با خطر است مشاهده نشد و در بررسی‌های بیشتر دریافتیم که ایشان کمربند ایمنی خود را هم نبسته بوده است.
راننده مجبور می‌شد تا به طرز عجیب و غریبی پایش را در کف تنگ ماشین حرکت دهد تا بتواند دکمه نور بالا را بزند و همین احتمال پرت شدن حواس راننده را افزایش می‌داد. برای همین دکمه مرگ لقب گرفت چون موجب تصادفات بسیاری بود.
ظاهرا راننده پژو که مردی جوان بود از سر لجبازی و اینکه ثابت کند برنده مسابقه سرعت شده، پس از یک کورس خیابانی جلوی خودروی تویوتا که سرنشینان آن ۲ دختر بودند پیچیده و همین موجب تصادف میان آن‌ها شده بود.
مرادیان با بیان اینکه مأموران آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل اقدام به رهاسازی راننده خودرو ۲۰۶ کردند، گفت: این حادثه سبب فوت راننده ۳۰ ساله شد و علت حادثه تصادف عوامل راهور اعلام خواهد شد.
چرخ آمبولانس را یک راننده اتوبوس که به قول خودش از گرما کلافه شده بود و مسافر داشت پنچر کرده بود. پدر و مادر درسا هم بعد از مرگ فرزندشان تصمیم گرفتند از مقصران حادثه مرگ دخترشان شکایت کنند. آن‌ها از خانم دکتر به دلیل تجویز راهکار‌های درمانی غیرموثر و آسیب‌زا شکایت کردند همچنین از راننده آمبولانس که خودرو را در مسیر اتوبوس رها کرده بود طرح شکایت کردند.
رئیس هوندا جزئیات مرگ راننده ایرلندی این تیم در رالی کرواسی را بیان کرد.
رئیس پلیس راه استان سمنان از نجات مسافران یک اتوبوس خبر داد و گفت: خوشبختانه در این سانحه ۳۰ مسافر اتوبوس با کمک شاگرد راننده از مرگ حتمی نجات یافتند. وی با بیان اینکه تنها سرعت عمل شاگرد راننده سبب نجات یافتن مسافران و راننده اصلی و کمک راننده که دچار شکستگی دست شده بود شد افزود: با وقوع حریق بلافاصله شاگرد راننده دست به کار شد و با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات داد.
دو راننده دیگر در مسابقات رالی جان باختند.
رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تنها سرعت عمل شاگرد راننده سبب نجات یافتن مسافران و راننده اصلی و کمک راننده که دچار شکستگی دست شده بود شد افزود: با وقوع حریق بلافاصله شاگرد راننده دست به کار شد و با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات داد.
سرعت بالای راننده باعث مرگ عابر پیاده‌ای که، بر روی خط کشی حرکت می‌کرد شد.
مرگ مشکوک راننده خون آلود پشت فرمان خودرو!
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از دویدن راننده خودروی ال نود در عرض بزرگراه و برخورد یک دستگاه وانت با وی خبر داد و گفت: در این حادثه راننده خودروی ال نود در صحنه تصادف فوت کرد.
مهارت یک راننده وسط اتوبان، باعث شد از مرگ حتمی و له شدن زیر چرخ‌های تریلی نجات پیدا کند.
مأموران نیز به تعقیب سارقان پرداختند و از سعادت آباد تا بزرگراه یادگار امام (ره) تقاطع بزرگراه همت، زانتیا سواران را تعقیب کردند. در نهایت مأموران پس از اخطار‌های پی در پی و شلیک چند تیر هوایی سرانجام چرخ‌های خودرو را نشانه گرفتند. اما گلوله‌های شلیک شده به لاستیک خودروی زانتیا و یکی از سرنشینان خودرو اصابت کرد که منجر به مرگ وی شد. راننده زانتیا با دیدن این صحنه از خودرو پیاده شده و قصد داشت به سمت دیگر بزرگراه فرار کند که ناگهان هنگام عبور از عرض اتوبان یک خودروی تالیسمان با او برخورد کرد و در دم جان باخت.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سرنشین این خودرو که دختری ۱۸ ساله بود، در دم جان باخت و راننده و دو سرنشین دیگر مصدوم شدند.
فرمانده انتظامی ازنا بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد مجروح شده که خانمی حدود ۳۰ ساله است توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید به جلوی بیمارستان انتقال یافته که پس از رها نمودن وی از محل متواری شده است.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در پی واژگونی یک دستگاه نیسان در جاده قوچان، راننده این خودرو جان باخت.
راننده 22 ساله هلندی در رده سوپربایک جهانی جانش را از دست داد.
رئیس بیمارستان کنگان گفت: سه تن از همکاران زحمت کش ما شامل کارشناس مامایی، کمک بهیار و راننده آمبولانس در پی انجام یک مأموریت شبانه اعزام یک مادر باردار پر خطر به مرکز استان، متأسفانه در راه بازگشت، دچار سانحه تصادف می‌شوند و دو تن از آنان جان خود را از دست می‌دهند.
خانواده درسا کوچولو نه‌ تنها از این راننده اتوبوس شاکی بودند، بلکه از پزشک معالج این دختربچه هم شکایت کردند و راز مخوف طبابت‌های عجیب این خانم دکتر فاش شد. خانواده‌های زیادی، روایت‌های ترسناک و عجیبی را مطرح کرد که طی آن مشخص شد این خانم دکتر در مطبش با ساکشن‌کردن گلوی بچه‌های کوچک باعث آسیب جسمی و حتی مرگ آن‌ها شده است. درسا هم یکی از بیمار‌های این زن بود که پس از اقدام ساکشن در مطبش حالش بد شد و جان باخت. حالا این پزشک پس از پرونده‌های سریالی، محروم از طبابت به‌صورت مادام‌العمر شده است.
واژگونی تریلر حامل بنزین عصر پنجشنبه موجب آتش سوزی مهیب آن در کمربندی سیرجان و مرگ راننده کامیون شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دردسر مرگ سارق برای مالباخته‌ها/ راننده عصبانی زن جوان را زیر گرفت/ ماجرای فیلم چاقوکشی خانوادگی!/ رهایی پسر ۵ ساله از چنگ آدم ربایان/ ماجرای سقوط پیرمرد از دیواره سنگی رودخانه/ قتل عام ۱۰ نفر به دست مرد شیشه‌ای/ نیمروی خونین!/ شوهرم می‌خواست مرا با تبر بکشد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای گل فروش تزریقی!/ درخواست طلاق به خاطر عشق به فوتبال/ دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی/ قتل هولناک راننده پیک اینترنتی در درگیری ۲۰ نفره/ همدستی پدرزن و داماد برای سرقت از خانه‌های کرج/ رهایی گروگان ۳ میلیاردی در کمتر از ۲۴ ساعت/ ۲ بار قصاص برای تیرانداز سیاه پوش!/ پایان مرگبار میانجیگری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ