شرکت T&AT طیف رادیویی را به AST SpaceMobile اجاره می‌دهد تا بتواند اینترنت ماهواره‌ای را بدون هیچ گونه تغییری در تلفن همراه مشتریان، برای آن‌ها ارسال کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم امید ایران برای اینکه احتمال موفقیت خود در بازی‌های آسیایی هانگژو چین را بالا ببرد دست گذاشته روی برخی بازیکنان استقلال که شاخص‌ترین آن‌ها سید حسین حسینی است
وینگر تیم فوتبال استقلال به توصیه پزشکان فعلا نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از دوری طولانی مدت بازیکن مورد علاقه امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از دوری طولانی مدت بازیکن مورد علاقه امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.
فوق ستاره تیم بسکتبال دنور ناگتس موفق شد رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کند.
باشگاه شباب الاهلی امارات در پاسخ به درخواست باشگاه استقلال اعلام کرد مهدی قایدی در فصل پیش رو در امارات بازی خواهد کرد.
اگر مالکیت باشگاه منچستریونایتد به قطری‌ها برسد (که شانسش بسیار بالاست)، پیوستن کیلیان امباپه به این باشگاه از لحاظ قانونی ممکن نخواهد بود.
ساعتی بعد نماینده آنها در حالی باشگاه را ترک کرد که در گفتگوی کوتاه با خبرنگاران اعلام کرد تنها برای پیگیری و بررسی امور سعید صادقی به باشگاه رفته بود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در نواحی جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید با خیزش موقت گردوخاک و از فردا (۸ تیرماه) روند کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
باشگاه نساجی مازندران نمی‌تواند در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر میزبان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در آستانه دیدار با جبل الطارق با مصدومیت یکی از مهره‌های اصلی خود مواجه شده است.
باشگاه العین امارات در آستانه جذب محمد محبی ستاره استقلال در فصل قبل است.
وزرای دفاع روسیه و بلاروس روز پنج‌شنبه سندی را برای استقرار سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی روسیه در بلاروس به امضا رساندند و به دنبال آن جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا روز جمعه به خبرنگاران گفت که واکنش او به این خبر «بسیار منفی» است.
اریک تن‌هاخ که در بازی با چلسی مجبور به تعویض آنتونی در نیمه اول شد مصدومیت این بازی را جدی دانست.
سایت «عمید الریاضة» امارات خبر داد لئوناردو ژاردیم سرمربی شباب الاهلی دبی امروز به دوحه رفت تا قراردادش را به صورت رسمی با باشگاه الریان امضا کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که خبر جدیدی از تمدید قراردادش نشده است، گفت: تصمیمات بد و اشتباه داوران قهرمانی را از تیم ما گرفت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که خبر جدیدی از تمدید قراردادش نشده است، گفت: تصمیمات بد و اشتباه داوران قهرمانی را از تیم ما گرفت.
طبق ادعای مارکا، کارلو آنچلوتی قصد دارد شنبه برابر ختافه، رئال را با ترکیبی دگرگون و کاملا متفاوت با تمام هفته‌های گذشته به زمین بفرستد.
بعید است رافائل لیائو در یورو دربی امشب در ترکیب ثابت میلان قرار بگیرد و به احتمال فراوان روی نیمکت خواهد نشست.
بسیاری از مشاوران املاک در پی افزایش اجاره بها در سالهای اخیر به تازگی از روش جدید سکونت برخی مستاجران خبر داد و گفته اند کاکنس نشینی جایگزین اجاره خانه شده است.
جدی شدن مصدومیت مهاجم استقلال می‌تواند او را تا نیم فصل و یا حتی تا پایان فصل خانه نشین نماید.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز افزایش یافت، دلایل ریزش بورس چیست؟، رشد ارزش سهام عدالت پس از مدت‌ها ریزش، گزارش عملکرد ۶ ماهه ۱۲ نماد بورسی، خبر بد برای بازار سهام، خبری مهم برای سهامداران وتجارت، بورس بااین شرایط به کدام‌سو می‌رود؟، وام ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس از یک بانک!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بارسلونا دیگر نمی تواند برای خرید بازیکن جدید و ثبت قرارداد بازیکنانش، دارایی‌های خود را بفروشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ