اداره نظامی کی‌یف اعلام کرد که لاشه‌های پهپاد‌های منهدم شده در خیابان‌های محله‌های دارنیتسکی و سولومنسکی پایتخت سقوط کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیروهای ارتش کی‌یف در یک حمله ناموفق دیگر علیه روسیه، با پهپاد منطقه بلگورود را هدف قرار دادند.
رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که ارتش روسیه در حمله موشکی به یک مجموعه آپارتمانی، مقر سرویس امنیتی کی‌یف را هدف قرار داده است.
رئیس جمهور روسیه در نشست دیروز با هیئت آفریقایی که با هدف میانجی‌گری مذاکرات صلح بین مسکو و کی‌یف راهی روسیه و اوکراین شده است، از توافقی پرده برداشت که کی‌یف به آن پایبند نماند!
سخنگوی کرملین می‌گوید که استفاده کی‌یف از سلاح‌های «خودش» کمتر و کمتر شده و این نشان می‌دهد که هدف اولیه مسکو مبنی بر خلع سلاح اوکراین تا اندازه زیادی برآورده شده است.
رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی در راستای گفتگو با مقامات اوکراینی با هدف پایان دادن به جنگ در این کشور، وارد کی‌یف شد.
وبگاه «آرتی» روسیه نگاهی به مهم‌ترین محورهای مواضع پوتین در پی تهاجم صبح امروز پهپادهای رزمی کی‌یف به پایتخت روسیه پرداخته است.
مقامات اعلام کردند، یک پهپاد طبقات بالایی یک ساختمان مسکونی در جنوب غرب مسکو را هدف قرار گرفت و پهپاد دیگری با یک آپارتمان ۲۴ طبقه در جنوب غربی مسکو برخورد کرد. سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو دستور تخلیه ساکنان این دو آپارتمان را صادر کرد و به گفته او این حادثه هیچ تلفاتی نداشته، اما دو نفر در این رویداد زخمی شدند.
رئیس سرویس امنیتی اوکراین به طور تلویحی اذعان کرد که کی‌یف پارسال پل راهبردی کریمه را هدف قرار داده بود.
با اعلام اینکه رئیس‌جمهور روسیه بار دیگر هدف حمله پهپادهای انتحاری قرار گرفته، مسکو و کی‌یف همدیگر را متهم می‌کنند و گمانه‌زنی‌ها درباره انگیزه‌های وقوع این رویداد هم افزایش یافته است.
نخست وزیر لهستان با هدف اعلام همبستگی این کشور با اوکراین، در سال‌روز آغاز درگیری نظامی کی‌یف و مسکو وارد اوکراین شد.
در پی حملات موشکی ارتش روسیه به پایتخت اوکراین، شبکه الحدث مدعی شد شهر کی‌یف با موشک‌های بالستیک هدف قرار گرفته است.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن می‌گوید که کمک غرب به اوکراین، یک برنامه پولشویی عملیاتی و کاربردی است.
همزمان با آغاز سال نو میلادی ارتش روسیه نقاط مختلف پایتخت اوکراین را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.
بر اساس تازه‌ترین گزارش، رژیم کی‌یف با هدف جلب رضایت تل‌آویو به منظور تامین سلاح برای اوکراین، رای مخالف خود در رای‌گیری سازمان ملل را به نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده است!
وزیر انرژی اوکراین امروز، اعلام کرد که حملات هوایی روسیه نزدیک به ۴۰ درصد از زیرساختار‌های انرژی اوکراین را هدف قرار داده و میلیارد‌ها دلار خسارت به آن‌ها وارد کرد.
مقامات اوکراین امروز اعلام کردند که روسیه، کی‌ یف و غرب اوکراین را با چندین فروند موشک «کینژال» هدف قرار داده است.
رسانه‌های اوکراین اعلام کردند دقایقی پیش آژیر خطر در سراسر مناطق این کشور به صدا درآمده است.
گزارش‌ها حاکی است حملات موشکی روسیه تا کنون چندین شهر از جمله شهرهای ایوانوفرانکیفسک، سومی و خارکیف را هدف گرفته است.
زلنسکی با اشاره به حملات ده ها پهپاد انتحاری ایرانی به پایتخت اوکراین گفت: آنها دو هدف دارند. زیرساخت های انرژی در سراسر کشور، هدف دیگر مردم هستند.
اوکراین مدعی شده در سه هفته گذشته روسیه با پهپاد‌های شاهد-۱۳۶ ساخت ایران مناطقی از این کشور را هدف قرار داده، اما حمله به بیلا تسرکوا به مراتب نزدیک‌ترین حمله به کی‌یف بود.
رئیس جمهور آمریکا با هدف فعال نگه داشتن جریان ارسال کمک نظامی و مالی به کی‌یف، لایحه‌ای را برای جلوگیری از تعطیلی موقت دولت این کشور تصویب کرد.
اوکراین ضمن اعلام پیشروی ده‌ها کیلومتری نیرو‌های نظامی خود در جبهه جنوب اعلام که کنترل یک شهر کلیدی واقع در شرق این کشور را بار دیگر در دست گرفته است. در شرایطی که تصور می‌شد نیرو‌های اوکراینی عملیاتی بزرگ را در جنوب کلید خواهند زد، این خارکف دومین شهر بزرگ اوکراین در شمال شرق بود که به هدف اصلی چند روز اخیر ارتش اوکراین تبدیل شده است. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
نیروگاه زاپوریژیا بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا در جنوب اوکراین است که تاکنون هدف چندین حمله قرار گرفته و مسکو و کی‌یف یکدیگر را متهم به این حمله می‌کنند.
نیروگاه اتمی زاپوریژیا که بزرگ‌ترین نیروگاه اتمی اروپا محسوب می‌شود، حدود بیست درصد از برق اوکراین را تأمین می‌کند. دولت اوکراین مدعی است روس‌ها در حال قطع برق نواحی تحت کنترل کی‌یف و اتصال برق این نیروگاه به کریمه هستند که تحت کنترل روسیه قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ